Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimmo Vehviläinen on sanonut:

Vierailija
08.01.2026 |

En ole vielä tavannut vasemmistoliittolaista, jonka koko elämä ja sielu ei perustuisi vain katkeruuteen tai ajatukseen siitä, että muut ovat minulle velkaa, hän kertoo ja jatkaa:

Että: Sinä, joka ajat noin hienolla autolla, anna minulle rahaa, Vehviläinen kuvailee.

Vehviläinen kertoo olevansa valmis seurustelemaan jopa perussuomalaisen kanssa mieluummin.

Jopa perussuomalaiseen, hän linjaa.

AAMEN!!! Samaa mieltä!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän teille sitten uusi älykkö ja tähtiehdokas.

Vierailija
2/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset ei ymmärrä että jonkun toisen  pitää tehdä töitä sen eteen, että vassari saa nostaa kelalta rahaa.

Eikä oikeistolaiset tunnu tajuavan, että joku voi olla tehnyt paljonkin töitä ja silti joskus tarvita apua.

Samaa hölmöläisjoukkoo kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset ei ymmärrä että jonkun toisen  pitää tehdä töitä sen eteen, että vassari saa nostaa kelalta rahaa.

Eikä oikeistolaiset tunnu tajuavan, että joku voi olla tehnyt paljonkin töitä ja silti joskus tarvita apua.

Hämmentävä ajatus tuo, että vassarit olisivat työttömiä. Minä tai kukaan yliopistolla tutustumistani vassareista ei ole työttöminä, vaan varsin hyvätuloisissa asiantuntijatehtävissä. 

Vierailija
4/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt yhtäjaksoisesti ollut yksityisellä puolella 37 vuotta työelämässä ja maksan sinunkin sossuloisen täällä palstalla makaamisesi.

Vierailija
5/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajasti puoluekantansa!

Vierailija
6/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävä ajatus tuo, että vassarit olisivat työttömiä. Minä tai kukaan yliopistolla tutustumistani vassareista ei ole työttöminä, vaan varsin hyvätuloisissa asiantuntijatehtävissä. 

Ei kai tuossa puhuttukaan vain vassari-työttömistä, vasn yleensä kaikista työttömistä. Joita meillä nyt on EU:n eniten, jei🥳

Vierailija
7/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt yhtäjaksoisesti ollut yksityisellä puolella 37 vuotta työelämässä ja maksan sinunkin sossuloisen täällä palstalla makaamisesi.

Hyvä, että sinullakin kuitenkin on täällä aikaa maata. Ehkä jollain muullakin työssä käyvällä on😌

Vierailija
8/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vassari on töissä, niin kumminkin hamuamassa muita maksumieheksi. 

Vassarit on saanut aikaan sen, että oma kansa näkee nälkää kun maahanmuuttajille maksetaan kotiin tukia.

Kerrotko persu meille, miten tämä jännä keksimäsi himmeli on saatu aikaiseksi jollei puoluetoimiston trollipajassa?

Vierailija
9/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että sinullakin kuitenkin on täällä aikaa maata. Ehkä jollain muullakin työssä käyvällä on😌

Tässä on pieni erotus, että sinä loisit täällä aamusta iltaan. Minun työaikani tänään päättyi kaksi tuntia sitten.

Vierailija
10/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vassari on töissä, niin kumminkin hamuamassa muita maksumieheksi. 

Vassarit on saanut aikaan sen, että oma kansa näkee nälkää kun maahanmuuttajille maksetaan kotiin tukia.

Aika usein kyllä näkee sen, että vasemmistopoliitikot  kokee kaiken kritiikin hyökkäykseksi ja haluaa olla nokittelenassa. Jopa vasemmistotuttavani ovat antaneet tästä tyylistä kritiikkiä.

Vierailija
11/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehviläinen onkin näköjään aivan hullu päänupistaan. Vastenmielisen näköinen typerine silmälaseineen ja hapuhiuksineen lehtikuvissa. Onneksi Nova ei ole näköradio. 

Vierailija
12/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Raamattu opettaa tie taivaaseen käy vain köyhyyden kautta.

"Sillä te tunnette meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armon, että hän, vaikka oli rikas, tuli teidän tähtenne köyhäksi, että te hänen köyhyydestään rikastuisitte."

Vierailija
13/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaiset ovat röyhkeitä eilä ymmärrä että tämän suomen köyhien elmäminen maksetaan rikkaiden verorahoilla.

Kulkisko juna ilman veturia? Pärislö Suomi tämänkään vertaa, mitä nyt, jos Suomessa ei olisi hybätuloisia. Kateus on kamalaa!

Vierailija
14/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo kommentin oikeellisuutta kieltää. Mutta onko oikea henkilö antamaan kommentin? En ole ihan varma, mutta onko tämä se spurgun näköinen tyyppi, joka ei ikinä saisi töitä vapailta työmarkkinoilta? Jotain sekavaa höpissyt jossakin radiossa tai televisiossa? Jos on, niin ihmettelen mistä näitä tulee julkisuuteen ja miksi?

Vierailija
15/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset ovat röyhkeitä eilä ymmärrä että tämän suomen köyhien elmäminen maksetaan rikkaiden verorahoilla.

Kulkisko juna ilman veturia? Pärislö Suomi tämänkään vertaa, mitä nyt, jos Suomessa ei olisi hybätuloisia. Kateus on kamalaa!

Vasemmistolaisten kateellisuus on vain oikeistolaisten mielikuvituksen puutetta. Kateellinen ihminen kuvittelee, että toiset olisivat hänen kaltaisiaan, eikä mielikuvitus riitä muuhun. Elämä on kilpailua vain sille, joka kilpailee.

Vierailija
16/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloiset vasemmistolaiset ovat niitä jotka muka tukevat vähävaraisia, vaikka todellisuudessa ovat niitä jotka lentelee thaimaaseen ja espanjaan vähintään kolme kertaa vuodessa, ja syövät salaattia eivötkä ymmärrä kasvihuonepäästöistä mitään. On vaan niin SIISTIÄ sanoa olevansa vasemmistolainen.

Vierailija
17/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sensijaan esim. Kunnallisalan kehittämisjärjestön tutkimuksen mukaan persuista on töissä alle neljäsosa ja loput kolme neljäsosaa vetää lonkkaa etuuksilla.

Lisäksi saman tutkimuksen mukaan esim. Vihreät, joka on nuorin, naisenemmistöisin, korkeimmin koulutettu ja vähiten rikollisia sisältävä puolue, tienaa keskimäärin yli 500€/kk enemmän kuin keskimääräinen persu, vaikka Vihreistä iso osa on vasta opiskelijoita, eli vain osa-aikatyössä.

Vierailija
18/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sun yksittäinen lause maksullisen podcastin jaksosta revitään mediakohuttelun keskelle, niin tuleekohan siitä "voimaantunut"( hirvee sana) olo😅😌

Vierailija
19/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmolla meni prostituutti ja vasemmisto jotenkin sekaisin. Se ei tajunnut, että ei saisi vasurilta edes rahalla, mutta persulta saa aina ja se voi jopa maksaa siitä että sitä pannaan. Kts. persuakkojen naamat

Vierailija
20/27 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on pieni erotus, että sinä loisit täällä aamusta iltaan. Minun työaikani tänään päättyi kaksi tuntia sitten.

No toivottavasti et töissäsi tee yhtä paljon vääriä tulkintoja😏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi