Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison lihominen

Vierailija
02.06.2014 |

Te joiden puoliso on lihonut vuosien varrella huomattavasti, miltä tilanne teistä tuntuu ? Elättelettekö toiveita puolison laihtumisesta?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, meillä on myös suunnilleen tollasta, paitsi ettei mies vonkaa seksiä lainkaan ja ongelmana on ollut sillä saralla taannoin se, että mies ei pidä mua haluttavana - vaikken minä ole se, joka on muuttunut!

Nyt mies kyllä sanoo haluavansa laihtua, mutta en todellakaan usko ennen kuin näen. Yrityksiä on ollut ennenkin... Ap

Vierailija
2/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lihonut meidän seurustelun aikana jotain 15-18kg mutta ei se onneksi näy kauhean pahasti, oli nimittäin supertimmissä kunnossa kun tavattiin. Mua ei vielä haittaa - pieni pömppis on mutta ei läskiä perseessä tai reisissä niinkuin naisilla (yäk)! Mutta tuosta jos lihoo niin sitten kyllä alkaa haitata. Musta on vain kiva että toinen ei oo mikään ihan kreikkalainen patsas niin sitten ei tarvii munkaan potea huonoa omaatuntoa jos ei koko aikaa itsellä sikspäkki näy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole lihonut tahallani ja olisin mielelläni vaikka parikinkymmentä kiloa kevyempi, mutta siitä huolimatta epäilen että lihomiseni on osittain liittynyt avio-ongelmiini joiden johdosta olen sitä iloisempi mitä vähemmän mieheni vonkaa seksiä.

Joo, tämä on tosi ankeaa meille kummallekin, tiedän. Mutta ei meillä kummallakaan taitaisi olla nyt jaksamista huolehtia lapsista ilman toisiamme.

Vierailija
4/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei saa sanoa "läski ei kiihota"? Täälläkin naiset sen sijaan näin ääneen toteavat siskojen hurratessa.

Vierailija
5/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 18:06"]Mä en ole lihonut tahallani ja olisin mielelläni vaikka parikinkymmentä kiloa kevyempi, mutta siitä huolimatta epäilen että lihomiseni on osittain liittynyt avio-ongelmiini joiden johdosta olen sitä iloisempi mitä vähemmän mieheni vonkaa seksiä.

Joo, tämä on tosi ankeaa meille kummallekin, tiedän. Mutta ei meillä kummallakaan taitaisi olla nyt jaksamista huolehtia lapsista ilman toisiamme.

[/quote]

Ai että naisen lihominen on miehen vika?

Vierailija
6/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 18:10"]Miksi mies ei saa sanoa "läski ei kiihota"? Täälläkin naiset sen sijaan näin ääneen toteavat siskojen hurratessa.

[/quote]

Saa sanoa, tietysti. Kuka estää? Ap

Vierailija
7/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskaa, että ihmiset lihovat vanhetessaan ja ulkonäkö menettää merkityksensä. Kyllä moni on tällainen jo ihan syntymästästään saakka, valitettavasti.

Vierailija
8/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt totta puhutaan, niin olen aika varma että kaikki haluaisivat olla mieluummin normaalipainoisia kuin ylipainoisia. Sitten kun se laihduttaminen ei onnistu, niin asia kielletään ja aletaan puolustelemaan, että ei se ulkonäkö saakaan olla tärkein asia. Tottakai ulkonäkö vaikuttaa, se on se ensimmäinen asia mikä ihmisestä nähdään. Ja jo terveydenkin ylläpitämisen kannalta ylipainon välttäminen on erittäin tärkeää.

Ja se on osa suhteen ylläpitämistä ja oman osuutensa tekemistä, että pitää itsensä kunnossa. Ongelmat ja lapset ja niin edelleen voivat olla todellisia asioita elämässä, mutta ne ovat silti tekosyitä sille, ettei voisi laihduttaa.

Vierailija
9/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei muuten ole vastannut elättelevänsä toiveita puolison laihtumisesta! Eikä vissiin kukaan mies ole avautunut vaimon lihomisesta? Ap

Vierailija
10/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on oikeasti sovittu ennen liittoa, että kumpikaan ei sitten liho, on ihan ok loukkaantua. Itse olen kuitenkin melkein kaksinkertaistanut oman painoni liittoni aikana. Mies alkoi seurustella syömishäiriöisen kanssa ja nyt hän on naimisissa ylipainoisen kanssa. En tiedä miksi, mutta seksin määrä ainakin on ihan huipussaan ollut viimeiset pari vuotta. Terveytenikin on toki ollut parempi kuin vuosiin. Ehkä se kipujen ja särkyjen alta löytyvä ilo ja nauru kuitenkin sytyttää sitä miestä. Joskus aikaisemminkin todennut, että miehilläkin on tunteet.

Joku tuossa tortesi terveydestä ja ihrasta jotain täyttä paskaa. Terveellä ihmisellä on rasvaa. Nykyään tämä laihuuden ihannointi koetaan terveelliseksi. Voisi jokainen hoikkana itseään pitävä laskea painoindwksinsä ja laskea oman maksimipainon, millä on normaalipainoinen. Voisi moni yllättyä todella paljon. Ja ihmiset jouden BMI on 26-27 elävät tutkitusti pidempään ja terveempänä.

Vierailija
11/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:58"]Minä hankin miehelle personal trailerin. Löysi kipinän taas liikkumiseen ja itsensä huolehtimiseen. Nyt on 20 kg kevyempi...

[/quote]

Meilläkin mies hankki pt:n mun aloitteesta, mutta ei vain laihdu, koska ei noudata dieettiä!

Ap

[/quote]

Nii-in, on paljon helpompi syödä vähemmän kuin kuluttaa enemmän. Sipsipussissa piilee puolen viikon energiat, jos meinaa painoa pudottaa.895

Vierailija
12/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 09:52"]

Jos asia on oikeasti sovittu ennen liittoa, että kumpikaan ei sitten liho, on ihan ok loukkaantua. Itse olen kuitenkin melkein kaksinkertaistanut oman painoni liittoni aikana. Mies alkoi seurustella syömishäiriöisen kanssa ja nyt hän on naimisissa ylipainoisen kanssa. En tiedä miksi, mutta seksin määrä ainakin on ihan huipussaan ollut viimeiset pari vuotta. Terveytenikin on toki ollut parempi kuin vuosiin. Ehkä se kipujen ja särkyjen alta löytyvä ilo ja nauru kuitenkin sytyttää sitä miestä. Joskus aikaisemminkin todennut, että miehilläkin on tunteet.

Joku tuossa tortesi terveydestä ja ihrasta jotain täyttä paskaa. Terveellä ihmisellä on rasvaa. Nykyään tämä laihuuden ihannointi koetaan terveelliseksi. Voisi jokainen hoikkana itseään pitävä laskea painoindwksinsä ja laskea oman maksimipainon, millä on normaalipainoinen. Voisi moni yllättyä todella paljon. Ja ihmiset jouden BMI on 26-27 elävät tutkitusti pidempään ja terveempänä.

[/quote]joo,mutta yli 80cm vyötärö naisella  ja 90cm miehellä on jo terveysriski. Olisin tosi tyytyväinen, jos mies laihtuisi edes siihen, nuorena oli liiankin laiha. Itseltäni vaadin alle 70cm vyötärön aina,muuten on läski olo. Ap

Vierailija
13/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tutkitusti naiset joiden bmi on 22, ovat hedelmällisimpiä. Lieväkin ylipaino on jo haitaksi. Miehet, saa käyttää mutta ei ole pakko. Jos siis vaimo on lihonut. Ap

Vierailija
14/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä on kokemusta :( oli s-kokoinen, juuri sopivan hoikka! On 175cm.

Viime kesänä aloin huomautella (siis yhdessä naurettiin) miehen kasvaneesta mahasta. Ostin hälle uusia vaatteita kun vaatteet kiristi. Painoa on tullut kokoajan lisää ja lisää..viime kesän housut, jotka tuntuivat silloin jättikokoisilta, olivatkin ihan liian pienet tänä kesänä :( :(

L-koko tuntuu naftilta. Xl taitais olla oikea. Olo on petetty. Ja todellakin vaikuttaa seksiin. Missään nimessä läskit ei saa minua syttymään :/ lisäksi sängyssä on hankalaa...on tosi tukalaa olla alla! Nyt ei edes teoriassa onnistu kun olen raskaana. Eli minä aina päällä. Kyllä sekin alkaa tympiä. Takaa ei onnistu kun sattuu minua.

Paino on tuonut myös erilaisia kremppoja nilkkoihin, polviin..

Minä menin hoikan miehen kanssa naimisiin. Nyt on petetty olo. Olen itse kahden lapsen jälkeen yhä hoikka ja aion sellaisena pysyä. En kestäisi itseäni lihavana. Mua hävettää mies usein..maha on sen verran iso että housut roikkuu ja vako näkyy :/ ei tunnu itse asiaa huomaavan. En olisi ikinä mennyt naimisiin lihavan kanssa. Ei sellainen sytytä.

En tietenkään jätä tuon takia. Kyllä hänelle leikilläni huomauttelen asiasta ja lupaa kyllä aina laihduttaa. Mutta mitään ei tapahdu. Jo ihan terveyden kannalta pitäis, kun sukurasitteena sairauksia joita lihavuus pahentaa.

Mainitsinko, että vinkuu kun en halua seksiä yhtä usein kun aikaisemmin? Oi kyllä. En kehtaa sanoa että noi läskit vie ikävä kyllä halut multa :/

Vierailija
15/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan alettu seurustella jo lapsina, olis se kumma jos ei olis kiloja tullut lisää, eli 10 kg on enemmän kuin tavatessa, ei tykkää mut ei voi mitään. Syön vähemmän, liikun enemmän mut ikä tekee tehtävänsä, nyt jo lähes nelikymppinen.

Vierailija
16/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tasaisesti lihonut koko seurustelumme ajan. En kuitenkaan ole kovin ulkonäkökeskeinen, joten en välitä.

Vierailija
17/50 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:35"]

Te joiden puoliso on lihonut vuosien varrella huomattavasti, miltä tilanne teistä tuntuu ? Elättelettekö toiveita puolison laihtumisesta?

[/quote]Menee puoliso vaihtoon!

Vierailija
18/50 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Harmistus iski ja eihän se seksikään mukavaa ole. Miehestä kyse.

Vierailija
19/50 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan yleistä se on? Epäkunnioittava temppu. Ap

Vierailija
20/50 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ilmiön yleisyydestä saat osviittaa, kun katsot katsot pari- kolmekymppisiä ja sitten viisikymppisiä. Suurin osa ihmisistä elää parisuhteessa (eivät tietenkään kaikki), mutta suurin osa on normaalipainoinen nuorena. Joten painon nouseminen on yleistä parisuhteen aikana, samoin on yleistä, että ulkonäön merkitys vähenee iän myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän