Uudenvuoden juhlat? Millaiset teillä on? Mitä tarjoatte?
Minä pidän kolmen hengen bileet, joihin osallistuu kotona asuvan lapseni lisäksi yksi ulkopuolinen eli paras ystäväni.
*
Ei raketteja, mutta tähtisädetikkuja.
*
Panostan koristeluun ja kattaukseen, ruokiin ja juomiin sen, minkä melko pienituloisena voin: meillä on pullollinen aito shampanjaa ja muutakin viiniä, juustoja, oliiveja, keksejä ja viinirypäleitä.
Ja itse tehtyä perunasalaattia, bratwursteja, kasvissyöjän nakkeja.
Jälkiruuaksi puolukkarahkaa.
Kommentit (23)
Oon töissä ysiin mutta sen jälkeen mennään perheenä ulos. Muksuille hankitaan pitkiä tähtisäde tikkuja. Sen jälkeen syödään luultavasti mies paistaa Kanan siipiä, tekee itse lohkoperunoita, kermaviili kastiketta joku salaatti ja patonkia. Naposteluun sipsiä ja dippiä. Korkataan miehen kanssa kuohari... Katsotaan mitä jaksetaan, yleensä ollaan otettu erä perhe alista.
Vierailija kirjoitti:
AP:n juhlat kuulostaa kivalta.
Mutta kerron nyt yhden asian, joka saattaa järkyttää siten, ettei juhlimisesta tule mitään. Se on nimittäin tähtisadetikku. Ei -sädetikku. Katso vaikka pakkauksesta.
Tiedän miltä se tuntuu. Elin itse valheessa 30 vuotta ja sitten todellisuus räjähti. Olen vieläkin, kolme vuotta myöhemmin, ihan sokissa.
Siis, nyt kyllä meni mullakin lapsuus pilalle! 😂 no minä sanon tähtisädetikku lopun ikääni väkisin. Se ei näytä sateelta ja liian tottunut sanomaan väärin.
AP:n juhlat kuulostaa kivalta.
Mutta kerron nyt yhden asian, joka saattaa järkyttää siten, ettei juhlimisesta tule mitään. Se on nimittäin tähtisadetikku. Ei -sädetikku. Katso vaikka pakkauksesta.
Tiedän miltä se tuntuu. Elin itse valheessa 30 vuotta ja sitten todellisuus räjähti. Olen vieläkin, kolme vuotta myöhemmin, ihan sokissa.