Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaisiko kukaan kanssani Porin juoksukoulun TÄNÄÄN 2.6.

Vierailija
02.06.2014 |

Joskus olen täällä porukan kanssa Porin juoksukoulua vetänyt ja nyt ajattelin ottaa koulun taas uusiksi. Viimeksi taisin suoriutua 7km lenkkeihin asti ihan sohvaperunakunnosta, joten luotto ohjelmaan on kova. Lähtisikö joku mukaan? Vielä ehtisi tänään aloittaa, eka päivän suoritus on hyvin lyhyt!

Kyse siis tästä ohjelmasta:

http://www.pori.fi/material/attachments/hallintokunnat/vapaa-aikavirasto/liikunnanohjaus/5twOyf7LV/juoksuohjelma_11vkoa.pdf

Jos innostuneita löytyy, laittakaa tämä ketju suosikkeihin niin löytyy helposti. Keksikää myös itsellenne nimimerkki niin on helpompi seurata mukanaolijoita. Itse lähden kohta suorittamaan ensimmäisen päivän pätkää.

-Laiskamato

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.hiihtäjä tässä taas.
Eka 5km suoritettu! Jes.
En löytänyt merkattua 5km lenkkiä täältä, mutta turvauduin taas SportTrackeriin jota vilkuilin muutaman kerran. Juoksut meni nyvin, mitä nyt juoksuvyö ärsytti kun se pomppi vyötäröllä.. Piti heittää paita siihen päälle joten juoksentelin tyylikäs möykky alaselässä. Viimeiset puol km oli tuskaset.. ja katsoin jo 300m kuluttua että lopu jo. Reisissä tuntuikin ihanan hapokkaalta kun pääs käppäilemään hissukseen..
ST loppulukemat oli 5.14km 34min 8.9km/h.

Veri tyytyväinen hiihtäjä kuittaa! :)

Vierailija
162/164 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla on huono omatunto. Viime perjantain 5km+5min lenkin jätin väliin, koska mulla oli koirakaveri kylässä jota en viitsinyt jättää haukkumaan yksinään. Lauantain kävelylenkki tuli tehtyä sekä sunnuntain 20min juoksu. Tänään olisi 5km, mut en jaksais millään! Heräsin hetki sitten päiväunilta ja huomenna olisi kuuden aamu ja suihkussa pitäisi käydä ajoissa, että tukka kuivuu.. (seliseliseli..). Ehkä annan anteeksi nyt itselleni.
Nojoo, huomaa kyllä että lomalla oli paljon sutjakkaampaa lähte juoksulle. Jospa huomenna juoksen 5km kun saan levättyä työpäivän jälkeen kun pääsee aikaisemminkin... Olen kuitenkin noudattanut jouksuohjelmaa aika täydellisesti 8viikkoa, poikkeuksena tallinnan reissu, jossa vaihdoin päivät päikseen ja viime perjantainen juoksun poisjättö. Huoh alan kuulostamaan liian orjalliselta.

Viime viikolla oli 20min juoksu missä 5x1min tehdä täytyyä juoksua, mutta en pystynyt sitä. Ei vaan jaksanut. Voipi olla, että skippaan noista muistankin noi vaihdellen tempoa -jutut ja menen ihan normisti
Kyllä ilmojen viilenemisen huomaa. Juoksussa ihan ok oli viikko-pari sitten mennä vielä t-paidalla.. tuli kuuma tietenkin siinä juostessa, mutta kun lopetti ja sai hetken viilentyä niin tulikin kylmä kun oli kostea selkäkin. Ohuella verkkatakilla olen juossut ja pitkillä housuilla.. Ajattelin kyllä pitkät housut vielä kyllä vaihtaa capripituisiin juoksupöksyihin. 

Mitenkäs midnight runin juoksija? Kerros kokemuksesi! :)

Perässähiihtäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapupu jymähtänyt suunilleen viikolle 8-9.

aloitin tässä koulujen alettua sekä työt että booth camp- treenin, joka sinällään on kova. Ei vaan oikein meinaa sattua tuonne juoksukoulun viikko-ohjelmaan ( seliseli täälläkin).

mutta liikkeessä siis ja n 6 km menee 40 minuuttiin, joskus helpommin, joskus tahmeammin. Jatkan 3-6 km:n lenkkejä tasaiseen vauhtiin. Meinaan kyllä jatkaa ohjelmaa viikolla 9, ja juosta sen kympin! Siis ainakin kerran ennen lumen tuloa.

tää ketju on kyllä tsempannut hyvin alkuun juoksu-uralla. Kiitokset kaikille! Kuullaan vielä!

suklaapupu

Vierailija
164/164 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh,olipas hauska tuo Valojuovan juoksukertomus :D

Minulla oli viikko lenkkien välillä,ei vaan tullu lähettyä,oli kaikenlaisia menoja aina totuttuun lenkkiaikaan...nyt kävin (mä juoksen ihan omaan tyyliin) 40 min. intervallilla,eli 3 min.juoksua/kävelyä vuorotellen ja juoksua tuli 5 pyrähdystä.

Oli aika kuuma jo,ja suihku tuntui kieltämättä aika ihanalle.Minulla on mukana aina pieni vesipullo,josta hörppään kävelyn kohdalla(juostessa ei kannata,vetää helposti henkeen,köh köh koettu on).Ja juoksen juoksupaidassa ja tavan kankaisissa shortseissa ja juoksulenkkari on hankittu 2-3 kesää sitten.

Gabriel

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme