Uskotteko, että Madeleine löytyy?
Kommentit (29)
Missä vaiheessa ruumis on viety pois? En ole lukenut tapausta juurikaan. Onkohan se poltettu tuhkaksi? Sittenhän sitä ei enää löydy. Tai yksinkertaisesti vanhemmat myyneet pedofiili-ringille.
Minä en kyllä usko vanhempien syyllisyyteen.
Niin paljon ovat etsineet tytärtään.
Mutta tuntuu kyllä oudolta, miten vieläkään ei ole tyttöä tai ruumista löytynyt
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 19:27"]Minä en kyllä usko vanhempien syyllisyyteen.
Niin paljon ovat etsineet tytärtään.
Mutta tuntuu kyllä oudolta, miten vieläkään ei ole tyttöä tai ruumista löytynyt
[/quote]
No miksiköhän ovat etsineet? Tottakai älykäs syyllinen tekee kaikkensa että vaikuttaisi syyttömältä. Psykopaatit toimivat juuri näin. Jotain outoa kyllä McCanneissa kyllä on, molemmilla kivikasvot, ei mitään inhimillisiä tunteenpurkauksia ym käytöstä KOSKAAN.
Äidin kirjoittaman kirjan tapauksesta luettuani en usko enää vanhempien syyllisyyteen. En vaan voi.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 19:07"]Jos vanhemmat olisivat syyllisiä eivät jatkaisi tätä etsintää.
[/quote]
Nimenomaan jatkavat jotta näyttäisivät syyttömiltä!
24 jatkaa:
Pitää kyllä vanhempien olla todella henkisesti sairaita, että valehtelevat ja peittelevät juttua vuosikaudet
Ja lääkäreillähän niitä pillereitä on. Miksi muuten tyttö olisi jätetty yksin?
Uskon tähän.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 19:37"]24 jatkaa:
Pitää kyllä vanhempien olla todella henkisesti sairaita, että valehtelevat ja peittelevät juttua vuosikaudet
[/quote]
Ei ne välttämättä ole henkisesti sairaita, ihan vaan ihmisiä ilman empatiaa ja omaatuntoa. Sellaiset ihmiset ei tunnusta koskaan vaikka istuisivat jo linnassa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 19:07"]
Jos vanhemmat olisivat syyllisiä eivät jatkaisi tätä etsintää.
[/quote]
Miten niin eivät? tämä heidän tutkintansa on juurikin koko ajan ohjaillut viranomaisia muuhun suuntaan kuin heihin itseensä..samalla tahkoavat sivoiset summat rahaa.
Eiväthän he nyt voi mennä sanomaan;tuli annettua vähän liikaa lääkettä tytölle,jotta itse saatiin juhlia.