Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudointa/kauheinta/hauskinta mitä olet nähnyt kirpputorilla myytävän?

Vierailija
02.06.2014 |

Itse näin kerran muutaman viikon vanhoja Helsingin Sanomia, hintaan 1€/kpl. Vaikea ymmärtää miksi joku ostaisi niitä?

Itseä myös jaksaa aina ihmetytää kaikki kosmetiikka, on huulipunia, luomivärejä ja ties minkälaisia voide purnukoita. Ostaako joku niitä oikeasti? Samaan kategoriaan lasken myös tutit ja tuttipullot (osa pulloista selkeästi käytettyjä ja kuluneita).

Yhdellä kirpparilla oli myös iso laari alusvaatteita hintaan 1€/kg ja näyttivät olevan hyvin loppuun asti käytettyjä.

Samalla kirpparilla myös oli entinen valkoinen hääpuku myynnissä, paljon likaisempi kuin leikki-ikäisten vaatteet viikon käytön jälkeen...

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus törmäsin t-paitoihin, joihin oli painettu römpsän kuvia... 

Vierailija
2/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mummon kanssa kiertelemässä kirpputorilla. Yhdessä pöydässä näin omituisen kuparisuppilon jonka toisessa päässä oli kumipallo ja toisessa letkunpätkä. Ihmettelin ääneen laitteen käyttötarkoitusta, mummo kuitenkin osasi valaista laitteen historiaa. Kyseisellä laitteella kuulemma annettiin lehmälle peräruiske, jos oli ummella. Tarvittaessa käytettiin kuulemma talonväkeenkin! (tai sitten mummo pelotteli huvikseen tietämätöntä ja luonnosta vieraantunutta lapsenlastaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on ihmettänyt juuri nuo " käsirasva 10€ kokeiltu, hajuvesi 5 €, ym.... ) kaikista näkee miten pakkaus on avattu ja käytetty.

Joten olen päättänyt kun vien tavaraa kirppikselle vien sinne.... WC-paperia! Semmoisen 8 rullan paketin joka on aukaistu ja 2 rullaa on poissa! Laitan sitten siihen hintalapun " hieman käytetty toilettipaperi 3€ "

Vierailija
4/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 19:53"]Joku voipi minut tunnistaakin kun olen tästä usealle kertonut, mutta ei väliä. :)

Karmivin jonka itse olen nähnyt, on eräällä turkulaisella kirpparilla noin kymmenen vuotta sitten, kun joku oli tehnyt koirastaan taljan, ja hintalapussa luki "Peni" (juuri noin lainausmerkeissä) ja hinta. Oisko maksanut 20 euroa. En ostanut.

[/quote]

Ostithan.

[/quote]

:)

no kieltämättä jäi harmittamaan etten ostanut, olisihan tuo mukava takan edessä kylminä talvi-iltoina tai vaikka anopille joululahjaksi! Hui kauhea, vieläkin puistattaa "Penin" talja. Kaunis koira oli ollut kyllä.

Vierailija
5/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä vaatteita täynnä olleesta pöydästä tuli nokkaani ilmiselvä ihmispaskan haju, en tutkinut tavaroita tarkemmin, kai se hajun aiheuttajakin olisi sieltä löytynyt. Korkkaamattoman Viron vodkapullon olen nähnyt, tosin hinta puuttui, myös pontikkapannun olen eräässä kierrätysmyymälässä bongannut.

Vierailija
6/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoimmat ovat ehdottomasti lasten askartelemat tavarat. Kuka haluaa pahvisen itsetehdyn tontun ikkunaansa? Varsinkaan, kun se ei muistuta tonttua, kuin kovalla mielikuvituksella, eikä sillä ole mitään muuta arvoa, kuin mahdollisesti vanhemman antama tunnearvo. Samaan kategoriaan menee maalatut mukit, makaronikorut ja mitä niitä nyt onkaan.

Jos niitä ei jaksa enää säilyttää, niin kylmästi roskiin vain. Tuskin kukaan muukaan ostaa niitä ja kuvittelee "tämä on minun kaiman kummin lapsen tekemä. Kiva kun askarteli minulle tämmöisen". Varsinkaan, kun taideteokset ovat hivenen ylihinnoiteltuja.

Vierailija
7/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti uskomattomin myyntiyritys oli Lassien välikausihaalari kokoa 160, joka oli aivan likainen, polvet rikki ja hihat syöty. Tämän bongasin reilu kk sitten. Hintapyyntö oli 25e. Ja samanlainen oli tyttärelläni vuonna 2001 eli ei ihan uusinta kuosia. Samassa hyllyssä oli punaiset kuomat. Lintatut, likaiset, varret rikki. Niissä hintalappu 20e. Ai niin, oli myös Hesen kylkiäis palapeli (hra Hakkaraisesta), hintaan 3,5e.

Vierailija
8/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2012 bongasin Viking Line-taskukalenterin vuodelta 2007, hintaa 2 €

Vierailija
9/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharja,jossa harjaosassa oli kuivunutta hammastahnaa.Hintaa en muista.Hyi hitto!

Vierailija
10/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks!

Vierailija
11/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks törmäsin kulahtaneeseen ja nyppyiseen (mutta sentään ehjään) muppetin kuvalla varustettuun lasten paitaan (varmaan sieltä 90-luvulta) ja hinta 5€, tekstillä angry birds paita. Repesin. "Ei se joka pyytää.."

Vierailija
12/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis erittäin usein näkee näitä jonkun lehden/ammattiliiton mukana ilmaiseksi tulleita kalentereita myytävän ihan kohtuu kovaan hintaan :D Joskus kun kakkoskalenteria voisi tarvitakin niin tälläis ilmais versiosta voisi sen euron maksaa, mutta ei sitä pyydetty vitosta...

Samoin kuin Keskisuomalaisen mukana (ainakin ennen tuli) kerran vuodessa kooste kirja kovissa kansissa vuoden "tärkeimmistä" uutisista  niin hinta on 10-20€. Huh huh sanoisin!

Itsekin törmännyt tollaiseen alusvaate laariin, euron kilo. Olis varmaan pitäny ottaa niitä vähän reilummalla kädellä, mies ois varmaan innostunu illalla ku ois esitelly et, kato kulta miten kivat pikkarit löysin kirpparilta! Tokko tuo mitään haittaa jos vähän kelta/vihree/harmaat on.

Jyväskylässä muuten yhellä kirpparilla on niin kauan ku jaksan muistaa myyty yhdessä tietyssä pöydässä TODELLA käytettyjä kenkiä, ihan tavallisia ja nappiksia, monoja yms. Tiiä sit mistä se kaiffari niitä siihen aina löytää, mut on kyl niin loppun käytetty ku olla ja voi. Mut kaippa niitä joku ostaa kerran pöytäkin ollut vuosia samassa paikassa.

Ihan paras kyllä on ollu tamponi paketti, erillinen tarra oli et: vain 1 käytetty, liian pieniä. Hintaan 3€ :D

Ps. Itsekin muuten nähnyt joskus näitä et koiranpantaa myydään vyönä tai toisin päin :D

Vierailija
13/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ikimuistoinen:

''Kerran käytetty Kaalimato dildo!! 60e''

Vierailija
14/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytetty kissa. Siis sellainen ihan oikea mustavalkoinen kotikissa. Se oli takkuinen ja paikoitellen hapertunut. Hinta oli yli 100 markkaa.

Vierailija
15/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kerran rusentuneen suklaamunan, hintaa en muista. Joku myi selkeääkin selkeämpää feikkimariskoolia kympillä, lapussa vielä painotettiin että aito.

Vierailija
16/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 18:01"]

No kerran näin pahvilaatikollisen etäisesti tutun näköisiä metalliesineitä ja laatikon kyljessä lapun: Kynegologin välineet koko setti 280 euroa.

En tiedä kumpi on hirveämpi ajatus, se, että joku vastavalmistunit gyne ostaisi setin ammattikayttöön vai se, mihin ihme leikkeihin ne joku muu vois ostaa... YÖK!

[/quote]

Ne metallisethan voi steriloida ja niitä käytetään lukemattomia kertoja.

Niin.Mutta ei kotona.

Vierailija
17/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä tiskiharjoja, hyi yöks!

Vierailija
18/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 17:46"]Näin kerran markka-aikana käsikranaatin jossa luki sellaisella mummokaunokirjoituksella maalarinteipissä Ranu 100 mk. Meinas tulla kuset housuun naurusta. Että oikeen Ranu :))

Ei hitto...mummo kaivanu sukkalaatikkoa tarkemmin ja ranuhan se siellä:D

Vierailija
19/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:15"]Tämä ikimuistoinen:

''Kerran käytetty Kaalimato dildo!! 60e''

[/quote]

Juu ihan varmasti

Vierailija
20/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran markka-aikana käsikranaatin jossa luki sellaisella mummokaunokirjoituksella maalarinteipissä Ranu 100 mk. Meinas tulla kuset housuun naurusta. Että oikeen Ranu :))