Vagisan - hoitavaan seksiin - mainos johtaa harhaan nuoria
Ei se ole mikään ehkäisynkorvaajamenetelmä eikä se korvaa liukkaria. Ei se edes ole turvallista ainetta käyttää pitkiä aikoja. Se voi ehkä helpottaa seksiä mutta limakalvot kärsivät silti kun pakotetaan limakalvot toimiin. Se on keski-ikäisille naisille tarkoitettu hormonikorvauslääkevoide jota nyt nuorillekin mainostetaan. Itsellenikin gyne tuota tarjosi e pillereiden aiheuttamaan kuivuuteen ollessani 16v. Aivan loistavaa, not
Kommentit (29)
Ja nimenomaan jos vagisania ja liukkaria tarvitsee niin emätin kärsii aina yhdynnässä ja hankautuu vaikkei haavoja itse ilman mikroskooppia näkisi. Lisäksi tulee helposti tulehduksia.
Omega7tyrniöljyä 4 kapselia päivässä, sekä lisäksi sinkkiä, a- ja d-vitamiinia, ja kalaöljyjä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:09"]Minulle tulee tuosta mieleen se, että nainen ei voi kieltäytyä seksistä kuivien kipeiden limakalvojen vuoksi. Miehen penikseen vaan vagisania ja menoksi. Ei varmasti tee hyvää sekään.
[/quote]
Niinpä, tuota juuri hain. Ap
[/quote]
miksi pitäisikään jos itse haluaa seksiä ja vagisan auttaa? Ei kaikki naiset ole seksiä vihaavia pihtareita, jotka etsii kaikki tekosyyt säästyäkseen seksiltä. Pelottaako toi vagisan teitä noin kamalasti? Ahdistaako, kun taas on keksitty joku asia helpottamaan seksiä ja vaivoja? Seksinvihaajat huutaa hyi vagisan ja seksistä nauttivat, että jee vagisan! Nyt minäkin voin taas harrastaa seksiä.
[/quote]
Ööh, hain luonnolliset lääkkeet ongelmiini, myt voi taas ilman lääkkeitä antaa palaa, tauko on joskus ihan hyvästä, en rasita limakalvojani joihin tulee aina pientä silmiinnäkymätöntä haavaa panemalla kuivia limakalvoja penistä vasten vagisanin voimalla. Jihuu, vihaanko seksiä nyt?
[/quote]
miksi panet kuivalla ja otat haavaumia, kun kerran vagisan ja liukkari on keksitty? Ei tule haavoja. Oletko vähän tyhmä jos kuivana panet?
[/quote]
Oletko itse hiukan tyhmä kun luulet että haluaisin lääkkeitä itseeni jotta voin panna näennäisesti terveenä, hoidin itseni juurikin luontaistuotteilla ettei tarvi vaan hoitaa näennäisesti ja pintapuolisesti vaan nyt pystyy oikeesti panemaan ilman vagisania jota joutuu käyttämään vuosia
[/quote]
Onko sulla jotain perusteita noille väitteille että "keinotekoisesti" liukastettuna tulee haavaumia tai että niistä on jotain muuta? haittaa?
No joskus lääkitys ja vaihdevuodet aiheuttaa kuivuutta emättimessä. Sillon liukkaria ja limakalvoja hoitavia aineita vaan tulee käyttää vuosia. Ei niiden käytöstä pimppi pahene, päin vastoin. Hoitavat ja pitävät pimpan kunnossa ja seksi luistaa. Mikä vagisanissa on niin kauheeta, että sen käyttöä pitää kaikin keinoin välttää ja hyvää monia auttanutta voidetta noin inhota???
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:56"]No joskus lääkitys ja vaihdevuodet aiheuttaa kuivuutta emättimessä. Sillon liukkaria ja limakalvoja hoitavia aineita vaan tulee käyttää vuosia. Ei niiden käytöstä pimppi pahene, päin vastoin. Hoitavat ja pitävät pimpan kunnossa ja seksi luistaa. Mikä vagisanissa on niin kauheeta, että sen käyttöä pitää kaikin keinoin välttää ja hyvää monia auttanutta voidetta noin inhota???
[/quote]
????? Koska olen 17v enkä vaihdevuosissa, tämä oli pointti!!!!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:09"]Minulle tulee tuosta mieleen se, että nainen ei voi kieltäytyä seksistä kuivien kipeiden limakalvojen vuoksi. Miehen penikseen vaan vagisania ja menoksi. Ei varmasti tee hyvää sekään.
[/quote]
[/quote]
miksi pitäisikään jos itse haluaa seksiä ja vagisan auttaa? Ei kaikki naiset ole seksiä vihaavia pihtareita, jotka etsii kaikki tekosyyt säästyäkseen seksiltä. Pelottaako toi vagisan teitä noin kamalasti? Ahdistaako, kun taas on keksitty joku asia helpottamaan seksiä ja vaivoja? Seksinvihaajat huutaa hyi vagisan ja seksistä nauttivat, että jee vagisan! Nyt minäkin voin taas harrastaa seksiä.
[/quote]
Ööh, hain luonnolliset lääkkeet ongelmiini, myt voi taas ilman lääkkeitä antaa palaa, tauko on joskus ihan hyvästä, en rasita limakalvojani joihin tulee aina pientä silmiinnäkymätöntä haavaa panemalla kuivia limakalvoja penistä vasten vagisanin voimalla. Jihuu, vihaanko seksiä nyt?
[/quote]
miksi panet kuivalla ja otat haavaumia, kun kerran vagisan ja liukkari on keksitty? Ei tule haavoja. Oletko vähän tyhmä jos kuivana panet?
[/quote]
Oletko itse hiukan tyhmä kun luulet että haluaisin lääkkeitä itseeni jotta voin panna näennäisesti terveenä, hoidin itseni juurikin luontaistuotteilla ettei tarvi vaan hoitaa näennäisesti ja pintapuolisesti vaan nyt pystyy oikeesti panemaan ilman vagisania jota joutuu käyttämään vuosia
[/quote]
Onko sulla jotain perusteita noille väitteille että "keinotekoisesti" liukastettuna tulee haavaumia tai että niistä on jotain muuta? haittaa?
[/quote]
Kokemus ja kun hiukan tutkii netistä niin hyhh
Ihan paskapuhetta, että jos liukkaria tarttee, niin emätin kärsii ja haavautuu yhdynnässä. Liukkari on nimenomaan sitä varten, että kuivuudesta kärsivä emätin EI haavautuisi ja kärsisi seksin aikana. Ja vagisan lisäksi kosteuttaa limakalvoja, eikä vain liukasta. Eli toimii yhtä hyvin pimpan hyvinvointia ylläpitäen, kun naisten omat luontaiset eritteet.
Vagisan on hyvä emätintä hoitava liukkari olit sitten 14 tai 98! Siinä ei ole mitään mikä limakalvoja vahingoittaisi. Hoitaa ja kosteuttaa hyvin kaiken ikäiset pimpit.
Ei siinä ole mitään hormoneja!!!! Se on hoitava voide, joka hoitaa kuivat limakalvot kuntoon. Ilman mitään riskejä! Googlaappa ja lue itse!!! Kaiken ikäisille käy. Ja se tosiaan hoitaa, ei vain liukasta.
Entäs jos emättimen kuivuus johtuu siitä, ettei seksikumppania kiinnosta esileikki tai lämmitellä naista tarpeeksi? Itse olen törmännyt tähän useastikin.
Eli liukkaria vaan vaikka ei ois ees valmis? Se korjaa kaiken?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:09"]Minulle tulee tuosta mieleen se, että nainen ei voi kieltäytyä seksistä kuivien kipeiden limakalvojen vuoksi. Miehen penikseen vaan vagisania ja menoksi. Ei varmasti tee hyvää sekään.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No eihän ne limakalvot ole kuivat jos laitat niihin vagisania. Toimii liukkarina ja edesauttaa limakalvojen kosteana pysymistä. Ei tule hiertymiä, limakalvot pysyy terveinä ja seksielämä kukoistaa. Naurattaa tommonen " tauko seksistä tekee hyvää" joo ei ole normaalia, että tauottomuus seksistä tekee pahaa. Siksipä tosi kiva, että on tuo vagisan.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:09"]Minulle tulee tuosta mieleen se, että nainen ei voi kieltäytyä seksistä kuivien kipeiden limakalvojen vuoksi. Miehen penikseen vaan vagisania ja menoksi. Ei varmasti tee hyvää sekään.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minua kiinnostaa mitä luonnollisia keinoja olet löytänyt, ehkä joku luontaistuote?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:09"]Minulle tulee tuosta mieleen se, että nainen ei voi kieltäytyä seksistä kuivien kipeiden limakalvojen vuoksi. Miehen penikseen vaan vagisania ja menoksi. Ei varmasti tee hyvää sekään.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Höpö höpö, Vagisan on hormoniton. Tarkoitettu ihan kaiken ikäisille, jotka kuivuudesta kärsivät.
Vagisan on tosi kiva tuote! Liukastaa hyvin seksissä ja samalla hoitaa emättimen ja ulkosynnyttimien limakalvoja! Tavallinen liukkari auttaa kuivaan pimppaan niin, että ei tule hiertymiä ja haavaumia seksissä, mutta ei auta itse kuivuuteen, joka voi tuntua ikävältä muutoinkin, kun vain seksiä harrastaessa. Vagisan hoitaa limakalvoja siinä panemisten välilläkin :)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:09"]Minulle tulee tuosta mieleen se, että nainen ei voi kieltäytyä seksistä kuivien kipeiden limakalvojen vuoksi. Miehen penikseen vaan vagisania ja menoksi. Ei varmasti tee hyvää sekään.
[/quote]
[/quote]
Käytä tätä, et ehkä enää tarvitse liukkaria! Hoitavaan seksiin
Tuo on mielestäni liian harhaanjohtavaa mainontaa hormonivoiteesta.ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]