Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vagisan - hoitavaan seksiin - mainos johtaa harhaan nuoria

Vierailija
02.06.2014 |

Ei se ole mikään ehkäisynkorvaajamenetelmä eikä se korvaa liukkaria. Ei se edes ole turvallista ainetta käyttää pitkiä aikoja. Se voi ehkä helpottaa seksiä mutta limakalvot kärsivät silti kun pakotetaan limakalvot toimiin. Se on keski-ikäisille naisille tarkoitettu hormonikorvauslääkevoide jota nyt nuorillekin mainostetaan. Itsellenikin gyne tuota tarjosi e pillereiden aiheuttamaan kuivuuteen ollessani 16v. Aivan loistavaa, not

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tuosta mieleen se, että nainen ei voi kieltäytyä seksistä kuivien kipeiden limakalvojen vuoksi. Miehen penikseen vaan vagisania ja menoksi. Ei varmasti tee hyvää sekään.

Vierailija
22/29 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:09"]Minulle tulee tuosta mieleen se, että nainen ei voi kieltäytyä seksistä kuivien kipeiden limakalvojen vuoksi. Miehen penikseen vaan vagisania ja menoksi. Ei varmasti tee hyvää sekään.

[/quote]

Niinpä, tuota juuri hain. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko keskustelu on lähtenyt liikkeelle siitä omituisesta harhaluulosta, että Vagisan olisi hormonivoide. Ap on tainnut sekoittaa VagiFEMiin (joka on vastaava, mutta hormonipitoinen emätinvoide). Vagisan on siis täysin hormoniton, kosteuttava rasva, josta ei varmaan pidempäänkään käytettynä ole mitään haittaa. Ja käy siis kaikenikäisille, ei vain vaihdevuosien aikaan. Olen itse 30 (ja synnyttänyt) ja totesin Vagisanin tosi hyväksi tuotteeksi sekä liukkarina että ihan kosteutukseen. Ainut vaan että on tosi kallis, nyt yritän löytää jonkun muun yhtä hyvän mutta halvemman tuotteen.

Vierailija
24/29 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:09"]Minulle tulee tuosta mieleen se, että nainen ei voi kieltäytyä seksistä kuivien kipeiden limakalvojen vuoksi. Miehen penikseen vaan vagisania ja menoksi. Ei varmasti tee hyvää sekään.

miksi pitäisikään jos itse haluaa seksiä ja vagisan auttaa? Ei kaikki naiset ole seksiä vihaavia pihtareita, jotka etsii kaikki tekosyyt säästyäkseen seksiltä. Pelottaako toi vagisan teitä noin kamalasti? Ahdistaako, kun taas on keksitty joku asia helpottamaan seksiä ja vaivoja? Seksinvihaajat huutaa hyi vagisan ja seksistä nauttivat, että jee vagisan! Nyt minäkin voin taas harrastaa seksiä.

Ööh, hain luonnolliset lääkkeet ongelmiini, myt voi taas ilman lääkkeitä antaa palaa, tauko on joskus ihan hyvästä, en rasita limakalvojani joihin tulee aina pientä silmiinnäkymätöntä haavaa panemalla kuivia limakalvoja penistä vasten vagisanin voimalla. Jihuu, vihaanko seksiä nyt?

miksi panet kuivalla ja otat haavaumia, kun kerran vagisan ja liukkari on keksitty? Ei tule haavoja. Oletko vähän tyhmä jos kuivana panet?

Oletko vähän enemmänkin tyhmä, kun et osaa lukea?

Vierailija
25/29 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota voisikin kokeilla. Hormonivoiteista ei ole ollut apua ja liukkarista huolimatta saan hiertymiä ja haavoja. En ole koskaan kokenut seksiä joka ei sattuisi jälkikäteen. Masentavaa.

Vierailija
26/29 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä :D 

Kuka nainen HALUAA kieltäytyä seksistä vain kuivien limakalvojen vuoksi??  Aika surkeaa seksiä saa olla tarjolla, että ton vuoksi haluaa kieltäytyä. Sehän on vaan loistava asia, että pääsee harrastamaan seksiä vaikka on kuivat limakalvot ja siitä pääsee nauttimaan! sehän on valtava pelastus ja helpotus naiselle. 

Vierailija
27/29 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä tätä, et ehkä enää tarvitse liukkaria! Hoitavaan seksiin

Tuo on mielestäni liian harhaanjohtavaa mainontaa hormonivoiteesta.ap

Mikä tuossa on harhaanjohtamista? Sekö että sen väitetään ehkä auttavan.

Minä en ole tarvinnut liukkaria sen jälkeen kun aloin käyttämään ko. valmistetta.

Samalla pääsin myös eroon jatkuvista virtsatietulehduksista.

Vierailija
28/29 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:09"]Minulle tulee tuosta mieleen se, että nainen ei voi kieltäytyä seksistä kuivien kipeiden limakalvojen vuoksi. Miehen penikseen vaan vagisania ja menoksi. Ei varmasti tee hyvää sekään.

Mulla se menee niinpäin, että kun käytän tätä pahaa pahaa vagisania säännöllisesti, niin limakalvoni pysyvät toimintakunnossa ja kostuvat normaalisti silloin kun niiden tarvitsee.

En siis käytä vagisania liukkarina, mutta silti voin sanoa, että vagisanin ansiosta en tarvitse liukkaria.

Vierailija
29/29 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota muuhun kantaa, mutta pakko sanoa tämä: en pidä ollenkaan siitä gynekologien ja lääkäreiden tavasta ensin melkein pakkosyöttää nuorille e-pillereitä ja sitten e-pillereiden kuivattaessa limakalvot, tuputetaan kaikenmaailman voiteita ja rasvoja. Jotenkin tuntuu väärältä että miltei vielä teini-ikäiset tytöt joutuvat turvautumaan vaihdevuosien hoitoon tarkoitettuihin tuotteisiin, esim. Ovestin (en siis tarkoita Vagisania), jotta pystyvät elämään normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi