Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä maalaiset naiset on sinusta kauneimpia?

Vierailija
02.06.2014 |

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset ja hollantilaiset.

Vierailija
82/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveistä elämäntavoista kiinni pitävä suominainen on usein erittäin kaunis! Suomalainen nainen on mielestäni luonnostaan siro ja nätti, söpö naapurintyttö - tämä on todella hyvä asia! Olen ylpeä siitä, että minulla on suomalainen, kaunis ja maanläheinen vaimo.

Voisin vertailla toiseen hyvin tuntemaani maahan eli Hollantiin, jossa asuin muutaman vuoden aikoinaan. Tykkään Alankomaista maana ja kulttuurina paljonkin, mutta pakko sanoa, että ulkonäöllisesti naiset siellä olivat suomalaisiin verrattuna jotenkin kolhoja ja kulmikkaita. Omaan makuuni hollantilaisnaiset olivat turhan pitkiä ja raamikkaita - johtuu varmaan siitä, että itse olen tällainen 175cm pätkä. Toiminee jollekiin hujopille paremmin. :)

Matkoilla sitten olen nähnyt kauniita tai hyvinkin kauniita naisia ainakin Venäjällä, Baltian maissa, Tsekissä, Saksassa, Italiassa, entisen Jugoslavian alueella jne. Näistä maista kokemus kuitenkin rajoittuu siihen matkailuun, niin otanta melko pieni. Ehkä täytyy todeta, että joka maassa on omat kaunottarensa ja hyvä niin.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku laittaisi kuvan kauniista israelilaisesta naisesta, kun täällä on heitä kehuttu. Minusta ruotsalaiset naiset on kaikista kauneimpia. Vahvat piirteet verrattuna suomalaisiin, esim kulmikkaat kasvot, tummemmat kulmat ja iho ja vaaleat vaikkakin raidoitetut hiukset, rusketus, täydelliset hampaat, siniset isot silmät. Myös ruotsalaiset miehet on kyllä upeita ja pitkiä ja hyvinpukeutuvia.

N39

Vierailija
84/114 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku laittaisi kuvan kauniista israelilaisesta naisesta, kun täällä on heitä kehuttu. Minusta ruotsalaiset naiset on kaikista kauneimpia. Vahvat piirteet verrattuna suomalaisiin, esim kulmikkaat kasvot, tummemmat kulmat ja iho ja vaaleat vaikkakin raidoitetut hiukset, rusketus, täydelliset hampaat, siniset isot silmät. Myös ruotsalaiset miehet on kyllä upeita ja pitkiä ja hyvinpukeutuvia.

N39

Israelilaiset näyttelijät: Ayelet Zurer, Natalie Portman, Gal Gadot ja Odeya Rush.

Olen sitä mieltä, että joka maassa on kaunottaria! Vaikea valita yksittäistä maata.

Mitä Ranskaan tulee: yliarvostettu ja ylihypetetty (en tarkoita, että Ranskassa ei olisi kauniita naisia).

Erityismaininta: esim. (Suomi) Tuija Pehkonen. (Espanja Filippiinit) Alexandra Escat (Jasper Pääkkösen morsian/naisystävä)

Vierailija
85/114 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ahdistaa koko adjektiivi. Sitä viljellään vaan pelkkä vittuilu mielessä.

Vierailija
86/114 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaiset naiset eivät ole ehkä fyysisesti kauneimpia, mutta heillä on aivan käsittämätöntä itsetietoista charmia. Kauneimpia löytyy ehkä Iranista, Intiasta ja miksei Italiastakin.

Iranissa tehdään paljon kauneusleikkauksia, varsinkin nenänkorjauksia.

Vierailija
87/114 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen adjektiivi, joka herättää hyvin voimakasta vihaa ja tunnetta. Ja sillä voidaan ilmaista asioita eri tavalla.

Kun kehuu vaikka Donatella Versacea kauniiksi niin silloinhan sen tekee muodon vuoksi etiketin mukaan. Kehuu instituutiota.

Ja kaikki tietää ettei Donatella ole kaunis.

Aina ei oikein pääse jyvälle, että mitä sillä tarkoitetaan. Ainakaan minulle ei aukea.

Vierailija
88/114 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni persialaisille

Mies 43v.

Vierailija
89/114 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi ku sä olet kaunis" ivallisesti lausuttuna tarkoittaa vittuilua. Kenelle? Kuka on kohde? Tai ketä sillä tarkoitetaan? Mutta nettipaskassa et kuule ääntä.

Vierailija
90/114 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten salatiedettä. Suurin osa ei muuhun kykene.

Vierailija
91/114 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä haudassakin kehutaan kauniiksi.

Vierailija
92/114 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole muuta kuin vittuilevaa pas..... ne tietää sen itsekin. Pelkkää sontaa.

Vierailija
93/114 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisten naisten kauneuden ymmärsin kun muutin kaakkoisaasiaan.

Kauneimmat naistet

Laolaiset

Thaimaalaiset

Vietnamilaiset

Korealaiset

Filippiiniläiset.

Vierailija
94/114 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilialaiset naiset saavat äänen!

M30

Vierailija
95/114 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Ruotsille ja Brasilialle!

Vierailija
96/114 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni Ruotsille ja Brasilialle!

N26

Vierailija
97/114 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä viidessä maassa on kauneimmat naiset:

1. Ruotsi

2. Brasilia

3. Venäjä

4. Italia

5. Yhdysvallat

Näissä viidessä maassa on rumimmat naiset:

1. Suomi

2. Ranska

3. Englanti/Brittien saaret

4. Austraalia

5. Alankomaat

Muistakaa, tämä on minun mielipide, joten kuka tahansa voi olla toista tai samaa mieltä.

En väitä, etteikö Suomessa olisi kauniita naisia, mutta näin yleisesti ottaen, niin ei ole.

M36

Vierailija
98/114 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaiset. N24

Vierailija
99/114 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran nähnyt Espoon junassa niin kauniin nuoren somalialaisnaisen että melkein jäin suu auki tuijottamaan.

N52

Vierailija
100/114 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan hiukan ohi aiheen, kun oli pakko miettiä miehiä samalla.

Ihmettelen miksi somalivastauksia on alapeukutettu. En sano että kauneimpia, mutta kyllähän heillä on arabien kanssa sekoittuneet geenit ja sekoittuminen yleensä on plussaa. Pitkiä, siroja, suoranenäisiä ja iho kauniin värinen. Valitettavasti ei kuitenkaan automaattisesti mene niin että saman kansallisuuden miehet ja naiset olisivat kauniita. Somalinaiset ovat kauniita, mutta somalimiehet eivät ole komeita, koska piirteet ovat niin pehmeät (?) ja sitten taas tanskalaiset miehet ovat komeita mutta naiset aika tavallisia.

Minäkin sanoisin että etiopialaiset ovat kauniita, mutta miehet eivät, ainakin mitä pitkänmatkanjuoksijoita katsoo.

Intialaiset naiset kauniita, miehet eivät komeita.

Japanilaiset pysyvät nuorennäköisinä ja ehkä löytyy kauniita miehistäkin.

Jenkkilästä löytyy monenlaista, sekä miehiä että naisia.

Sitten aasialaiset yleensäkin valkoisten kanssa mixattuna on kauniita. En tiedä millaisia mustien kanssa tulee. Mustat ja valkoiset tekevät keskenään keskimäärin kauniita lapsia, joten varmaan myös aasialaisten kanssa toimii.

Suomalaisia en pidä kauniina, ja itse olen niin tyypillinen suomalainen, että minut ulkomailla tunnistetaan heti. Olen ajatellut että se on ivaa sanoa suomalaisen näköiseksi, mutta ehkä se ei olekaan?

Useimmissa maissa hammashoito ei ole yhtä hyvä kuin Suomessa. Minullakin törröttäisivät etuhampaat suoraan eteenpäin ilman oikomishoitoa ja näyttäisin varmasti melko karulta.