Tilasin tän laukun, mitä mieltä.
Kommentit (76)
Toi musta olis ihana mutta ihan liian kallis. Nyt mietin sopiiko tuo ruskea omiin vaatteisiin. Pidän paljon tummansinistä, pastelleja harmaata.
Ap
Tuo ruskea menee heleän laivastonsinisen ja lämpimien pastellien kanssa. Varsin eleetön tyyli.
Aika kova hinta tuollaisesta perusveskasta 😅
Vierailija kirjoitti:
Ruma laukku.
Kerrotko mikä tekee siitä ruman?
'
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toi musta olis ihana mutta ihan liian kallis. Nyt mietin sopiiko tuo ruskea omiin vaatteisiin. Pidän paljon tummansinistä, pastelleja harmaata.
Ap
Sopii näihin kaikkiin. Tämä on hienostuneempi ja kehittyneempää makua edustava kuin musta. Sitä paitsi omaat tod. näk. paljon mustia vaatteita ja musta laukku mustaa vasten on umpitylsä
Hanki vielä saman sävyiset nahkahansikkaat niin olet huipputyylikäs ja viimeistelty ja kaikki on ihan että wat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sopii näihin kaikkiin. Tämä on hienostuneempi ja kehittyneempää makua edustava kuin musta. Sitä paitsi omaat tod. näk. paljon mustia vaatteita ja musta laukku mustaa vasten on umpitylsä
Hanki vielä saman sävyiset nahkahansikkaat niin olet huipputyylikäs ja viimeistelty ja kaikki on ihan että wat
Mä vihaan nahkahansikkaita. Ja varsinkaan en ostaisi ruskeita.
Ap
Jos kävisin yöelämässä tms niin voisin ostaakin, mutta mustan tai pinkin.
Juuri joku vastaava Kate Spaden olanylilaukku oli vieruskaverilla lennolla.
Itsekin haaveilin monta vuotta olisikohan ollut Karen malliltaan mutta en ikinä sitten raskinut ostaa eikä taida enää olla oikein muotiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä vihaan nahkahansikkaita. Ja varsinkaan en ostaisi ruskeita.
Ap
Ok. Ihan "vautsi, kiitos ystävällisestä kommentista" olisi riittänyt....
En tykkää tuosta miten se hihna on laitettu. Mutta ei toi ihan huono ole. Sopivan kokoinen on. Kate Spade ei ole mun lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Sairaan ruma
Täällä on joku vauvan tasolle jäänyt trolli.
Laukku on todella yksinkertainen ja kaunis!
Varmaan sopii sun tyylin. Mä olen enemmän kassi-ALMA, enkä harrasta laukkuja.
Ajaton, sievä, hieman liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Kamala
Joku näköjään nosti eilisen ketjuni. Mikä laukusta tekee kamalan. Voisi vähän perustella jos haukkuu.
Ap
Neutraali ja siisti. Sopii varmasti moneen käyttöön. Jos itse tykkäät siitä, niin hyvä!
Tavis tuokin, mutta todellakin parempi kuin Marimekko hihnalliset, joita on todella monella.