YH:n puoliso haluaa heti oman lapsen?
Mikä ihme siinä on, että YH:n kanssa seurusteleva mies haluaa heti/pian oman lapsen tämän YH:n kanssa?
Kommentit (8)
Kysypä kuule siltä mieheltä. Eivät täällä taida hengailla.
ei halua tuntea itseään ulkopuoliseksi?
Itse olen kohta yh ja monta pientä lasta. JOS joskus tapaan miehen, ja ehdottaa lasta, hirtän palleistaan lamppuun. Teenkin het alkuun selväksi että en enää aio lapsia haluta.
Varsinkin lapseton mies tajuaa että nainen on hedelmällinen, se kiihottaa ja jos mies huomaa naisen olevan hyvä äiti lapsilleen, ajattelee että siinä on mahdollisuus! Ja laulu on valmis, vol'a.
Taitaa olla ennemminkin että se yh haluaa valjastaa miehen itselleen uuden lapsen avulla. tai haluaa pienen ikäeron lapsilleen.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:12"]
Itse olen kohta yh ja monta pientä lasta. JOS joskus tapaan miehen, ja ehdottaa lasta, hirtän palleistaan lamppuun. Teenkin het alkuun selväksi että en enää aio lapsia haluta.
[/quote]
Eräs tapaamani yh oli hoitanut asian hirttämällä omat munanjohtimensa. Käytin silti kumia.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:14"]
Varsinkin lapseton mies tajuaa että nainen on hedelmällinen, se kiihottaa ja jos mies huomaa naisen olevan hyvä äiti lapsilleen, ajattelee että siinä on mahdollisuus! Ja laulu on valmis, vol'a.
[/quote]
Awww!
Terveisin onnellinen YH
Up