Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin vituttaa tuo yrittäjämieheni.

Vierailija
02.06.2014 |

Oli puheta että ottaisi oppisopimusopiskelijan heinäkuun lopussa että joskus voisi pitää lomaa ja olisi työkaveri niin se helpottaisi asioita. Nyt sitten meinaa senkin perua. Aivan kuten tämän talon remontistakaan ei koskaa tule mitään.

En vaan jaksa aina kesiäni viettää lapsen kanssa kaksin ja kaikkea vapaa-aikaa. Haluan erilaisen elämän jossa saan vaikka harrastaa iltaisin jotakin että pitää aina lasta vahtia. Tekisi niin kovasti mieli lähteä ja saisi itse hoitaa lapsen tai olla hoitamatta.

Kommentit (94)

Vierailija
82/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisiakin lehtimyyntifirmoja, jotka sallivat työnteon kotona. Tietysti jos kotona on lapsikin, voi olla hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en millään lailla pidä itselläni niitä rahoja. Mä olen pienestä perinnöstäni ostanut miehelle työauton muuten olisi joutunut ottamaan sitä varten lainaa, ostin perheelle henkilöauton kun vanha meni rikki,maksoin viemäriremontin. Olen maksanut matkoja ja lapsen vaatteita yms en todellakaan ole sitä itselläni pitänyt ja minähän sen talon remontin maksaisin. Riittäisi kun mies antaisi luvan ottaa remonttimies tänne hommiin. En todellakaan ole elänyt pelkästään miehen rahoilla loisien .ap

Vierailija
84/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pliis ruokkiko tätä trollia enää. Kaikille tiedoksi:

tämä akka saa elämänsisältönsä siitä, että tehtailee palstalle näitä alotuksia viikottain. Mikään apu eikä neuvo kelpaa ja aina ahdistaa. En usein näin sano, mutta tämä on  vastenmielisimpiä ellei vastenmielisin trolli palstalla. Häipyisi jo pois.

Vierailija
85/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä joka ihmettelit miksi en laita lasta kesällä leirille? siksi kun hän on 5,5v ja ikäraja niihin on 7v. ap

Vierailija
86/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täm ihmisenhän piti pikapuoliin kuolla syöpään, koska ei aikonut ottaa syöpähoitoja vastaan. Joten ongelmahan on kohta ratkaistu.

En todellakaan ymmärrä, kuinka jaksat valittaa samasta aiheesta tänne, jos ei ihan joka päivä, niin joka toinen ainakin. Täällä ei kukaan onnistu parantamaan sinua, joten ole hyvä ja säästä meidät ainaiselta kitinältäsi. Olet laiska ja keksit tekosyitä tekosyyn perään. Lapsesi olisi paras ottaa huostaan, sillä äiti ei tunnu hänestä juuri piittaavan.

Vierailija
87/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu sä olet yksinkertainen. Jos kerran sulla on itsellä rahaa maksaa se remontti niin kai sitten vaan tilaat remppamiehen eikä miehellä oo siihen mitään sanottavaa jossei itsekään aio tehdä.

Vierailija
88/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 10:22"]

Voi vittu sä olet yksinkertainen. Jos kerran sulla on itsellä rahaa maksaa se remontti niin kai sitten vaan tilaat remppamiehen eikä miehellä oo siihen mitään sanottavaa jossei itsekään aio tehdä.

[/quote]

Tämä on mieheni nimissä tämä talo niin en jaksa siitä nyt alkaa riitelemään.

Vierailija
89/94 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 10:17"]

Siis mä en millään lailla pidä itselläni niitä rahoja. Mä olen pienestä perinnöstäni ostanut miehelle työauton muuten olisi joutunut ottamaan sitä varten lainaa, ostin perheelle henkilöauton kun vanha meni rikki,maksoin viemäriremontin. Olen maksanut matkoja ja lapsen vaatteita yms en todellakaan ole sitä itselläni pitänyt ja minähän sen talon remontin maksaisin. Riittäisi kun mies antaisi luvan ottaa remonttimies tänne hommiin. En todellakaan ole elänyt pelkästään miehen rahoilla loisien .ap

[/quote]

Rauhoitu hyvä ihminen!

Tietenkin maksoit viemärin remontin, sehän on teidän kodin viemäri ja sinulla oli rahaa. Tarkoitin, että käyttäisit niitä kymmeniä tuhansiasi tämänhetkisen tilanteesi parantamiseen.

Alle kouluikäisille on päiväleirejä, siitä oli eilen Hesarissa aukeaman kokoinen juttu.

Miksi teillä on kaksi autoa, kun sinä et pyörtymisvaaran takia voi autoa käyttää? Vai onko se miehen työauto joku kuorma-auto tai Hiace? Mutta miksi teillä on se toinen auto, kun mies on 12 h/ pvä töissä työauton kanssa, niin se toinenhan kököttää sitten siinä pihassa tyhjän panttina ruostumassa. Miksi? Tietenkin maksat matkoja (olette siis käyneet matkoilla) ja lapsen vaatteita, nehän on teidän perheen yhteisiä menoja, jotka maksaa se, jolla rahaa sillä hetkellä on. 

Toi "mies ei anna lupaa remonttimieheen"-keskustelu käytiin jo kuukausia sitten, kaiva se netin kätköistä, ap. Ei aleta sitä uudestaan, eihän? 

79 ja 80 ovat ymmärtäneet väärin. Me leikimme ap:n kanssa, olemme hänelle mieliksi. Kun ensimmäisiä kertoja kohtasin ap:n palstalla, luulin että hän oli tosissaan. Silloin hän ilmoitti olevansa heikkolahjainen, kirjoitti pelkkiä pieniä kirjaimia, mies aina poissa, talo romahtamispisteessä, täysin rahaton ja miehen varassa. Mies ei antanut tehdä remonttia. Ketjut olivat myötätuntoisia ja kannustavia, keksittiin vaikka mitä tekemistä ja ratkaisuja. Minäkin oikein vaivasin päätäni auttaakseni häntä. Mutta heikkolahjaisuuden takia ap ei voinut opiskella mitään ja aina kun hänelle ehdotti jotain tekemistä, työtä, hänellä olikin joku sairaus, joka esti juuri sellaisen työn tekemisen. Pikkuhiljaa, varmaan hitaammin kuin monet muut, tajusin, että ap ei ole totta. 

Kun hän vähän aikaa sitten julisti, että hänellä on syöpä ja kaksi vuotta elinaikaa, minulta loppui huumorintaju. Ehkä olen nyt sitten ilkeä, mutta kuolemalla ei minun mielestäni leikitä ja siihen minulla on omat syyni. 

Siis: joko me vain leikimme. Toinen vaihtoehto: tämä on joku tieteellinen koe, josta julkaistaan pian tutkimus (ellei, niin ap:n käynnistämistä ketjuista kannattaisi kyllä sellainen tehdä). Kiusaamista tämä ei ole. Jos ap kiusaa palstalaisia ja palstalaiset kiusaavat takaisin, niin eikö kiusaamisindeksi silloin ole +/– 0?

Taisin olla 63

Vierailija
90/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työtä se on palkatonkin työ. Vai pitäisikö meidän veronmaksajien maksaa sinulle työttömyyskorvausta samalla, kun teet miehesi firman hommia ilmaiseksi?

Vierailija
91/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukiessa huomaa, miten hieno maa Suomi on, jos yrittäjä ei satukkaan vuolemaan kultaa. Tekee vaan kannattavaa hommaa, mutta ei vuole kultaa.

Monessa muussa maassa yrittäjä voisi todeta puolisolleen "voithan aina mennä kadulle myymään p.-.--**".

Vierailija
92/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 08:01"]

Hienosti on sinulla pullat uunissa.. Vaihtoehtona on siis lähteä lapsen kanssa tai ilman lasta ja jättää mies tai sitten että hän pitää teidän kanssa loman? Ja ai niin, tekee remontinkin vielä. Voisitko sinä tehdä jotakin? Jos teillä on siellä vain se yksi lapsi ja vapaata aikaa ilmeisesti toistaiseksi, niin miksi et tee jotakin hyödyllistä? Älä nyt ala urputtamaan, että sinun pitää olla lapsen kanssa ja että lapsi tarvitsee leikittäjää 24/7. Vai mitä meinasit sanoa syyksi, että sinä et voi remonttia jatkaa?

Ette mitä ilmeisemmin puhu miehen kanssa asioista mitään. Tuollaiset kesälomatuuraajat olisi pitänyt olla sovittuna jo muutama kuukausi sitten, ei kesäkuun alussa. Miksi et siis silloin jutellut enempää ja katsonut, että se asia edes etenee? Miehellä on varmasti töitä ja hyvä kun on, sitä rahaahan sinä siellä käytät. Puhu nyt kuitenkin alkuun miehen kanssa ja ennen puhumista mieti mitä haluaisit tehdä. Ei mitään epämääräistä märinää jostakin lomasta, vaan sanot selkeästi mitä haluaisit.

[/quote]

Tää kirjoittaja on paltan alatisairas. Sillä on kymmeniä erilaisia tauteja ja toinen mokoma tunnistamattomia tauteja. Ei se pysty töihin, opiskelemaan eikä taatusti remontoimaan. Naurattaa sen vinkuminen harrastuksista, ei se niihinkään kykenisi. Ei sille muutenkaan mikään neuvo kelpaa, se ruikuttaa ruikuttamisen ilosta. Niin ja pakkohan sen miehen on töitä tehdä, kun on perheen ainoa elättäjä. Vaimo makaa kotona sairastamassa, eikä edes työkkäriin pääse raahautumaan saati papereita täyttelemään.

Vierailija
93/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:39"]

Ketjua lukiessa huomaa, miten hieno maa Suomi on, jos yrittäjä ei satukkaan vuolemaan kultaa. Tekee vaan kannattavaa hommaa, mutta ei vuole kultaa.

Monessa muussa maassa yrittäjä voisi todeta puolisolleen "voithan aina mennä kadulle myymään p.-.--**".

[/quote]

Joo taidetaan lopettaa koko yritys.

Vierailija
94/94 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ottaen huomioon, että vasta kirjoitit olevasi kuolemassa syöpään, niin luulisi, että sinulla olisi isompiakin huolia ja että haluaisit viettää nyt mahdollisimman paljon aikaa lapsesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi