Mua niin vituttaa tuo yrittäjämieheni.
Oli puheta että ottaisi oppisopimusopiskelijan heinäkuun lopussa että joskus voisi pitää lomaa ja olisi työkaveri niin se helpottaisi asioita. Nyt sitten meinaa senkin perua. Aivan kuten tämän talon remontistakaan ei koskaa tule mitään.
En vaan jaksa aina kesiäni viettää lapsen kanssa kaksin ja kaikkea vapaa-aikaa. Haluan erilaisen elämän jossa saan vaikka harrastaa iltaisin jotakin että pitää aina lasta vahtia. Tekisi niin kovasti mieli lähteä ja saisi itse hoitaa lapsen tai olla hoitamatta.
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:57"]
Uskomatonta kiittämättömyyttä vaimolta, joka ollut jo useamman vuoden kotona tai välillä yrittänyt tehdä jotain pätkäduunia mutta ei sairastelulta kykene. Sinulla on mies, joka mahdollistaa tuon sinun kotonaoloilun ja sairastelun. Miehesi olisi takuulla enemmän kotona, jos sinä myös toisit joka kuukausi suht hyvän palkkapussin kotiin. Itselleni ei ole tullut mieleenkään valittaa yrittäjämiehen työajoista tai 12h työpäivistä. Hän mahdollistaa sen, että minun ei tarvitse laittaa pientä lasta hoitoon heti äitiysloman päätyttyä 9kk ikäisenä ja mennä takaisin töihin.
[/quote]
Luuletko että haluan vapaaehtoisesti sairastella ja olla kotona? no kuule en todellakaan. Mitään en niin inhoan kun kotona oloa,kodin ja lapsen hoitoa.
No mene töihin herranjumala äläkä valita! Kai sinä nyt jotain pystyt tekemään, ja lapsi hoitoon! Olet harvinaisen tyhmä ihminen, ja minä en usein tuota sano.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:57"]
Uskomatonta kiittämättömyyttä vaimolta, joka ollut jo useamman vuoden kotona tai välillä yrittänyt tehdä jotain pätkäduunia mutta ei sairastelulta kykene. Sinulla on mies, joka mahdollistaa tuon sinun kotonaoloilun ja sairastelun. Miehesi olisi takuulla enemmän kotona, jos sinä myös toisit joka kuukausi suht hyvän palkkapussin kotiin. Itselleni ei ole tullut mieleenkään valittaa yrittäjämiehen työajoista tai 12h työpäivistä. Hän mahdollistaa sen, että minun ei tarvitse laittaa pientä lasta hoitoon heti äitiysloman päätyttyä 9kk ikäisenä ja mennä takaisin töihin.
[/quote]
Luuletko että haluan vapaaehtoisesti sairastella ja olla kotona? no kuule en todellakaan. Mitään en niin inhoan kun kotona oloa,kodin ja lapsen hoitoa.
[/quote]
Lapsiparka! Laita nyt hyvä ihminen se jo tarhaan. Saa ainakin osan päivästä toivottavasti hyvää kohtelua ja seuraa, joka ei inhoa sitä. Hanki sä sillä välin jotain elämää.
Kuinka vanha se lapsi on, jos olet häntä "hoitanut vuosi toisensa perään" tms.? Eikö joku 7-8-vuotias ala pärjäämään lomat omillaankin, ainakin päivisin..?
Lehtimyyntityötä on pilvin pimein tarjolla näin kesän alussa, sen kun alat soitella firmoihin.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:08"]
Kuinka vanha se lapsi on, jos olet häntä "hoitanut vuosi toisensa perään" tms.? Eikö joku 7-8-vuotias ala pärjäämään lomat omillaankin, ainakin päivisin..?
[/quote]
Se on 5,5v eikä sillä ole hoitopaikkaa nyt kesän aikana ja tosiaan täällä ei ole edes lehtimyyjän työtä nyt kun ainoa firma meni konkurssiin. Saako sen ensi kesäksi jättää yksin jos töitä löydän on sitten 6,5v kesällä vai onko sitten eskarin käyneellä vielä kesällä oikeus päiväkotipaikkaan?
Onko sulla ajokortti ja auto käytössä?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:16"]
[/quote]
Mitä sitten?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:17"]
[/quote]
Mitä sitten?
[/quote]
Sitä vaan, että jos on, niin sitä työtä voi hakea vähän kauempaakin. Itse ajoin kaksi vuotta 70km:n päässä lehtimyyjänä. Ei ollut kauhean kannattavaa, mutta plussalle jäin, ja en halunnut toimeentulotuen asiakkaaksikaan. Sulla vielä kun tuo rahapuoli tuntuu olevan kunnossa ja inhoat kotona istumista, niin eikö ole aika lailla sama, kunhan jotain vaihteluksi keksit?
On ajokortti ja autokin, lääkäri vaan kieltänyt ajoni sairauksieni takia.
No lähde, jätä mies ja lapsi, hommaa itsellesi joku kämppä kaupungista.
Tässä avauksessa mies on taas paska, yleensähän se mies on niin ihana ja rakastatte niin toisianne. Sulla taitaa olla kaksisuuntainen mielenhäiriö, mikä sen nimi nyt nykyään onkaan, noiden muiden sairauksiesi lisäksi kun niin vaihtelee nää mielipiteet.
Kun kerta et töihin kykene ja olet niin sairas ja lapsen kanssa et halua olla kotona niin ainut ratkaisuko nyt olisi, että Se perheen ainut elättäjä olisi siellä sua pitämässä kädestä? Ja voisitko kertoa ammattipätevyytesi ja sairauden joka on johtanut työkyvyttömyyteen noin moneksi vuodeksi?
41
Huomaatteko kuinka ap:n tyyli on muuttunut agressiivisemmaksi? Melko huolestuttavaa...
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:23"]
No lähde, jätä mies ja lapsi, hommaa itsellesi joku kämppä kaupungista.
Tässä avauksessa mies on taas paska, yleensähän se mies on niin ihana ja rakastatte niin toisianne. Sulla taitaa olla kaksisuuntainen mielenhäiriö, mikä sen nimi nyt nykyään onkaan, noiden muiden sairauksiesi lisäksi kun niin vaihtelee nää mielipiteet.
[/quote]
Mä rakastankin mun miestäni mutta inhoan kodin ja lapsenhoitoa mikä siinä on niin vaikeaa käsittää.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:17"]
[/quote]
Mitä sitten?
[/quote]
Sitä vaan, että jos on, niin sitä työtä voi hakea vähän kauempaakin. Itse ajoin kaksi vuotta 70km:n päässä lehtimyyjänä. Ei ollut kauhean kannattavaa, mutta plussalle jäin, ja en halunnut toimeentulotuen asiakkaaksikaan. Sulla vielä kun tuo rahapuoli tuntuu olevan kunnossa ja inhoat kotona istumista, niin eikö ole aika lailla sama, kunhan jotain vaihteluksi keksit?
[/quote]
Oletin tässä vastaavani ap:lle vaan eipä sit ollutkaan, sorry.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:24"]
Huomaatteko kuinka ap:n tyyli on muuttunut agressiivisemmaksi? Melko huolestuttavaa...
[/quote]
Mitä huolestuttavaa siinä on?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:22"]
On ajokortti ja autokin, lääkäri vaan kieltänyt ajoni sairauksieni takia.
[/quote]
Eli pitäisi vaan ajaa vaikka lääkäri on sen kieltänyt?
Jaa, vai yrittäjät ei pidä lomia. Itse pidän kahden ja puolen viikon kesäloman ja miehellä on pidempi loma, kun ei yrittäjä ole. Yksityisyrittäjällä on se ongelma, että kun et tee töitä, niin tuloja ei tule, mutta kulut juoksee, vuokrat yms. Eli ei kauhean pitään lomaan ole vain varaa, jos ei siihen säästä jo hyvissä ajoin etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 07:47"]
Yrittäjät on just tuollaisia,ei ole lomia eikä juuri muuta elämää kuin se stanan yritys :(
[/quote]
Kiitä tätä saatanan valtiota siitä, että se kohtelee yrittäjiä kuin rikollisia.