Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen varmana epänormaali, mutta en tajua seksiä

Vierailija
01.06.2014 |

ja sitä, jotka eivät pysty elämään ilman sitä. Saan toki nautintoa seksistä, mutta voin hyvin elää ilmanki. Seksi ei ole minulle välttämätön paha, elämän eliksiiri.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset ja tuntemukset täällä. Olen eronnut 4vuotta sitten ja todella vaikeaa löytää asiallista seuraa, panosuhteita kyllä olisi tarjolla. Vaan ei kiinnosta. Keski-ikäisenä ihmisenä sitä kaipaisi jo muuta sisältöä ihmissuhteisiin.

Vierailija
62/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin ei ole olemassa mitään yhtä oikeaa tapaa suhtautua. Turhaan murehdit. Ainoastaan jos seksi aiheuttaa sinulle oikeasti kipua tai ahdistusta ja haittaa elämääsi kannattaa hakea apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi olla tosi hyvä parisuhde vaikka seksiä olis vähän. Mulla ja miehellä on sellainen. Meillä on tosi hauskaa yhdessä, yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ollaan tosi läheisiä, halaillaan ja pussaillaan paljon. En ikinä vaihtaisi tätä sellaisiin suhteisiin mitä mulla oli aikasemmin (eli paljon seksiä ja kauheesti muuta positiivista en löydä).

Vierailija
64/64 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:25"]

Ihan yhtä lailla voisi ilmoittaa, että on surullista ja epänormaalia, jos joku ei halua makeita leivonnaisia eikä nauti niistä. Koska on normaalia tykätä ruuasta ja varsinkin herkuista ja syöminen on perustarve. Ja normaali nainen nauttii niistä =).

[/quote]

Jos ei halua makeita leivonnaisia, kärsijänä on leivonnaisia valmistava leipomo. Jos naiset ei halua seksiä, siitä kärsii miehet. Miehiä on enemmän kuin leipomoita, joten ei tämä täysin verrannollinen juttu ole.