Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsrettomat: mikä on parasta lapsettomuudessa?

Vierailija
01.06.2014 |

Mainitkaa joitakin mukavia, hyödyllisiä tai muuten tosi hyviä asioita, joita teillä on elämässänne lapsettomuuden ansiosta. ne saavat olla myös henkilökohtaisia, juuri sinun tilanteeseesi liittyviä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole sitä lasta. En pidä lapsista. En tarvitse muita syitä jotka ovat vain sivuvaikutuksia.

Vierailija
42/43 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jäänyt lapsettomaksi rahan takia, mutta kyllähän oma elintasoni on aika paljon parempi kuin saman verran ansaitsevalla vanhemmalla. Itse asiassa säästän noin 600 euroa kuussa verrattuna tilanteeseen, jossa joutuisin elättämään lasta. Tuo summa on siis tyypillisen esikoislapsen aiheuttamat kustannukset jyvitettynä 18 vuoden ajalle. Myös taloudellinen riskinottokykyni on parempi, kun ei tarvitse murehtia lapsista: voin paljon helpommin muuttaa, ottaa lainaa tai jättäytyä välillä työttömäksi, jos arvelen sen parantavan elämääni. Vapaus ja vauraus kulkevat siis käsi kädessä. -19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:26"]

En mä tiedä, voin tehdä noita välillä, vaikka onkin lapsia ja ikää 43 vuotta. Oluttakin olen juonut 13v asti.

[/quote]

Onpas turha kommentti. Onko joku väittänyt, etteivät vanhemmat voisi juoda olutta? Ei tarvitse tutustua lapstensuojeluasioihin kovinkaan syvällisesti huomatakseen, että vanhemmat voivat tosiaan juoda olutta mielin määrin. -19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi