Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rohkeat ReFashionin tytöt

Vierailija
01.06.2014 |

Kerrankin aivan upea blogikampanja ja hienoa itsensä hyvän asian puolesta likoon laittamista. Oikeita ihmisiä, ei pelkkää kiiltokuvapintaa, macaronseja ja merkkilaukkuja. Tätä lisää!

http://tyyliametsastamassa.refashion.fi/2014/06/01/kaikilla-meilla-bikinikroppa/

http://polkadots.refashion.fi/2014/05/29/wanting-waste-person-are/

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit tytöt.

Vierailija
22/41 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut oikeasti rohkeaa jos he olisivat nostaneet kissan pöydälle ja kertoneet rehellisesti millaista on olla ylipainoinen ja kehottaisivat muitakin muuttamaan elämäntapojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:39"]

Tosi kiva kampanja, olen itsekin näiden jättitissieni kanssa kamppaillut bikini- ja rintsikkaostoksilla 13-vuotiaasta lähtien, mutta en kyllä usko millään että Veeran ympärysmitta olisi 80... ajattelisin että lähempänä sataa? 

[/quote]

Sehän kirjoitti juuri joku aika sitten alusvaatepostauksessa, että mitattuna ympärys on yli 90, mutta saadakseen riittävän tuen, on yleensä 80 tai 85 ympärys vasta tarpeeksi napakka. Ja tottahan se on, että ei se liivien koko ole sama kuin se mittaustulos. 

Vierailija
24/41 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Moulta, Sallalta ja muiltakin Re:fa tytöiltä tulossa vielä näitä postauksia?

Vierailija
25/41 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:43"]

Olisi ollut oikeasti rohkeaa jos he olisivat nostaneet kissan pöydälle ja kertoneet rehellisesti millaista on olla ylipainoinen ja kehottaisivat muitakin muuttamaan elämäntapojaan.

[/quote]

Olisi rohkeaa kertoa nämä mielipiteet omalla nimellä ja naamalla näille keskustelun kohteille sen sijaan että haukutaan ja arvostellaa anonyyminä keskustelupalstoilla.

Vierailija
26/41 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla lääkäri todetakseen että Tyyliä Metsästämässä blogin nainen ei näytä kovin terveeltä painonsa suhteen.

En väitä että hän on laiska ja syö epäterveellisesti, mutta ei tuo paino ole luonnollista tai hyväksi kellekään. Kannattaisi käydä lääkärillä.

Vierailija
27/41 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:43"]

[/quote]

Olisi rohkeaa kertoa nämä mielipiteet omalla nimellä ja naamalla näille keskustelun kohteille sen sijaan että haukutaan ja arvostellaa anonyyminä keskustelupalstoilla.

[/quote]

Eh? Ei tässä ketään mielestäni ole varsinaisesti haukuttu tai nimitelty. Jos joku on ylipainoinen niin joku on ylipainoinen, ei siltä voi silmiään ummistaa. Ketään ei ole tässä haukuttu tankkeriksi tai possuksi, niinkuin jossain ketjuissa.

Vierailija
28/41 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:45"]Onkohan Moulta, Sallalta ja muiltakin Re:fa tytöiltä tulossa vielä näitä postauksia?

[/quote]

Ooks sä joku likainen vanha setä, vai...

Vierailija
29/41 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:45"]Onkohan Moulta, Sallalta ja muiltakin Re:fa tytöiltä tulossa vielä näitä postauksia?

[/quote]

Vierailija
30/41 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
31/41 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:39"]Tosi kiva kampanja, olen itsekin näiden jättitissieni kanssa kamppaillut bikini- ja rintsikkaostoksilla 13-vuotiaasta lähtien, mutta en kyllä usko millään että Veeran ympärysmitta olisi 80... ajattelisin että lähempänä sataa? 

[/quote]

Voi ollakin, 80 on aika iso ja varsinkin jos changella on reilu mitoitus. Suurin osa naisista käyttää liian isoja liivejä joten siksi tuo voi kuulostaa pieneltä. Ot

Vierailija
32/41 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat oli yllättävän kauniita.

itse olen hoikka, mutta bikineihin mua ei saa.

Hyvä kampanja!

Vierailija
33/41 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia!

Mun mielestä kaikki saa olla sellaisia kuin ovat, lihavana tai laihana. Miksi pitää aina tuomita? Tuleeko siitä parempi olo?

Vierailija
34/41 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelen, jos joku tuota Polka Dots kirjoittajaa pitää ylipainoisena!Ei hän ole edes mitenkään "normaali"painon ylärajoilla.. Sitten on todellisuus hämärtynyt ja pahasti. Minkälainen on sitten "normaali"kokoinen, jos ei hän? 

Vierailija
35/41 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen ylipaino on vaarallista terveydelle samoin kuten esim tupakoiminen tai huumeet. Toista ryhmää ei vain saa avoimesti kritioida...

Vierailija
36/41 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 00:44"]

Sairaalloinen ylipaino on vaarallista terveydelle samoin kuten esim tupakoiminen tai huumeet. Toista ryhmää ei vain saa avoimesti kritioida...

[/quote]

no ei täällä av:lla kyllä tunnu koskaan näkyvän keskusteluja joissa riepoteltaisiin vaikkapa jotakuta tupakoivaa bloggaajaa. Aina nämä "eikö se ajattele terveyttään" keskustelut koskee ylipainoisia ihmisiä. 

Vierailija
37/41 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita naisia molemmat! Miksi jonkun vieraan ihmisen terveydentila tuntuu niin monia teistä huolettavan? 

Vierailija
38/41 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kamppis! myös Focus on Fashionin Salla ja Si Modan Kaisa ovat tehneet omat postaukset. Tekeeköhän jokainen refashion-bloggari oman?

Vierailija
39/41 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoastaan positiivinen juttu, että nainen menee bikineissä rannalle, jos niin haluaa - oli paino mikä tahansa! Miehet käyttäytyy aivan samoin!

Sinällään ylipaino (tai alipaino) ei ole hyvä asia. Minua myös tympii ajatus, että nainen on aina rohkea, kun ottaa itsestään kuvia bikineissä, alusvaatteissa, alasti tai ilman meikkiä! Ei miehetkään ole rohkeita silloin kun ottavat kuvan itsestään ja kaljamahastaan saunan rappusilla...

Toinen asia mikä näissä postauksissa ärsyttää, on blogin kommentoijat, jotka hehkuttavat ylipainoista naista ja haukkuvat seuraavassa lauseessa laihoja naisia! Kerran Veeralla oli postaus mekosta, jonka oli ostanut H&M:stä ja postauksessa oli kuva myös mekosta laihan mallin päällä. Lähes joka toinen kommentoi miten mekko oli aivan karsea tämän ruman luuviulun päällä, mutta oikean naisen, jolla on muotoja, päällä mekko oli aivan ihana! Itse olen hoikka ja vaikka Veera ei itse hauku hoikkia naisia, kommenttiosastolla meininki on usein toinen.

Jospa siis naiset annettaisiin erikokoisten naisten pukeutua miten haluavat ja vaikka kehuttaisiin sen sijaan, että aina haukutaan toisia...

Vierailija
40/41 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:46"]

Se on ainoastaan positiivinen juttu, että nainen menee bikineissä rannalle, jos niin haluaa - oli paino mikä tahansa! Miehet käyttäytyy aivan samoin!

Sinällään ylipaino (tai alipaino) ei ole hyvä asia. Minua myös tympii ajatus, että nainen on aina rohkea, kun ottaa itsestään kuvia bikineissä, alusvaatteissa, alasti tai ilman meikkiä! Ei miehetkään ole rohkeita silloin kun ottavat kuvan itsestään ja kaljamahastaan saunan rappusilla...

Toinen asia mikä näissä postauksissa ärsyttää, on blogin kommentoijat, jotka hehkuttavat ylipainoista naista ja haukkuvat seuraavassa lauseessa laihoja naisia! Kerran Veeralla oli postaus mekosta, jonka oli ostanut H&M:stä ja postauksessa oli kuva myös mekosta laihan mallin päällä. Lähes joka toinen kommentoi miten mekko oli aivan karsea tämän ruman luuviulun päällä, mutta oikean naisen, jolla on muotoja, päällä mekko oli aivan ihana! Itse olen hoikka ja vaikka Veera ei itse hauku hoikkia naisia, kommenttiosastolla meininki on usein toinen.

Jospa siis naiset annettaisiin erikokoisten naisten pukeutua miten haluavat ja vaikka kehuttaisiin sen sijaan, että aina haukutaan toisia...

[/quote]

Tykkään tästä kommentista niin paljon! Minusta on mukava lukea blogia, jonka pitäjä pitää itsestään ja omasta vartalostaan. Se ei ole täydellinen mutta kenelläpä meistä olisi. Melkein tuntuu, että nainen on rohkea silloin, kun kehtaa tunnustaa pitävänsä omasta vartalostaan juuri sellaisena kuin se on. More to Loven tytöt saivat myös paskamyrskyn niskaansa, kun kehtasivat sanoa pitävänsä vartaloistaan vaikka ylimääräistä löytyykin.