Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tomi Björckin uusi vastoinkäyminen

Vierailija
01.06.2014 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/2014053118360397_vi.shtml

ravintoloilla menee huonosti ja tämäkin vielä. Sairas lapsi.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella, todella kurjaa, että lapsella on jotain ongelmaa - toivottavasti "ei ole täysin terve" tarkoittaa kuitenkin jotain hyvin pientä ja korjattavissa olevaa vikaa.

Mutta olen muiden kanssa samaa mieltä, että tällä avautumisella kalastellaan säälipisteitä ja yritetään selittää kaikki töppäilyt pois. Avain on tässä: "Oon pahoillani, jos en oo ollut oma itseni hetkiin". Jos kirjoituksen aihe olisi ollut pelkkä huoli lapsesta, ei tällaista vihjausta olisi siihen edes eksynyt.

Eikä tietysti edelleenkään "Anteeksi, että sanoin pahasti, häpeän aiempaa käytöstäni", ei tietenkään... aina syy on jossain muualla kuin itsessä. Tällä kertaa sairaassa lapsiparassa.

Vierailija
62/93 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa linkkiä niihin ruokamyrkytys tapahtumiin, ja varsinkin siihen mitä tää T.B on vastannut kohuun jne.  Millon nää tapahtu? Mutta mitä tätä keskustelua nyt oon lukenut niin kyllä tulee tuntuma jossa komppaan 58 kirjottanutta ja muita. Siis tiedossa ollut lapsen sairaus jo kauan, miksi ei silloin tuonut julkisuutenn, miksi nyt? Siksikö tosiaan kun ollut väkikatoa ja omia sammakoita? Sympatiahaku tossa paistaa eikä edelleenkään samassa jutussa ANTEEKSI PYNNTÖÄ, vain kuittausta ettei oo ollu oma itsensä...sitä voi pyytää anteeksi jos on ollut jotain rähinöitä.

Mulla on ollut oman sairauteni kanssa 20v vaikeaa, joten tiedän kyllä edes osittain mistä puhun. En ole kyllä muille rähissyt, vaikka allapäin ja katkeroitunut ja elämänhalun olen monesti menettänyt kun joutunut katsomaan sivusta muiden elämää ja itse kyhjöttänyt sisällä. Nyt olen hyväksynyt tilanteeni ja elän päivän kerrallaan ja toivon parasta. Ja jos olen ollut vihainen olen osannut pyytää aidosti anteeksi.

Lapsihan tuossa jutussa on viaton ja toivottavasti ei mitään isoa tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa sairastuneet saivat kyllä korvauksen. Tomi Björckin ravintola korvasi aterian hinnan, tarjosi mahdollisuuden mennä käymään yksityisellä lääkäriasemalla sekä antoi lahjakortin toiseen ravintolaan. Minusta tämä on aika runsaskätinen korvaus yhdestä ruokamyrkytyksestä, niitä kun on väkisinkin aika ajoin niin hienoissa ravintoloissa kuin huoltsikoillakin.

Vierailija
64/93 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suulakihalkio on kaikkein yleisin vastasyntyneillä oleva ongelma. Niitä on 1/100 vastasyntyneellä.

Vierailija
65/93 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aika hyvin on korvannut sairastumiset!  harva noin avokätisesti tarjoaisi tutkimukset jne. menepäs saamaan kebab ravintolassa ruokamyrkytys niin tasan et saa yhtään mitään hyvitystä..

Vierailija
66/93 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:19"]

Siis kyllä on kusipäistä porukkaa täällä, ei voi muuta sanoa! Minusta tuossa ei yritetä kalastella sympatioita, vaan lähinnä pahoitella omaa käytöstään, jonka ikävä uutinen on saanut sivuraiteille. Ihmiset ovat nykyään kyllä todella ilkeitä. Itse varmaan olisin todella sekaisin uutisesta, voisin vaikka äkkiseltään liipaista nenään jotakuta tyyppiä.

[/quote]

Ihan tosi? Totta kai lapsen sairaus tai vamma on järkyttävimpiä asioita, joita ihminen voi kohdata, ja on vaikea sanoa, miten siihen itse reagoisi, mutta olen kyllä aivan varma, etten a) löisi ketään, b) uhkailisi ketään raiskauksella sen seurauksena, edes "leikilläni".

Olen ehkä paranoidi, mutta käy mielessä, että täällä käy välillä Björkin "agentteja" kommentoimassa.

Vierailija
67/93 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaimo käy täällä ;-)

Vierailija
68/93 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 15:11"]

Siis kyllä on kusipäistä porukkaa täällä, ei voi muuta sanoa! Minusta tuossa ei yritetä kalastella sympatioita, vaan lähinnä pahoitella omaa käytöstään, jonka ikävä uutinen on saanut sivuraiteille. Ihmiset ovat nykyään kyllä todella ilkeitä. Itse varmaan olisin todella sekaisin uutisesta, voisin vaikka äkkiseltään liipaista nenään jotakuta tyyppiä.

[/quote]

Ihan tosi? Totta kai lapsen sairaus tai vamma on järkyttävimpiä asioita, joita ihminen voi kohdata, ja on vaikea sanoa, miten siihen itse reagoisi, mutta olen kyllä aivan varma, etten a) löisi ketään, b) uhkailisi ketään raiskauksella sen seurauksena, edes "leikilläni".

Olen ehkä paranoidi, mutta käy mielessä, että täällä käy välillä Björkin "agentteja" kommentoimassa.

[/quote] Tai sitten joku muu ajattelee vähän eri tavalla kuin sinä. Eikö oo ihmeellistä? Kaikki ei aina ole jotain ihme salaliittoa.

Vierailija
69/93 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 15:11"]

[/quote]

[/quote] Tai sitten joku muu ajattelee vähän eri tavalla kuin sinä. Eikö oo ihmeellistä? Kaikki ei aina ole jotain ihme salaliittoa.

[/quote]

Sori, mutta ihminen joka oikeasti käyttäisi ikäviä uutisia tekosyynä pamauttaa muita turpiin jos vähänkin ärsyttää, ei kyllä olisi pelkästään ihminen joka "ajattelee eri tavalla" vaan hyvin häiriintynyt ja pelottava ihminen.

(sivusta kommentoin, en ole tuo edellinen kirjoittaja)

Vierailija
70/93 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tällä kaverilla omia lapsia löytyä sen verran on pimeitä puheita?!

Vai onko tässä taas kyseessä "perus suomalainen" asenne eli sairas kateus ja katkeruus muiden menestymiselle mikä aiheuttaa tällä tavalla puhumisen?

Ikävää se on tapahtuu tämä kenelle tahansa.

Vierailija
71/93 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:39"]

Itse voisin julkisuuden henkilönä kyllä julkaista jonkin samanlaisen ympäripyöreän tiedon kuten Tomi jos kyseessä on ulospäin näkyvä asia. Mieluummin näin kuin että lapsen syntymän jälkeen asiasta olisi hirveät lööpit ja yksi jos toinen kyselisi asiasta lapsen nähdessään.

[/quote]

Mistä ne lehdet "hirveät lööppinsä" saisivat? Jos perheesi pitäisi suunsa kiinni, teidän lähipiirinne samoin, sairaalahenkilökunta ei vuoda lehdille mitään? Perheesi saisi olla aivan rauhassa. Lööppijulkkikset, jotka ovat kuuluisia vain siitä että ovat kuuluisia, ovat vaarassa joutua perheineen lehdissä raadelluiksi. Heidän on myös pakko tilittää lehdissä joka suolistovaiva, tissi-implantti ja lapsen koulumenestys, että pysyisivät lööpeissä. Ihmiset, jotka ovat kuuluisia siitä että tekevät hyvin työtä, joka sattuu olemaan julkista ja pitävät selvän eron työn ja yksityiselämän välillä, saavat olla rauhassa.

Te, jotka olette twitterissä ja FB:ssä, avautuuko super-twiittaja Alexander Stubb perheestään siellä (tuli vain yhtenä esimerkkinä mieleen)? En ole itse somessa.  

Vierailija
72/93 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:27"]

Pitää yrittää muistaa, ettei ole lapsen vika, jos vanhempi on julkisuudenkipeä idiootti. Lapsi olisi ansainnut oman yksityisyytensä.

Annan ääneni sille, että TB yrittää kääntää ravintolasekoilut tämän avulla sympatiaksi. Sori TB, en edelleenkään aio käydä ravintoloissasi.

[/quote]

Isänsä siis on haistatellut somessa, kun poikansa oli vammainen. Kiva taakka pojalle. Nyt kaikki vaan kärkkyvät, mikä vammainen sieltä putkahtaa. Jotain yksityisyyttä toivoisi näiden julkisuudenkipeiden paskiaisten jälkikasvuille. Nyt kaikki muistaa tämän pojan vammaisena. Tuskin on edes mitään vakavampaa.

Vierailija
73/93 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan vammasta ole puhunut?

Vierailija
75/93 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä edelliseen viestiin, että en toivo kenellekään mitään niin pahaa kuin lapsen sairaus ja häiriö. 

Mutta Tomin kaverit leveilevät joka palstalla rahoillaan ja haukkuvat arvostelijoita 'kateellisiksi köyhiksi' ym. Tämä kertoo ylimielisyydestä. On ihan hyvä, jos Tomi ja kaltaisensa oppivat, että on asioita, joihin ei voi vaikuttaa eikä kaikki ole itsestä kiinni. 

Vierailija
76/93 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisi Instagram-sivuillaan kuvan ja lehdet ovat sieltä napanneet kuvan. Medialukutaitoa kiitos.

Vierailija
77/93 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:07"]

Mestoilla menee huonosti, ei oo varaa syödä ulkona ihmisillä. Nyt haetaan säälipisteitä. 

raskaana olevien ja raskautta yrittävien kannattaa pysyä kaukana Gaijinista. 

[/quote]

Ruokamyrkytys oli huono juttu, mutta edelläolevaan kommenttiin haluan sanoa, että raskaana ollessani parasta palvelua ikinä sain Gaijinissa. Odottavalle sopivat annokset menusta järjestyivät suit sait ilman mitään arpomista ja ihmettelyä, toisin kuin useimmissa muissa stadin ravintoloissa. Ja ruoka oli myös oikeasti hyvää. Ot, sori.

Ja mitä sitten, vaikka Tomi haluaisi kommentillaan vähän selitelläkin möläytyksiään (jotka toki olivat luokattomia ja täysin asiattomia)? Perhetilanne varmasti on erittäin stressaava, jos syntymässä on erityistarpeinen vauva. Tämä ei oikeuta huonoon käytökseen, mutta itse ainakin ymmärrän ehkä hiukan paremmin miehen urpoilua (joka ennen tätä "avautumista" tuntui todella oudolta, täysin epätyypilliseltä hänelle). Edelleen tuomitsen kommentit, mutta ymmärrän tuskan ja stressin mikä hänellä on päällä.

Vierailija
78/93 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:16"]

Mun mielestä lapsen asioita ei saa kertoa tuolla tavalla julkisuuteen. Lapsi on ihminen ja ihmisenä hänelle kuuluu yksityisyys. Tätä on nyt rikottu pahan kerran ja mnotiivitkin voi kyseenalaistaa.

Mitähän Tomi sanoisi, jos tämä lapsi isoksi kasvettuaan paljastaisi suoriltaan iltapululle, että iskällä on sukupuoliherpes ja ajoittainen vyöruusuongelma.

[/quote]

Ne ei näy naamasta.

Vierailija
79/93 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:27"]

Samoin täällä

VAUVAT,FI SVUILLA HARJOITETAAN PAHAA SENSUURIA.

Täältä poistetaan paljon kirjoituksia ainakin tältä viestiketjulta!

Miksi näin, suurin osa on aiheelisia kommenteja asiasta!!!!!!!!!!

[/quote]

On tänne niitä paskakommenttejakin jäänyt ihan riittämiin.

Vierailija
80/93 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi asiallinen viesti poistettu