pojalle alusvaatteita??
Poika on n. 170cm, ikää 14, voiko hänelle ostaa jo s-kokoisia miesten boksereita? tai ettei ne ole liian isoja? kun lasten/nuorten puolelta ei löydy enää kuulemma hyviä vaikka koon puolesta niitä on sielläkin
Kommentit (14)
Mä oon ostanut jo 12v -> miesten osastolta vaatteita pojilleni. Ei ne isoja oo. Ja voihan niitäkin sovittaa ennen ostamista
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:42"]
Anna pojan valita itse! kai se nyt jo osaa.
[/quote]
Juuri näin.
Ei kai kukaan isä tai äiti ostaisi 14-v tytöllekään pikkareita, vaan tyttö ostaisi itse.
Mun mies on n. 170 cm ja ihan miesten puolelta ostaa vaatteensa.
Oikeesti, anna pojan itse ostaa kalsarinsa mistä haluaa
Tuon ikäiset ostaa itse alusvaatteensa. Älä tee hänestä naisen passaamaa miestä, joka ei koskaan pärjää itse. Niitä on tämä maailma ko täynnä. Ja kukaan ei sellaista puolisokseen halua.
Öö...mä ostan miehelle kalsarit, sukat ja t-paidat. Ihan se osaisi itsekin, mutta ei lähde vapaaehtoisesti kiertelemään kauppoihin, inhoaa moista ajanhukkaa. Samallahan tuollaiset ostaa kun tekee cittarissa ruokaostokset.
8, kuulostaa melko oudolta. Kyllä aikuisen on huolehdittava itse vaatteistaan. Tulee vain mieleen, että mitä muita asioita hän ei tee vapaaehtoisesti. Hoitaako edes itse ruokaostoksia siellä Cittarissa, kun samallahan ostaisi sieltä alusvaatteensa?
Tiesin kyllä, että vaimon passaamia epäitsenäisiä miehiä on. Mutta uskomatonta, että sinä pidät sitä normaalina.
Jaa, mäkin ostan miehelle kalsarit, kun tiedän koon ja mallin, josta tykkää, ja vaatteetkin valkkaan. Jos jättäisin miehen kontolle, kulkisi reikäisissä ja kuluneissa vaatteissa. Mä oon parempi etsimään miehelle sopivia vaatteita, kun tiedän, mikä hänelle on mieluisaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:34"]Poika on n. 170cm, ikää 14, voiko hänelle ostaa jo s-kokoisia miesten boksereita? tai ettei ne ole liian isoja? kun lasten/nuorten puolelta ei löydy enää kuulemma hyviä vaikka koon puolesta niitä on sielläkin
[/quote]
Osta sille stay upit, seksikkäät rintaliivit ja pikkarit. Niitä ainakin itse toivoin lapsena.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:42"]
[/quote]
Juuri näin.
Ei kai kukaan isä tai äiti ostaisi 14-v tytöllekään pikkareita, vaan tyttö ostaisi itse.
Mun mies on n. 170 cm ja ihan miesten puolelta ostaa vaatteensa.
[/quote]
Minun äitini kyllä osti minulle aina jotain kaupan halpispikkareita siihen asti, kunnes muutin kotoa 18-vuotiaana :D En pitänyt sitä lainkaan outona.
Tottakai äiti voi kalsareita ostaa, ja tietysti pojalle voi ostaa miesten kalsareita (miksi ei?).
Meidän perheessä on neljä miestä 14-48 v., ja kaikkien suosikkeja ovat dressmanin pöksyt.
13 jatkaa vielä: todennäköisesti poikasi koko on jo miesten M.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:44"]8, kuulostaa melko oudolta. Kyllä aikuisen on huolehdittava itse vaatteistaan. Tulee vain mieleen, että mitä muita asioita hän ei tee vapaaehtoisesti. Hoitaako edes itse ruokaostoksia siellä Cittarissa, kun samallahan ostaisi sieltä alusvaatteensa?
Tiesin kyllä, että vaimon passaamia epäitsenäisiä miehiä on. Mutta uskomatonta, että sinä pidät sitä normaalina.
[/quote]
No kai se ostaisi itse kalsarinsa jos kövisi cm tasoisessa kaupassa. Mutta mä hoidan ne ruokaostoksetkin, muuten me syötäis kalliilla lähisivasta ostettua lenkkiä, halvinta arkijogurttia ja banaania. Mieluummin ostan kalsareita ja valitsen laadukkaampaa ruokaa kuin lähetän miehen kauppaan.
Mies sillävälin huolehtii muksusta, tekee ruokaa, siivoaa, vaihtaa öljyt mun autoon, remppaa taloa, kääntää kompostia... Jääkiekon mm-finaali lienee ainoa tilanne kun sen saa makaamaan sohvalle töllön ääreen, joten ole huoleti, kysymys on VAIN työnjaosta ei passaamisesta.