Keksi niin ärsyttävä facebookpäivitys kuin koskaannkeksit!
Kommentit (161)
Koira paskansi matolle ja kunmä astuin sen päälle, se tirisi varpaiden välistä. Onneksi lapsi ei tehnyt paskasta kasvomaalausta... tällä kertaa.
Nimi -se- on ihan TÄYS huora!!!! Kaikille tiedox vaan!!!! että se on tyhmä ja yksinkertanen!!! tyyliin olen itse parempi ihminen! + Nopea torjuminen ettei huoraksi haukkumisen kohde näkisi koko haukkumisjulkaisua, paitsi feikkiprofiililla näkee. Kirjoittajana pahin teinilissu joka itse jakoi pimpsaansa poikaystävänsä lisäksi kaikille tämän kavereille!
"MIKS NOI VITUN SOSUT PUUTTUU NORMAALEIDEN ELÄIMIIN!!
Pirkko 32v 4-lasta viiden isän kanssa. Koulutus: elämän kova kolu.
Oli niin hyvä jumppa...kaksi peräkkäin ja hiki virtaa. Näitä viikoittain. Anteeksi, mutta ei vaan oikein kiinnosta. Sama kun sanon miten paljon meni jalkaprässissä ja näytän punaiselta treenin jälkeen. Liian luonnollisia asioita...ei vaan jaksa. Tulee vaan sellainen " onko pakko, voisiko nuo suodattaa".
Tai jos kirjoittaisin ..."siivosin pöydät kiilto merkkisellä yleispuhdistusaineella ja tuntuu että pöytä kiiltää paremmin mitä aikaisemmin"
Tai...laitoin "jauhelihakastiketta ja spagettia, lapset tykkäsi" ja kuva ruuasta.
Kiitos vähän mielenkiintoisempaa juttua.
Tai..."käytiin koiran kanssa oikein pitkä lenkki", "lapsi oppi syömään itse ja kuva lapsesta lusikka kädessä ja naama täynnä ruokaa".
"Onpas kaunis sää, voisi mennä ulos"
"Rusketusrajat hankittu".
..jos taas näihin lisää jonkun persoonallisen merkityksen niin on ok.
Mieluiten katselen fb:ssä kuvia, uutisia, raskausvatsoja, naimisiin menoa, kauniita erilaisia ruokakuvia, vaikka se epäonnistunut kakku, lapsen tekemä kakku, joku mielenkiintoinen sattuma...
Ei oikeasti ketään unohda olemassaoloasi sen enempää vaikka jättäisit kertomatta miten pesit tänään ikkunat.
Im so broken!! You brake my soul!!!1! SaTuTa MuA nIin saat KATUA!!1! yhtyy... sydämeni vuotaa VERtA... Oih... love you honey!!1 <3
Im so broken!! You brake my soul!!!1! SaTuTa MuA nIin saat KATUA!!1! yhtyy... sydämeni vuotaa VERtA... Oih... love you honey!!1 <3
Töihin.Töissä.Työpäivä huomena.Kiinnostaa ihan himmeesti kun meistä suurin osa siellä töissä käy viisi kertaa viikossa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:15"]Otsikko selittää kaiken tarpeellisen.
[/quote]
Vittu mua ärsyttää kun muut päivitää statusta! eikö teillä ole muuta elämää kuin joku facebook! Älkää lähettäkö niitä vitun pelikutsuja Mulle kun mua ärsyttää ja vittujos tägääät Mut sun kuvaan niin poistanpa sut heti kavereista. on ihan perseestä että joku käyttää somea käyttääkseen somea . mua ei kiinosta sun elämä! Vittu sulla menee oikeasti huonosti! Mitä kyttäät mun päivityksiä! Mun Elamä ei kuulu sulle! Vittu älä laita niitä elämä on ja vitun auringonlasku kuvia! Mua ei kiinosta sun vaivasi kuvat! Vittu on tylsää mitä julkaset mutta täälläpä roikun ja kattelen sun julkaisuja kun olen niin idiootti että en osaa poistua facebookista ai vittu kun vituttaa!!
"Siis ihanaa, mä kävin tänään bodypumpissa ja zumbassa ja salilla yhteensä 4h, kyllä liikunnasta saa energiaa! Ja kuvitelkaa, mä oon laihtunut tammikuusta 200g, no olen mä sen eteen töitä tehnytkin, joka päivä käyn treenaamassa. Mä oon niin vahva ja rohkea! ;) Lisäksi rakkaus kukoistaa, lähdemme ensi vuonna matkalle Italiaan, siis ihanaa shoppailua ja hyvää ruokaa, olemmehan kulinaristeja. Aion myös ostaa veronpalautusrahoilla Guessin laukun, oon ansainnut sen, Jes! Tänään kokkailen meille naudan sisäfileepihvejä ja salaattia, no, oonhan niin hyvä kokki mieheni mielestä. Kyllä elämä hymyilee, oon niin onnellinen! :)"
Lisäksi tusina Tainted butterflyn tai Liibalaaban onnellisuusniksejä keijukaiskuvineen.
Mua ärsyttää sellaiset päivitykset, missä kerrotaan työvuoroja. Kiinnostaako niin v..sti? Just toi mitä joku jo sanoikin, että kun suurin osa meistä kuitenkin joutuu siellä töissä käymään 8)
Toinen on nää jotka tekee elämänsä niin vaikeaksi, esim. Valittaa koko ajan väsymystä mutta lepäämiseen sijaan tehdään kaikkea muuta. Eikös tuossa työturvallisuuskin vaarannu kun on puolihorteessa jatkuvasti.
Tälläistä tänään au sattu! *kuva mustelmasta*
Huomenna taas bilettään idän kovimpaan biletivoliin Jempon ja Zeben kans! Siiderit valmiina mukana menos myös Zedespede x) +arvoituksellisia teinihymiöitä läjä
Koirani on elämäni tärkein ihminen! ilman Häntä en voisi elää!!
Enää 100 päivää vuoden ensimmäiseen lomamatkaan!!
ja luultavasti vielä tuhannen kerran yhteen ja samaan turistirysään, huoh tylsää!
Tänään valmistuin huippututkintooni! katsokaa kuinka helvetellisen ylpeä olen, kerrankin tämä luuseri saavutti jotain! *teennäinen mairea hymy*
Kakkavaippa pitäis vaihtaa Oi voi Voi! on tämä äitinä olo niin rankkaa!!! ja rahat ei riitä mihinkään! parempi pistää nämäkin rahat kaurapuuroon! olen niiiin köyhä nyyh! = turhaa säälinkerjäystä, lapsikin oli varmaan vain vahinkolapsi kun on niiiin rankkaa ja on se kumma kun rahat riittää usein silti viinaan, autoon, lomiin, harrastuksiin sun muuhun mutta ei esimerkiksi vaatteisiin ja kunnon ruokaan! Valot päälle!
Hashtag-rimpsut! Kestän oikeastaan kaiken muun.. Eikö sitä vaan voi kirjoittaa, että oli vaikkapa kiva luontoretki, sää oli hyvä ja koko perheellä oli mukavaa? Ei, vaan se on #perhe#ihanuus#laurinko#luonto#notski#suomenkesä#eväät#onni.
Tai kotona on tehty suursiivous: #eijaksamutpakko#pölytsaikyytii#puhtaatikkunatrules#nytskumppaapistefi
Aaaargh....
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 03:21"]
Hashtag-rimpsut! Kestän oikeastaan kaiken muun.. Eikö sitä vaan voi kirjoittaa, että oli vaikkapa kiva luontoretki, sää oli hyvä ja koko perheellä oli mukavaa? Ei, vaan se on #perhe#ihanuus#laurinko#luonto#notski#suomenkesä#eväät#onni.
Tai kotona on tehty suursiivous: #eijaksamutpakko#pölytsaikyytii#puhtaatikkunatrules#nytskumppaapistefi
Aaaargh....
[/quote]
Aamen.
Ne ripuliin ja kakkaan ja sellaiseen liittyvät kulunuttakin kuluneemmat muka parodiapäivitykset. Suomessa vain on vähemmän niitä avautumispäivityksiä kuin noita mielikuvituksettomia parodioita.
Loistava kevät: Sain yo-kirjoituksista 15 L:ää tekemättä mitään. Tosin eihän se tietysti ole temppu eikä mikään Mensan jäsenelle jonka ÄO on 198 :) Yliopiston pääsykokeet on ohi ja oli kyllä niin lastenleikkiä että eiköhän sisään päästä kirkkaasti. En vaan oikein tiedä että jäiskö sitä Suomeen vai meniskö sittenkin Yaleen. Btw: Sain muuten isotädiltä viime talvena perinnöksi muutaman miljoonan, seuraavaksi siis katsomaan lukaalia Helsingin ydinkeskustasta opiskelukämpäksi (jos menen ulkomaille niin aina sen voi vuokrata) Sekä tietysti kivaa avoautoa kesäksi, jolla voi kruisailla pitkin kesäistä stadia, kun muut rahattomat imbesillit hikoilee Mäkkärin kassalla. Tai sain tuota itsekin yhden työkeikan kesäksi, tai en ois millään halunnut, mutta kun kerran kadulta ihan polvillaan kerjättiin malliksi Voguen kanteen, niin kyllähän se keikka sitten ihan kokemuksen vuoksi piti ottaa vastaan. Ei voi muuta sanoa kuin että on kyllä makeeta olla Suomen fiksuin, komein ja tulevaisuudessa myös rikkain kaveri, mutta kaiken tämän oon ansainnut, koska oon vaan yksinkertaisesti aina ollut niin täydellinen <3
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 07:42"]Ne hehkutukset, kuinka. Lapset leipoo ja kaikki on upeaa. Ja kun tietää silti sen oikean elämän kulissien takana
[/quote]
Minkälaista se oikea elämä sitten tuntemillasi ihmisillä on?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 23:14"
Olen ikuisesti katkera siitä, että osallistuimme samassa S-marketissa samaan aikaan ennen joulua ison herkkukorin arvontaan ja kaveri voitti sen.
[/quote]
Haha! kiitos tästä, nauroin ääneen. osanottoni.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:20"]
Meidän Muru sai taaas niiiin hyvän todistuksen ja 10 stipendiä ja kyllä on äiti ja isi niin ylpeitä Rakkaastaan :))))))
[/quote]
Veit jalat suustani :D
itsestä puhuminen kolmannessa persoonassa. Erityisesti itsensä kehuminen: "Tänään minna-markku pisti töissä tuulemaan ja oli kokouksessa se kaivattu järjen ääni. Hyvä Minna-Markku!"
Olisi ok, jos kehuisi työkaveriaan, mutta kun tällaisia tulee Minna-Markulta itseltään, niin onhan se vähän outoa. Ja ärsyttävää.