Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumene gel effect -kynsilakat

Vierailija
31.05.2014 |

Onko kukaan kokeillut kyseisen sarjan lakkoja? Itse ostin muutama päivä sitten sävyn Pionimeri. Sitä voin ainakin suositella! Ensimmäinen kerros on todella vaalea, mutta toisella kerroksella saa jo hyvin peittävän. Kuivuu hyvin (yleensä jos lakkaa monta kerrosta, saa odottaa ikuisuuden kuivumista).

Yllättävää kyllä, mutta tuntuu kuin olisin juuri käynyt kauneushoitolassa ja lakkauttanut kynteni!

Suositteleeko joku jotain muuta sävyä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lakka!!! Kestävä, ei lohkeile ja värivalikoima laaja. Mulla on tuulen suhinaa (oranssi)ja auringonkehrä (ihana koralli). Pesen töissä usein käsiä ja tää on ollut yllättävän hyvä lakka, ei tarvitse olla koko ajan lakkaamassa.

Vierailija
22/28 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättehän, että useiden suomalaisfirmojen markkinointiin kuuluu perinteisten mainoskanavien lisäksi tällaisten aloitusten tekeminen ja tuotteen puheenaiheekai nostaminen. Ja todennäköisesti ap tulee pian sanomaan "en todellakaan ole mikään mainostaja vaan.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 07:27"]Tiedättehän, että useiden suomalaisfirmojen markkinointiin kuuluu perinteisten mainoskanavien lisäksi tällaisten aloitusten tekeminen ja tuotteen puheenaiheekai nostaminen. Ja todennäköisesti ap tulee pian sanomaan "en todellakaan ole mikään mainostaja vaan.."

[/quote]

Tiedän, mutta tuleehan täällä monenlaista mielipidettä esille. Toki on hyvä muistuttaa mediakriittisyydestä.

Vierailija
24/28 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:42"]

Aamuvaloa peitti kynnet täydellisesti 2 kerroksella. Väri on jännä nude vaaleanpunainen. Hyvä levittyvyys ja mikä kiilto! Näitä pitää saada lisää, jos kestävyys osoittautuu hyväksi. Kerrankin hyvä lumenen lakka (no ne sokerilakat on kans hyviä)!

[/quote]

Jaa, mulla on nyt viides kerros menossa juuri tuota lakkaa (Lumene gel effect sävy 7 aamuvalo) ja kuultaa kynnen kärjet ihan selkeästi alta? :/ Googalilin et onko tää aivan normaalia niin en kyllä ikinä saisi noin peittävää tällä yksinään kuin mitä noilla jollain bloggareilla oli.

Vierailija
25/28 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan laittaa 30 kerrosta tätä, että kynnet näyttäisivät samalta kuin hänellä :(

Nyt siis jo 5 reilua kerrosta lakkaa päällä, ja kuultaa ihan kunnolla valkoiset kynnen päät läpi. Ei hyvä.. Ei jatkoon. Tai sitten mulle on sattunut joku virheellinen erä..

Vierailija
26/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättehän, että useiden suomalaisfirmojen markkinointiin kuuluu perinteisten mainoskanavien lisäksi tällaisten aloitusten tekeminen ja tuotteen puheenaiheekai nostaminen. Ja todennäköisesti ap tulee pian sanomaan "en todellakaan ole mikään mainostaja vaan.."

Mitäs väliä sillä sitten on, kiva vaan saada tietoa!?! Taidat kirjoitella huvikses typeriä juttuja, onko tylsää?

Nämä jututhan löytyvät täältä vielä vuosienkin jälkeen, itse ainakin sain sen tiedon mitä hainkin.

Vierailija
27/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös!

Mulla on joku punaisen sävy, laatu ja levittyvyys on niin hyvää, että ostan kyllä lisää!

Vierailija
28/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös!

Mulla on joku punaisen sävy, laatu ja levittyvyys on niin hyvää, että ostan kyllä lisää!

Mulla on sävy 10, metsämarjat, tsekkasin äsken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan