Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumene gel effect -kynsilakat

Vierailija
31.05.2014 |

Onko kukaan kokeillut kyseisen sarjan lakkoja? Itse ostin muutama päivä sitten sävyn Pionimeri. Sitä voin ainakin suositella! Ensimmäinen kerros on todella vaalea, mutta toisella kerroksella saa jo hyvin peittävän. Kuivuu hyvin (yleensä jos lakkaa monta kerrosta, saa odottaa ikuisuuden kuivumista).

Yllättävää kyllä, mutta tuntuu kuin olisin juuri käynyt kauneushoitolassa ja lakkauttanut kynteni!

Suositteleeko joku jotain muuta sävyä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paskan ruskea sävy on mun lemppari, ihan paras!!!!

Vierailija
2/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:12"]Se paskan ruskea sävy on mun lemppari, ihan paras!!!!

[/quote]

Ihan nätti :) special edition sävy Ripuliroiske on mun suosikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonkehrä peitti jo ekalla kerroksella hienosti. Olen positiivisesti yllättynyt. Ihana kiiltävä pinta!

Vierailija
4/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:12"]

Onko kukaan kokeillut kyseisen sarjan lakkoja? Itse ostin muutama päivä sitten sävyn Pionimeri. Sitä voin ainakin suositella! Ensimmäinen kerros on todella vaalea, mutta toisella kerroksella saa jo hyvin peittävän. Kuivuu hyvin (yleensä jos lakkaa monta kerrosta, saa odottaa ikuisuuden kuivumista).

Yllättävää kyllä, mutta tuntuu kuin olisin juuri käynyt kauneushoitolassa ja lakkauttanut kynteni!

[/quote]

Peittääkö tuo Pionimeri kynnen kärjet vai jääkö läpikuultavaksi parilla kerroksella?

Vierailija
5/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kissankellot, sellainen voimakas pinkki, se peittää tosi hyvin jo ekalla kerroksella. Mulla on myös tuo Pionimeri ja Aamuvalo, ne on minusta molemmat tosi paljon ohuempia lakkoja.

Vierailija
6/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:12"]

[/quote]

Peittääkö tuo Pionimeri kynnen kärjet vai jääkö läpikuultavaksi parilla kerroksella?

[/quote]

Mielestäni kaksi kerrosta jättää vähän läpikuultavaksi kynnen kärjet.

Vierailija
7/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en IKINÄ huomaan kynsilakoissa MITÄÄÄÄN eroa.

Vierailija
8/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvaloa peitti kynnet täydellisesti 2 kerroksella. Väri on jännä nude vaaleanpunainen. Hyvä levittyvyys ja mikä kiilto! Näitä pitää saada lisää, jos kestävyys osoittautuu hyväksi. Kerrankin hyvä lumenen lakka (no ne sokerilakat on kans hyviä)!

Vierailija
9/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se kirkas punainen, en nyt muista nimeä. Tosi hyvälaatuinen lakka, säilyi hyvänä pitkään ja mulle riitti yksi kerros. Vähän siitä kuulsi läpi, muttei liikaa.

Vierailija
10/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 23:13"]

mä en IKINÄ huomaan kynsilakoissa MITÄÄÄÄN eroa.

[/quote]

Onko kaikki tasaisen hyviä vai huonoja? :) Mä kyllä huomaan, ehkä siksi koska olen sellainen rähmäkäpälä että huonot kynsilakat a) kuivuu liian hitaasti eli olen sotkenut ne jo ennen kuin ovat edes ehtineet kuivua ja b) näyttää päivän-kahden jälkeen siltä että kynnet olisi lakannut kolme viikkoa sitten joku viisivuotias.

Lumenen lakat on ollut yllättävän hyviä, lisäksi olen tykännyt Isadorasta, Maybellinesta ja Essiesta.

Vierailija
11/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli ostaa, niin kivoja sävyjä, mutta Lumenen lakat pilaa mun kynnet totaalisesti, tekee niistä liuskoittuvat ja hauraat. 

Vierailija
12/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuu nopeasti ja levittyy hyvin, mutta pysyvyys ei miään megalomaanisen hyvää, kesti omissa kynsissäni siistinä vajaan viikon.

Vierailija
13/28 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulen suhinaa (29) peitti hyvin 2 kerroksella. Väri kesäinen koralli.

Vierailija
14/28 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasteen raikas. Muutama päivä sitten lakkasin ja hyvin on kestänyt, vaikka olen pihatöitäkin tehnyt ilman hanskoja.

Vierailija
15/28 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotain Gel Effect-lakkaa jonain vaaleanpunaisena sävynä. On hyvää, mutta kiilto ei mielestäni säily normaalia pidempään, pito on vaan parempi. 2 kerrosta on tarpeeksi. Toisena joku persikkainen sävy jolla en saanut tasaista tulosta aikaiseksi, en kokeile toiste.

Vierailija
16/28 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kyllä saada levittymään tasaisesti. Sivellin jättää hirveitä raitoja. Ainoa plussa, että kuivuu kivan nopeasti.

Vierailija
17/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri Herukoita on upea mutta lohkeilee hirveästi. En tiedä missä on vika, kun heti irtosi isot lohkeamat pois. Upean kiiltävät kyllä ovat. Lauantaina lakkasin, sunnuntaina oli lohjennut osio. Korjauslakkasin maanantaina ja tiistaiaamuna puolissa kynsistä oli lohjennut iso osio pois.

Auringonkehrä on taas aika räikeä. Melkein neon. Netissä olevien kuvien perusteella luulin koralliseksi mutta ovat kyllä aika huutomerkkikynnet.

Vierailija
18/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt gel effect lakkoja useamman viikon, ne on ihan mahtavia! Sävyjä en muista mutta toinen peitti jo ensimmäisellä laukauksella tosi hyvin, toinen vaatii kaksi kerrosta.

Mutta apua, johtuuko kynsien lohkeilu näistä lakoista?? Olen nyt ensimmäistä kertaa useampaan viikkoon ollut ilman lakkaa ja kynnet on tosi hauraan tuntuiset ja tuntuu että kynnen päistä on lähtenyt kerros pois. Ei mun kynnet muutenkaan ole kovin vahvat mutta nyt ne on ekstrahuonossa kunnossa.

Vierailija
19/28 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kissankellot -sävy ja nyt pariin kertaan käyttänyt ja voin todeta että ei saatana levity mitenkään päin nätisti. Sivellin huono ja lakka jotenkin törkeen paksua, ihan kynnestä riippuen tuurilla saako tasasesti. Jos kahdella ekalla vedolla ei oo jo valmis kynsi niin eikun uuteen yritykseen lakan poisputsauksen jälkeen. Harmi kun sävy olis ollut niin nätti :(

Vierailija
20/28 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoinen ja se on ihana. Ekaa kertaa huomasin lakassa eroa muihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi