Mies peruu tapaamisia, pitäisikö vetää johtopäätöksiä?
Kolme kuukautta tapailemani mies on tavatessa aina ihana ja kaikki vaikuttaa lupaavalta, mutta miehen käytös erossa ollessamme hämmentää minua. Hän ehdottaa usein itse tavatessamme, että tavataan uudestaan esim. ylihuomenna. Sitten kun sen päivän koittaessa kysyn, että tapaammeko tänään, niin hän usein (sanoisin että joka toisella tai kolmannella kerralla) pyytää tapaamisen siirtoa seuraavaan päivään, viikonlopun yli yms.
Miehestä ei myöskään kuulu mitään tapaamisten välissä. Tämä on minusta myös hyvin outoa, sillä alamme olla siinä vaiheessa jossa tapailu siirtyy seurusteluksi, ja minä olen tässä vaiheessa tottunut saamaan (ja lähettämään) pieniä viestejä kuten hyvän yön toivotuksia, pieniä hauskoja kertomuksia päivän tapahtumista ja sen sellaista. Mies ei ota mitään kontaktia, ja minustakin tuntuu sen takia hölmöltä lähettää hänelle viestejä. Joskus sentään lähetän, ja näihin mies vastaa kyllä yleensä lyhyesti.
Aiemmissa suhteissani on alusta saakka ollut aivan selvää, että mies on kiinnostunut (toisin sanoen tapaamisista on todellakin pidetty kiinni, ja niitä on haluttu järjestää mahdollisimman usein, ja myös yhteyttä on pidetty tiiviisti), ja tässä tapauksessa mietin, että onko mies vain erilainen kuin aiemmat deittikumppanini, vai onko kyseessä se kuuluisa "he's just not that into you" -tilanne. Erään riitatilanteen olemme kyllä jo käyneet läpi, ja mies kysyi silloin haluanko lopettaa jutun tähän. Hänen mielipiteensä oli että ei lopeteta.
Miltäs kuulostaa? En hermostuisi tai loukkaantuisi yhtään jos mies ei olisi kovin kiinnostunut, sillä en minä haluakaan tuhlata energiaa turhan takia. Se tässä ärsyttää kun ei varmaksi tiedä. (Ikää meillä molemmilla n. 30 jos jotakuta kiinnostaa.)
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:26"]
Pitäisi. Hän ei halua parisuhdetta, hän haluaa seksiä. Hän kohtelee sinua nyt kuin panoa. Jos olisi kiinnostunut tosissaan, tuntisit jo olevasi tyttöystävä, vaikkei mitään ole sovittu.
[/quote]
En vain tunne että minua kohdeltaisiin kuin panoa... Tiedän myös sen tyyppiset miehet kyllä. Ongelma on siitä erikoinen että kun tapaamme, niin ongelmia ei todellakaan ole: mies on kiinnostunut asioistani, tykkää helliä ja tuntuu nauttivan ihan vaan keskustelusta kanssani. Lähtee mielellään teatteriin, elokuviin, lenkille tai minne vaan. Suhteemme alkuaikoina olin aivan varma että mies ei ole kiinnostunut koska mitään ei koskaan hänestä kuulunut, mutta miehen käytös tavatessamme viittaa kyllä siihen että hän oikeasti pitää minusta.
ap
Ap, vieläkö olette yhdessä? Onko syy miehen outoon käytökseen selvinnyt?
Ei kaikki miehet vaan tykkää tekstailla ja antaa hellyyttä puhelimitse. Tuskinpa tuossa vikaa sinussa on
Itse kertakaikkiaan lopetin tuollaisen,löin äijän estoon joka paikassa.
Suosittelen vapauttamaan miehen, kun jo alussa tuollaista ei ole aidosti kiinnostunut.
Kuulostaa siltä että pitää varalla ja vehtaa toisten kanssa välillä.
Joka tapauksessa, ei ole sinun arvoisesi, ap.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:49"]
Kysy mieheltä, että millaista yhteydenpitoa hän toivoo tapaamisten välillä. Itse seurustelen, mutta käytiin tämä keskustelu jo tapailuvaiheessa... Eli toivoin, että voitaisiin olla edes jonkin verran päivittäin yhteydessä viestien muodossa. Mies oli alkuun tosi innokas, siis soitteli usein ja muutenkin yritti koko ajan keskustella viestien muodossa yms. Kerroin, että itse en kaipaa ihan niin tiivistä yhteydenpitoa ja tarvitsen parisuhteessa tilaa. Mies ymmärsi :)
[/quote]
Voiko sellainen sitten pidemmän päälle toimia jos osapuolten tarpeet eroavat kovasti toisistaan? Minulle on luontevaa osoittaa että ajattelen toista ja haluankin kuulla miten hänellä menee, ja tuntuisi omituiselta olla suhteessa jossa toista ei kiinnostakaan.
ap
[/quote]
meillä ei kyseessä ollut mikään iso eroavaisuus. Halusin itse myös tiivistä yhteydenpitoa, mutta mies ei antanut yhtään tilaa. Keskustelimme asiasta ja kaikki ok, mies pysyy myös tyytyväisenä tällä hillitymmällä tahdilla. Ehkä mies pitää sua jotenkin hyökkäävänä jos koko ajan tekstailet? Sitten mies saattaa turtua ja vittuuntua eikä sitä kiinnosta pitää senkään vertaa yhteyttä. Sun pitää sanoa sille, että toivoisit sen ottavan yhteyttä. Ei se välttämättä vaan tajua. Tosin jos hän ei koskaan kysy mitään ja aloite on aina sinun, kuulostaa siltä että mies ei ole kovinkaan kiinnostunut ja jotenkin välttelee sua :(. Kysy suoraan miten on!