Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku joskus vielä rakastua minuun..?

Vierailija
31.05.2014 |

Olen 35-v eronnut nainen. Minulla on takanani yli 10v kestänyt parisuhde ja avioliitto. Mies jätti minut parikymppisen nuoren naisen vuoksi ja perusti uuden perheen heti.

Olen kasvoiltani ihan kaunis, mutta vartaloni on valitettavasti päässyt kärsimään raskauksista...liekö siinä syy sitten exäni kiinnostumiseen toisenlaisesta. Seksielämä sujui mukavasti, kunnes hän rakastui ja sitä oli säännöllisesti loppuun saakka, kunnes suhde paljastui.

Minulla on BMI 24, kädet ovat sirot, jaloissa jonkin verran lihasta. Urheilen 2-5 krt/vko: juoksen, pyöräilen ja/tai käyn kuntosalilla.

Olen hoikistunut ja kiinteytynyt, mutta vatsanahkani on löysä ja ruma :( Eikä lähde minnekään, vaikka tekisin mitä. Ajatuskin riisuuntumisesta vieraan miehen nähden tuntuu nyt kamalalta tämän kaiken kokemani jälkeen. Pari vaalentunutta raskausarpea ja iho kuin 80-v mummolla vatsasta. Vatsalihakseni repesivät raskauden aikana, vaikka painoa tulikin vain kohtuudella. Lisäksi toisesta synnytyksestä sektioarpikin vielä, joka sekin vaalentunut tosin...

Onko vatsankorjaus kirurgisesti ainoa toivoni?
Nyt kesällä voisi kokeilla tietysti vielä pudottaa painoakin 3-5kg :(

Onko kohtalotovereita vai joudunko elämään rumuuteni kanssa yksin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:52"]

Taitaa suurin ongelma olla korvien välissä. En näe mitään estettä miksi ei voisi seurustella(jos olet muuten fiksu). Miehesi sai nuoren vaimon. Se kertoo vain sitä, että olet jollain tavoin viehättävä kun mies vietti sinun kanssa kaikki nämä vuodet. Tuskin olisi ollut yhdessä muuten näin pitkään. Selvitä se leikkaus niin saat asian pois mielestä, kävit siellä tai et.

[/quote]

Jos mies menee yhteen ulkonäön takia, mies myös eroaa ulkonäön takia.

Vierailija
22/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli 100-kiloiset eronneet naisetkin ovat uudet kumppanit löytäneet. Mukava luonne ja iloinen ilme ja tietynlainen itsevarmuus on plussaa. Mitä enemmän tuijottaa napansa ympäristöä, sitä varmempi yksinäinen vanhuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:52"]

Taitaa suurin ongelma olla korvien välissä. En näe mitään estettä miksi ei voisi seurustella(jos olet muuten fiksu). Miehesi sai nuoren vaimon. Se kertoo vain sitä, että olet jollain tavoin viehättävä kun mies vietti sinun kanssa kaikki nämä vuodet. Tuskin olisi ollut yhdessä muuten näin pitkään. Selvitä se leikkaus niin saat asian pois mielestä, kävit siellä tai et.

[/quote]

Jos mies menee yhteen ulkonäön takia, mies myös eroaa ulkonäön takia.

[/quote]

10v on pitkä aika olla yhdessä pelkästään ulkonäön takia.