Laadukkaista paras meikkivoide?
Nyt en halua vinkkejä mistään pilipali lumene, maybelline merkeistä vaan haluan oikeasti laadukkaan mömmön. Eli hakusessa semmoinen voide joka pysyy tasaisena, freesinä ja samettisena pitkään, onko semmoisia? :D sais maksaa joku 30€-60€, toki saa kalliimpia (ja halvempiakin) ehdotella jos on oikeesti kokeilemisen arvoinen. Pohjustus voiteena Clarinsin se hassu helmiäinen pohjustuvoide jos sillä nyt on väliä kun senkin voi vaihtaa. Kiitoksia jo etukäteen!
Kommentit (47)
Minusta on hassua ettei kysyjä kerro minkätyyppinen iho on. Minulla on todella kuiva iho joka on kaunis ilman meikkiäkin ja käytänkin meikkivoidetta tai meikkipohjaa vain "juhlissa". Itse en koskaan kaipaa vahvaa peittävyyttä vaan sitä ettei iho mene liian meikatun näköiseksi.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:19"]Onko tuo Diorin nude tai mikälie meikkivoide oikeasti hyvää? Oon niin kyllästynyt noihin maxfactoreihin sun muihin, jotka rakeilee eikä pysy kuin muutaman tunnin.
[/quote]
On hyvää, mutta riippuu tietenki ihosta.
Itsellä Dior diorskin nude 022
+peittää ja tasoittaa ihon täydellisesti
+kestää koko päivän ilman korjailuja
+suojakerroin +15
+mattainen lopputulos
+iho hengittää
+hinta/laatu suhde on hyvä
- jos tulee isompia finnejä en saa niitä piiloon
-liian tummia silmänalusia ei peitä täydellisesti
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:42"]
Lancome Teint Visionnaire
Mary Kay Luminous Foundation
[/quote]
mary kayn foundation on uskomattoman hyvä!
Mary Kayn timewise matte-wear liquid foundation.
Ollut jo vuosia vakkarina, sillä ehdottomasti paras meikkivoide hieman näppyläiselle
iholle. Peittää täydellisesti, mutta on kuitenkin kevyttä ja pysyy paikoillaan koko päivän.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:13"]
Ei hitto teitä, jotka ovat kirjoittaneet merkin, mutteivat itse tuotetta :D Ootte uskottavia suosittelijoita.
[/quote]
Ja toi ap, ois ollu ehkä aika hyödyllistä tietää hänen ihotyyppinsä :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 11:41"]
Ja toi Dior diorskin nude on itselle ainakin tarpeeksi peittävä, mut jos on paljon finnejä (akne yms.) niin ei peitä tarpeeksi hyvin!
[/quote]
Eihän herranjumala meikin tarkoitus ole peittää mitään, vaan ainoastaan tasoittaa ihonsävy. Näppyihin ja muihin virheisiin käytetään peitevoidetta.
Ja toi Dior diorskin nude on itselle ainakin tarpeeksi peittävä, mut jos on paljon finnejä (akne yms.) niin ei peitä tarpeeksi hyvin!