Laadukkaista paras meikkivoide?
Nyt en halua vinkkejä mistään pilipali lumene, maybelline merkeistä vaan haluan oikeasti laadukkaan mömmön. Eli hakusessa semmoinen voide joka pysyy tasaisena, freesinä ja samettisena pitkään, onko semmoisia? :D sais maksaa joku 30€-60€, toki saa kalliimpia (ja halvempiakin) ehdotella jos on oikeesti kokeilemisen arvoinen. Pohjustus voiteena Clarinsin se hassu helmiäinen pohjustuvoide jos sillä nyt on väliä kun senkin voi vaihtaa. Kiitoksia jo etukäteen!
Kommentit (47)
Lancome teint miracle tai teint idole mutta jos peittävämpää kaipaat niin sitten joe blasco. Itselläni on todella kuiva iho ja nämä olen kokenut parhaiksi
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:21"]
Mä oon kokeillut kaikki kalliit meikkivoiteet ja nyt löysin kakista parhaimman apteekista!! Tuli keväällä, en muista nimeä mut sienellä levitetään. Hyvä värikin
[/quote]
Tämä on myös aika hohdokas suositus.
[/quote]
Vichy dermablend?
Sisley on ihan paras ja Armanin joku oli hyvä kanssa joku Face Fabric muistaakseni? Nyt ei ole rahaa ja Lumenen CC toimii ihan ok.
kuinka peittäviä nämä ovat? minulla tosi huono iho, ja olen kyllästynyt markettikamaan joka sulaa naamalla päivän mittaa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 23:54"]kuinka peittäviä nämä ovat? minulla tosi huono iho, ja olen kyllästynyt markettikamaan joka sulaa naamalla päivän mittaa.
[/quote]
Tässä tapauksessa ehdottomasti Joe Blasco!!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 23:54"]
kuinka peittäviä nämä ovat? minulla tosi huono iho, ja olen kyllästynyt markettikamaan joka sulaa naamalla päivän mittaa.
[/quote]
sitten tuo vichy dermablend
http://www.vichy.fi/artikkeli/Dermablend/a22145.aspx
Kay muutaman kerran laser -hoidossa! Auttaa monella lailla huonoon ihoon.
Äh miksi Joe Blasco, joka muutoin olisi täydellinen, on aivan liian tummaa :( harmittaa! Vaaleinkin sävy aivan liian tumma. Samoin Lancomen meikkivoide. Katsoin kyllä Sokoksella myyjän avustuksella sopivan sävyn, mutta onneksi pyysin näytteen mukaan ja katsoin päivänvalossa. Olisi saattanut kirpaista 50e meikkivoide joka ei sovikaan. Taitaa olla mahdottomuus löytää oikeasti vaaleaa ja peittävää meikkivoidetta.
Mikään noista ei vedä vertoja ammattilaisten käyttämille meikeille niin kuin cinema secrets, cs:lla on myös niitä viiden sävyn paletteja "contouringiin", eli varjostamiseen kai suomeksi.
Paleteista nro 3 sopii vaalealle lämminsävyiselle iholle, suurimmalle osalle suomalaisista käy parhaiten se 5 paletti.
Cinema secretsia, ja esim. vaikka kevyn aucoinin meikkejä saa camera ready cosmeticsista.
Tuossa on kuvia siitä miten varjostaminen muuttaa kasvoja-
Dior diorskin .. olen kokeillut todella monia merkkejä. Tämä on sopivan matta ja peittävä. Mutta iho kuitenkin hengittää
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 02:59"]
Dior diorskin .. olen kokeillut todella monia merkkejä. Tämä on sopivan matta ja peittävä. Mutta iho kuitenkin hengittää
[/quote]
Komppi tälle. Koostumus on hieman sellainen puuterin ja meikkivoiteen välimuoto. Levittyy helposti, peittää huokoset ja koko päivän siisti lopputulos. Itselleni ei ainakaan sovellu "juoksevat" meikkivoiteet, liian vähän pigmenttiä.
Diorin Forever, mattainen ja peittävä, kuin photoshopattu iho. Tykkään! Aiemmin käytin Diorin Nudea mutta ohuelle, vaalealle ja helposti punoittavalle iholleni Forever on parempi. Sävy 010 vaalein ja sopii aneemisen kalpealle naamalleni.
Widmerin cc voide, maksaa alle 30e
Onko tuo Diorin nude tai mikälie meikkivoide oikeasti hyvää? Oon niin kyllästynyt noihin maxfactoreihin sun muihin, jotka rakeilee eikä pysy kuin muutaman tunnin.
Guerlainin Tenue de Perfection :)
Mitä tarkoittaa kosmetologilla "Meikin ohjaus" meinaako se, että ohjeistetaan mitä meikkiä käyttää? :D
Diorin diorskin! Tosi kestävä, menin nukkumaan se naamalla ja aamulla olin vieläkin samannäköinen.. :D lentokentällä hintaa oli 40€
Lancome Teint Miracle! Ohut, luonnollinen, mutta silti peittää ihon pienet virheet. Pysyy hyvin koko päivän.
Estee Lauder Double Wear, jos kaipaat enemmän peittävyyttä ja ihosi on rasvoittuvaa sorttia. Ei kuitenkaan tee maskia, vaan on suht luonnollinen. Saman tuoteperheen peitevoide on myös tosi hyvä, jos ihossa on kohtia, jotka tarvitsevat enemmän peittoa. Tätä ja valokynää tummille silmänalusille niin johan peittyy!
Puutereistä paras on MACin irtopuuteri, se värillinen, joska "nimeä" en nyt muista.
Ehdottomasti Joe Blasco. Nyt kesäksi voisi miettiä jotain kevyempää.