Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syyttää minua siitä ettei vauva jo synny

Vierailija
31.05.2014 |

Sen mielestä makaan liikaa laiskana, jos olisin enemmän siivonnut ja tehnyt puutarhatöitä ja kävellyt pitempiä lenkkejä niin vauva olisi jo ulkona. Se käskee tekemään kyykkyjä ja kävelemään öisin jos supistelisi. Onko tosiaan mun syytä että meni yliaikaa? En ole mielestäni ollut laiska.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siinä mielessä oikeassa että raskauden kesto määräytyy geneettisesti, sun perintötekijät vaan on semmoset että kesto on hieman keskimääräistä pidempi.

Tai sitten vauva ei vaan halua tavara surkeaa isäänsä.

Vierailija
22/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus on aiheellista huolestua jos la menee paljon yli.

Joskus synnytys ei todellakaan ala itsestään. Ja sitten voi olla liian myöhäistä kun se lopulta suostutaan käynnistämään. 

Paljon on mennyt yli lasketun ajan?

Kahta viikkoa ei kannata odottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sanopa sille miehellesi et synnytys on raskaampi fyysinen ponnistus kuin mitä se ikinä pystyy punttiksella tekemään. Ja sen jälkeen se työ vasta alkaa. Lepää vain vielä kun voit :)

Vierailija
24/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvä ja todistettu tapa saada synnytys käynnistymään. :) Kerropa miehelles tuo, pyydä nuolemaan ja orgasmin saatuasi kännä kylkeäsi ja ala nukkumaan. Sano että nyt lapsi liikkuu niin paljon, että ei seksistä tuukaan mitään, sori. Ehkä syntyykin yöllä, kyllä sun kulta nyt pitää antaa mun nukkua et jaksan synnyttää,pus. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi