Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho... mitäs mieltä... Iltalehdestä:

Vierailija
01.08.2006 |

Kauniit saavat tyttöjä

1.8.2006 8:08

Tutkimuksen mukaan tyttövauvojen saaminen ei ole sattumaa.

Kauniin parin esikoinen on useimmissa tapauksissa tyttö, ainakin jos Lontoossa tehtyyn tutkimukseen on uskominen.

Vanhempien ulkonäkö voi tutkimuksen mukaan määrätä ensimmäisen lapsen sukupuolen. Tulosten perusteella kauniilla vanhemmilla on 26 prosenttia normaalia suurempi mahdollisuus siihen, että heidän esikoisensa on tyttö.

Asiantuntijan mukaan tutkimuksen tulos selittyy evoluutiostrategialla ja sillä, että sukupuolet kehittävät erilaisia strategioita eloonjäämistaistelussa.

Miesten lisääntyminen riippuu pitkälti miehen sosiaalisesta asemasta. Naiset sen sijaan ovat lisääntymisen suhteen enemmän riippuvaisia ulkonäöstään.

Kauneus periytyy

Tutkimuksen tulos selittyy sillä, että fyysinen kauneus periytyy. Näin ollen kauniit vanhemmat saavat todennäköisimmin juuri esikoistytön, joka tyypillisesti edustaa kauniimpaa sukupuolta.

Tutkimuksen mukaan ulkonäöstä on myös enemmän hyötyä tytöille kuin pojille.

Tutkimuksen teki London School of Economics. Siihen osallistui yli 20 000 ihmistä.

Tutkija sisällytti kauneuden määritelmäänsä painon, pituuden ja iän, joiden perusteella ihmisen kauneutta voi arvioida objektiivisesti.

Tyttö tuli!

- Niina Heralan ja Wallu Valpion esikoinen on kaunis tyttö.

- Näyttelijä Mikko Leppilampi sai Emilia Vuorisalmen kanssa tyttären viime vuoden lopulla.

- Hollywoodin tähtipari Katie Holmes ja Tom Cruise saivat tyttärensä keväällä.

- Ex-missi Lola Odusogan ja hänen puolisonsa Jarkko Wallinkosken esikoinen on tyttö.

He saivat esikoispojan

- Ex-formula-kuski Mika Salon ja Noriko Salon esikoinen on Max-poika.

- Kansanedustaja Leena Harkimon ja liikemies Hjallis Harkimon esikoinen on poika.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 2 poikaa ja olen edelleen kaunis.

Vierailija
22/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on esikoisena tyttö tai kaikki lapset tyttöjä. Onko ne sitten piilokauniita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pijä paikkaasa!

Höpö höpö

Vierailija
24/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksoset, tyttö ja poika.. Koko raskauden ajan tyttö oli A-lapsi, mut synnytyksessä ponnistusvaiheessa tuli ongelmia(tyttö siis oli ensin tulossa) ja mut kiidätettiin hätäsektioon. Pojasta tulikin sitten A-lapsi.. Mut ehkä mä rupsahdin siinä jossain vaiheessa raskautta, tai synnytystä.. Sehän selittäis sen.. =)

Vierailija
25/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertois kauneuden.

Vierailija
26/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on poika ja minä olen entinen missi. Eikä tuo mieskään niin ruma ole, myöskään muiden mielestä:-.)

Mitenhän tuo nyt sitten on..

Vierailija
27/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittää myös Kate Hudsonin, Britneyn, Gwen Stefanin yms. hirvitysten ulkonäön ---> poikalapsihan se :D

Niin ja tietyti myös minun lihavan ja lösähtäneen olemuksen :)

Vierailija
28/28 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kansanedustaja Leena Harkimon ja liikemies Hjallis Harkimon esikoinen on poika.

joo ei riitä äidin kauneus saamaan tyttöä kun isä on kun perse!