Ihmistyyppi jota et kestä!
Ylen näpsäkät ihmiset saavat minut ärsyyntymään. Korjaavat puhuessasi asioita. Kun kerrot ruuasta minkä kokkasit, heillä on vielä parempi versio. Kaikessa päsmäävät itsensä paremmaksi. Meillä oli sukulainen yöpymässä. Hän kertoi puhelimessa ennen tuloaan että hän haluaa wc ja kylpyhone vuoron klo 7:30-8:30 hän ei halua että sinä ajankohtana aamulla kukaan muu käy wc:ssä. Hän syö aamiaisen joulupyhinä 8:45 eikä aamiaisella saa missään nimessä olla paprikaa. Hän ei juo kahvia eikä teetä. Puristaisitko appelsiinimehua 2dl hänelle. Muista pestä kädet ennenkuin kosket niihin appelsiineihin. Argghh!! Emme tunne kovin hyvin, hän on pikkuserkku joka halusi mummilaan ja tarvitsi parille yölle yöpymispaikan. Meillä 6 henkinen perhe. Eipä tulisi mieleen vaatia erilaisia asioita, jos olen jonnekin mennyt yöksi.
Kommentit (99)
Maksaisin tenaville ylimääräisen viikkorahan siitä että huolehtivat että kylppäri on varattu 7.00-9.00.
Oliko tuossa aloituksessa nyt useampi ikävä ihmistyyppi vai enkö vain oivaltanut yhteyttä päsmääjän ja passuuttajan välillä?
Huutopuhuvat monologistisäheltäjät, joiden jäljiltä kaikki on pelkkää kaaosta ja tavarat tuusan paskana. Näitä on. Oikeesti.
Erityisherkät jotka käyttävät herkkyyttään muita vastaan.
Juuri tuollaiset minä minä-vaatijat ja itsestään ja omista saavutuksistaan puhuvat. Tai sitten omasta kurjuudestaan jatkuvasti valittavat. Sellaiset, jotka eivät ikinä kysy toiselta, mitä sinä haluat tai mitä sinulle kuuluu. Tai ylipäänsä osoita olevansa toisesta kiinnostunut.
Tyhmät, jotka joko esittää tyhmää ärsyttääkseen, tai sitten ihan oikeasti ovat tyhmiä.
Laiskat, jotka teettävät mielellään kaiken muilla, mitä mielikuvituksellisin tekosyin.
Ulisija - Uhriutujat, jotka välittömästi naama mutrulla, itkupotkuraivarin kourissa, kun ei homma mennytkään just jetsulleen, niin kuin Hänen Ylhäisyytensä halusi.
Vierailija kirjoitti:
Kovaääniset minäminä-ekstrovertit
Tämä!
sangviinikot ,lal lal laa,ei mitään väliä
Vierailija kirjoitti:
Ilkeämieliset juoruilijat.
Tämä!
Hyvesignaloijat ja aina negatiiviset ihmiset
Narsistiset pyrkyrit. Perseennuolijat. Opportunistit.
Puristakoon itse appelsiinimehunsa
Sellaiset jotka jää juttelemaan kanssalle.
Kestohölöttäjät, jotka voivat puhua 10 minuutta putkeen jostakin ihan kiinnostavasta asiasta, mutta jotka eivät tajua että se toinenkin on siinä ja ehkä sitä ei kenties kiinnosta paskaakaan se ihan päivänselvä aihe.
Kovaääniset minäminä-ekstrovertit