Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmistyyppi jota et kestä!

Vierailija
28.12.2020 |

Ylen näpsäkät ihmiset saavat minut ärsyyntymään. Korjaavat puhuessasi asioita. Kun kerrot ruuasta minkä kokkasit, heillä on vielä parempi versio. Kaikessa päsmäävät itsensä paremmaksi. Meillä oli sukulainen yöpymässä. Hän kertoi puhelimessa ennen tuloaan että hän haluaa wc ja kylpyhone vuoron klo 7:30-8:30 hän ei halua että sinä ajankohtana aamulla kukaan muu käy wc:ssä. Hän syö aamiaisen joulupyhinä 8:45 eikä aamiaisella saa missään nimessä olla paprikaa. Hän ei juo kahvia eikä teetä. Puristaisitko appelsiinimehua 2dl hänelle. Muista pestä kädet ennenkuin kosket niihin appelsiineihin. Argghh!! Emme tunne kovin hyvin, hän on pikkuserkku joka halusi mummilaan ja tarvitsi parille yölle yöpymispaikan. Meillä 6 henkinen perhe. Eipä tulisi mieleen vaatia erilaisia asioita, jos olen jonnekin mennyt yöksi.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää psyykkisesti ja fyysisesti laiskat ihmiset, jotka eivät edes voi tunnustaa olevansa patalaiskoja, vaan perustelevat tekemättömyyttään kaikenlaisella mutku ulinalla. Lisäksi alleviivaavat omaa itsekyyttään lausein teen vain sitä mikä minusta tuntuu hyvältä jne.

Tää alko nyt naurattaan. Tuttavapiirissä tämmönen. Lisäksi mainostaa olevansa erityisherkkä, joten tarvii jatkuvaa "maadotusta" luonnossa ja mitään, mistä tulee pieninkin stressi, ei voi tehdä. Kuten esim. töitä. Koska hänhän ei mihinkään oravanpyörään hyppää, vaan se pitää yhteiskunnan elättää hänet ja hänen monilapsinen perheensä.

Minäkin tunnen "maadoittujan"! Ja lopetti kahdessa uudessa työpaikassa yhden päivän jälkeen kun hänen "tarpeitaan ei kuunneltu".

Voi luoja.

Vierailija
62/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tapaa, jotka vielä aika usein osuvat samoihin henkilöihin:

- kaikesta valittavat pessimistit, jotka kadehtivat usein muita ihmisiä. He eivät valittamiseltaan näe missään mitään hyvää.

-> vastakohtana tälle on ulkopuolisen silmään suuria elämän tragedioita kohdanneet henkilöt, jotka kuitenkin osaavat nauttia pienistä iloista ja ovat usein empaattisia ja älykkäitä

- toinen vastenmielinen piirre on kaikista pahaa puhuvat ja juoruavat henkilöt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää psyykkisesti ja fyysisesti laiskat ihmiset, jotka eivät edes voi tunnustaa olevansa patalaiskoja, vaan perustelevat tekemättömyyttään kaikenlaisella mutku ulinalla. Lisäksi alleviivaavat omaa itsekyyttään lausein teen vain sitä mikä minusta tuntuu hyvältä jne.

Tää alko nyt naurattaan. Tuttavapiirissä tämmönen. Lisäksi mainostaa olevansa erityisherkkä, joten tarvii jatkuvaa "maadotusta" luonnossa ja mitään, mistä tulee pieninkin stressi, ei voi tehdä. Kuten esim. töitä. Koska hänhän ei mihinkään oravanpyörään hyppää, vaan se pitää yhteiskunnan elättää hänet ja hänen monilapsinen perheensä.

Minäkin tunnen "maadoittujan"! Ja lopetti kahdessa uudessa työpaikassa yhden päivän jälkeen kun hänen "tarpeitaan ei kuunneltu".

Lainaus hyppäsi väärälle riville mutta tulin vielä lisää ään että hän käyttää maadoittavaa painopeittoa ja joogamattoa, puhdistaa vetensä ja käyttää kaikenlaisia aromaterapeuttisia öljyjä, laukkaa akupunktiossa. Ja miehensä maksaa.

L

Vierailija
64/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumihiutaleet. Töissä yksi tälläinen, on ADHD, dyslexia, yliliikkuvqt nivelet, laktoosi-intoleranssi, keliakia, yliherkkä kaikelle, mutta kuitenkin voi syödä ranskalaisia leivoksia ilman ongelmaa koska ne ovat ainoita oikeita ja mikään muu ei ole mitään... kuvittelee myös olevansa erittäin hyvä lukemaan ihmisiä ja saattaa yhtä-äkkiä yrittää halata kun on huomaavinaan että jollain on huono päivä (vaikkei edes olisi..). On myöskin “suoraan puhuja” ja loukkaantuu siitä kun muut loukkaantuu hänen suoruudesta kun hän ei sille mitään voi ja muiden pitäisi tämä ymmärtää.. mm suututti viime viikolla 3 työkaveria n 10minuutin sisään. On myös aina myöhässä..

Huh, helpotti!

Tuommoisten olis pitänyt pienenä saada kunnon selkäsauna. Eläimetkin näykkäisevät pentujaan jos ne alkavat liikaa hillimaan silmille, mutta eivät kuitenkaan koskaan vahingoittavasti.

S / M Leikkejä jo lapsena vanhempien kanssa, valoisa tulevaisuus on selvä.

Vierailija
65/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse,adhd,vaativa persoonallisuus...

En ikipäivänä halua tavata samanlaista.

66/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi vastaan aloittajan kuvailemaa vierasta.

Vierailija
67/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilijat

Tunnekylmät

Sadistit

Ilmeettömät kivikasvot

Vierailija
68/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen ekstrovertti joka on tottunut saamaan huomiota ja olemaan keskipisteenä. He ovat hyvin mustasukkaisia roolistaan eivätkä siedä sitä että joku muu saa huomiota tai alkaa kukoistaa elämässään. Varsinkin jos se joku muu on ihminen jonka narsistinen ekstrovertti on määritellyt itseään alempiarvoiseksi.

Vierailija
69/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistit ja uhriutujat  yäks

Vierailija
70/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistiset pyrkyrit. Perseennuolijat. Opportunistit.

Haluaisin nähdä ne 2 tätä alapeukuttanutta, itsensä tuntevaa narsistista pyrkyriä, perseennuolijaa ja opportunistia :D 

Vierailija
71/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisista ihmisistä pahaa puhuvat. Niitä ei vain kestä.

Ai niin, mutta tämä ketjuhan juuri...

Vierailija
72/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka luulevat pystyvänsä luokittelemaan tuttuja joihinkin "ihmistyyppeihin", vaikkei tietäisi mitään tämän henkilön yksityiselämästä saatikaan ajatuksista ja tekojen motiiveista.

Henkilö on saanut iloisen viestin ystävältään 5 min sitten: ekstrovertti narsisti

Henkilölle on tarjottu olut: Ahnas juoppo joka ajattelee vain juomaansa

Henkilö ajattelee synkkiä asioista: Ainainen pessimisti

Henkilöä ei kiinnosta juttusi: Huono kuuntelija, tyhjänpuhuja...

etc.

Itse olen syyllistynyt jokaiseen yllämainittuun asiaan, en tosin ole mitään yllämainituista "ihmistyypeistä"

Vierailija
73/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista draamaa aiheuttavat ihmiset.

Vierailija
74/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi elämän Sheldon Cooper

Vierailija
75/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Itse olin teinivuosinani "laiska erityisherkkä", ja toivoin kavereiltani silloin ylimääräistä "suojassa pitämistä". Noh, myönnän, että oli aika tahditonta käytöstä. Yhtenä stressaavana elämänjaksona sairastuin sitten lopullisesti henkisesti, ja minut vietiin ambulanssilla päivystävän kautta mielisairaalaan melkein 3 kuukaudeksi. Ja verta minusta oli tullut paljon siis itsetuhoisuuden seurauksena, se haju. Noh mutta saa nauraa, ei minun häpeäni.

Vierailija
76/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen ekstrovertti joka on tottunut saamaan huomiota ja olemaan keskipisteenä. He ovat hyvin mustasukkaisia roolistaan eivätkä siedä sitä että joku muu saa huomiota tai alkaa kukoistaa elämässään. Varsinkin jos se joku muu on ihminen jonka narsistinen ekstrovertti on määritellyt itseään alempiarvoiseksi.

Mua oksettaa ex-työnantajani. Lahjoittaa mm. joka joulu hyväntekeväisyyteen rahaa ja toitottaa siitä somessa. Olen jo kauan suhtautunut hyväntekeväisyyttä harjoittaviin yrityksiin varauksella, ei se ole pyyteetöntä auttamista vaan markkiointia. Kulisseissa on järkyttävä riistäjä, joka hyväksikäyttää vuokratyövoimaa. Oli myös soitellut eri firmoihin ja haukkunut minua, etten varmasti saisi uutta työtä.

Vierailija
77/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko

Vanha käppänä jolla muisti pelaa kuin partaveitsi. En vaan kertakaikkiaan jaksa kuunnella monologia ihmisestä, joita en ole koskaan tuntenut, saatikka näiden tntemattomien ihmisten sukulaisista.

Hän ei kykene keskustelemaan.

Vierailija
78/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset pälättäjät jotka puhuvat koko ajan, kovalla äänellä.

Vierailija
79/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaamat, sellaiset jotka makeilevat toisille ja ovat v**tunaamoja toisille ilman mitään näkyvää syytä. Näistä on valitettavasti kokemusta lapsuudesta aina työelämään asti.

Olin mm. aikoinaan eräässä opiskelijajärjestössä, ja siellä oli tällainen tyyppi. Oli pakko toimia hänen kanssaan, koska olimme molemmat aktiiveja. Toisille oli yliystävällinen hihkui "oi miten IIIHANA nähdä" ja "onpas sulla IIIHANASTI hiukset tänään". Minulle oli alusta alkaen tyly, tuskin puhui mitään ja silloin kuin puhui, tuhahteli ja töksäytti yksisanaisesti. Jos meitä oli paikalla monta, puhui aina muille, ei koskaan suoraan minulle eikä edes katsonut minuun päin. Samanikäisiä nuoria naisia olimme molemmat, enkä ole ikinä keksinyt, mikä hänen ongelmansa oli. Ehkä jostain käsittämättömästä syystä koki minut uhaksi?

Kaikista ei voi tykätä eikä tulla toimeen, mutta siihen pitäisi sitten mielestäni olla joku oikea syy. Tuollainen puhumattomuus ja kiukuttelu ilman syytä on halveksuttavaa.

Vierailija
80/99 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminä-tyypit ja päällepuhujat. Yleensä nämä korreloivat keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä