Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä romanttisia eleitä miehesi osoittaa?

Vierailija
31.05.2014 |

Entä mitä itse? Kuinka pitkä suhde?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu nyt kolmisen vuotta yhdessä. Mies tuo välillä aamiaisen sänkyyn, ostaa kukkia, kerran teki minulle lauluesityksen, pussailee paljon ja niin edelleen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta avioliittoa takana. Mieheni laittaa ruoan joka päivä ja käy kaupassa ja hoitaa laskut. Siinä sitä arjen romantiikkaa.

Vierailija
4/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:15"]25 vuotta avioliittoa takana. Mieheni laittaa ruoan joka päivä ja käy kaupassa ja hoitaa laskut. Siinä sitä arjen romantiikkaa.

[/quote]

Blääh, ei tuo ole romantiikkaa! Mutta haluaakojoku muka ooikeasti sänkyyn aamiaisen? Ettekö käy pesemässä hampaat ja kusella ennen syömistä? Ap

Vierailija
5/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tässä, kyllä minunkin mieheni tekee samoin kuin 9:n mies. Minä pidän sitä kyllä arjen välttämättömyytenä, en romantiikkana.

Poikkeuksena meillä, että minäkin kyllä teen ruokaa, maksan laskuja jne... En voisi kuvitellakaan, että mieheni yksin joutuisi niistä vastaamaan. Eikä hän koskaan ole odottanut, että minä vastaavasti yksin joutuisin ne asiat hoitamaan.

Vierailija
6/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saattaa kerran vuodessa kännipäissään sanoa että tykkään susta

Vierailija
7/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:15"]25 vuotta avioliittoa takana. Mieheni laittaa ruoan joka päivä ja käy kaupassa ja hoitaa laskut. Siinä sitä arjen romantiikkaa.

[/quote]

Blääh, ei tuo ole romantiikkaa! Mutta haluaakojoku muka ooikeasti sänkyyn aamiaisen? Ettekö käy pesemässä hampaat ja kusella ennen syömistä? Ap

[/quote]

Mulle tuo on juuri parasta romantiikkaa,en kaipaa mitään ruusuja tai muita imelyyksiä

Vierailija
8/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Yhdessä kaksi vuotta.

Vierailija
9/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on romanttinen tapaus, ollaan oltu yhdessä 6 vuotta. Järjestää yllätyksiä, teki minulle ihanan videon muutama viikko sitten (kuvia ja videopätkiä meistä, ihania kirjoituksia) ja saattaa yhtäkkisesti ottaa syliin pussatakseen. :) Kesäisin vie minut rannalle ja ottaa usein mukaan meille itsetekemiään herkkuja ja ruokaa :) Kertoo usein välittävänsä ja rakastavansa. Nyt odotamme esikoistamme, enkä voisi kuvitella parempaa isää tulevalle lapselle<3

Vierailija
10/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta täynnä tänään. Arjen romantiikkaa meilläkin tuo ruuan laitto - jos mies on kotitoimistolla hän tekee sitä mielellään, kattaa pöydän hienosti (paremmi kuin minä:D) ja avaa viinipullon hengittelemään:) Tuo suklaata tai kahvipullat kun olen väsynyt ja kukkia joka lauantai lokakuusta vappuun. Avaa ovet ja kantaa aina kauppakassit, vie ja hakee jos en itse voi/halua ajaa - ehdottaa sitä yleensä ihan itse. Herätään aamulla lusikassa ja nuuskutellaan vähän aikaa ennen heräämistä.

Itse rakastan järjestää yllätyksiä hänelle erityisesti pyöreinä syntymäpäivinä - viimeksi veimme 5 ystäväpariskuntaa risteilylle ilman että hän tiesi etukäteen, ensikesänä vuorossa on viskinrakastajalle ylläriksi Skotlannin matka 3 parin voimin:)

Ystäväni näytti juuri kuvan kun oli vienyt vaimonsa meren rantaan hellepäivää viettämään shampanjan ja mansikoiden kera. Tosin jäi sellainen mielikuva ettei vaimo oikein ollut innoissaan tuosta(kaan) eleestä, harmi... Edellinenkään romanttinen lahja ei ollut saanut mitään erityistä huomiota, itse olisin ollut todella innoissani! Ilmeisesti liitto vetelee viimeisiään kun vain toinen yrittää

Vierailija
11/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 3 vuotta yhdessä. Mun mies laittaa mulle ruokaa, ostaa kukkia, lähettää kesken työpäivän mukavan tekstiviestin, tuo lempimehua kaupasta pyytämättä, putsaa aamulla auton lumesta ettei minun tarvitse, ottaa kauppakassin kantaakseen... Sellaista ihanaa huomiointia jatkuvastI arjen keskellä.

Vierailija
12/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:15"]

25 vuotta avioliittoa takana. Mieheni laittaa ruoan joka päivä ja käy kaupassa ja hoitaa laskut. Siinä sitä arjen romantiikkaa.

[/quote]

ok. Miten SINÄ hoidat osuutesi?

Vierailija
13/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:15"]

[/quote]

ok. Miten SINÄ hoidat osuutesi?

[/quote]Levittämällä ympärille hyvää tuoksua

Vierailija
14/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Siksi vaihdankin miestä. En halua elää missään kaverisuhteessa, jossa ei  romantiikkaa ole. 

Vierailija
15/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 15 vuotta:

- Mies sanoo joka päivä, että "rakastaa enemmän kuin mitään muuta" tmv.

- Mies tuo kukkia noin kerran kuussa yllätyksenä ja aina juhlapyhinä.

- Mies keittää kahvit joka aamu ja viikonloppuisin paistaa vielä kananmunat ja pekonit.

Vierailija
16/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa sanoin ja teoin rakkautta.

Vierailija
17/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kaappaa minut syleilyynsä kesken ruuanlaiton ja suukottelee.

Hän lähettää minulle suloisia tekstareita, joissa kutsuu minua ja lastamme hellyttelynimillä ja kertoo rakastavansa meitä.

Hän loihtii meille mahtavia aterioita ja suunnittelee seuraavia kokkauksiaan kysellen ..saanko tehdä teille vaikka vaniljapannaria???? Hän todella nauttii ruuanlaitosta:)

Vierailija
18/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea näitä:) 

Vierailija
19/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta onnellisesti yhdessä. Kerran sanoin miehelle, että minä olen romanttinen nainen ja haluan kuulla jotain romanttista. Mies mietti päänsä puhki ja sai sanottua "höpönassu". Kyllä mies joskus pussaa ohi mennessään, muuta romanttista hän ei tee.

Vierailija
20/23 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sellaista arjen pientä romantiikkaa, ei niinkään suuria eleitä ja kynttiläillallisia. Arkiaamuisin herätyskellon soidessa hän sammuttaa sen salaman nopeasti ja herättelee minut lempeästi niskaan pusuttelemalla. Pusuja ja haleja satelee pitkin päivää. Viikonloppuaamuna hän usein pilkkoo tuoreita hedelmiä ja kasaa niistä minulle hedelmälautasen sekä keittää kahvit valmiiksi ennen kuin tulee herättelemään minua. Nämä nyt tulivat ekana mieleen. Kaiken kaikkiaan ihanan huomaavainen tapaus.