Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä romanttisia eleitä miehesi osoittaa?
Kommentit (23)
Minulla on vasta vuoden kestänyt suhde, elo romantiikkaa vieä löytyy. L
hettelee runoja yms,,kehuu kaikkea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei mitään. Itse olen järkännyt kahdenkeskistä aikaa, yhteisiä matkoja ja koti-iltoja, mökkeilyä kahden. Rakastan sinua, hyvän yön toivotukset jne... Tuli aina ensin minun suustani. Sain kyllä vastauksen. 2,5 vuotta sitten lopetin, en jaksa yksipuolisesti. Sen jälkeen ei sitten olekaan ollut mitään.
24 yhteistä vuotta.
Alue: Aihe vapaa
Kaikkein romantisimmillaan hän on merkkipäivinä. Tuo aamiaisen sänkyyn, vie ravintolaan kynttiläillalliselle, järkkää lapsenvahdin tms, jotta saamme nautiskella toisistamme. Muistaa kukin tai kortein, usein tekee kortit itse ja rakastan niitä! Ovat ihanan hellyttäviä harakanvarpaineen ja aina kortissa mainitaan joku meidän keskeinen inside-vitsi.
Hänellä on uskomaton muisti, olen saattanut ohimennen kaupassa sanoa jostakin esineestä, että onpa kiva, ehkä maininnut jonku elokuvan jota en ole nähnyt tai ruokalajin mitä olisi hauska maistaa. Ja ne hän järjestää lahjaksi, vaikka olisin itse jo unohtanut :D
Arkisin ihaninta on kun hän ottaa minut syleilyynsä ja kertoo rakastavansa minua sekä lapsiamme.