Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on oikeasti ohuet hiukset!

Vierailija
31.05.2014 |

Minkälainen malli teillä on? Minkälaisia kampauksia teette?

Mä en ole koskaan oppinut laittamaan rotanhäntääni kauniisti, joten se roikkuu aina auki. Pituutta on vähän yli olkapäiden, koska yhtään pidempi näyttää tosi rumalta. Lisäksi mulla on jakaus sivulla ja sivuotsis. Miten voisin laittaa näitä vähiä karvojani, ettei aina tarvitsisi pitää tylsästi auki? Ikää mulla on 26 vuotta, koska sillä kuitenkin on merkitystä.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on niskasta ihan lyhyt, sivuilta vähän pidempi. käytän hiuspuuteria tuomassa vähän ryhtiä & tuuheutta. mies haluaisi minulle lapaluihin ulottuvat hiukset, mutta miltähän sellainen näyttäisi tässä liirussa..!

Vierailija
22/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiukset ihan lyhyinä. Edessä vähän pidempi sivulle käännetty otsatukka. Mies on kalju eikä sitä haittaa mun lähes olemattomat ohuet vaaleat hiukset. Voisin ajella kaljuksikin ja käyttää sitten erilaisia huiveja ja hattuja piristeenä, jos kalju vaan ei olisi naisella niin tabu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hiusten tuuhennosta pidennyksin. Ei tarvtse edes paljoa ottaa, kun näyttää jo paremmalta. Tokihan ei auta jos päältä kuultaa läpi..

Olethan käynyt lääkärissä tarkistamassa ettei taustalta löydy sairauksia? Ja sitten kampaajalta hyvät tuotteet käyttöön, pelkkä shampoo ja hoitsikka ei riitä vahvistamaan. Mulla itsellä kilpirauhasen vajis vei 2/3 tukasta, nyt lääkitys ollu pari vuotta ja kasvanut vähän takasin. Tuuhennoksia käytän (teipeillä, älä koskaan vaan ota sinettejä!!)

Vierailija
24/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytostaatit vei multa hiukset kokonaan, joten reilut puoli vuotta pidin peruukkia. Julkisilla paikoilla vain, en kotona, onhan se aika hiostava. Mutta ihan kiva se oli siinä mielessä, että ei ikinä tarvinnut laitella tukkaa, peruukki päähän ja menoksi.

Sitten kun hiukset alkoivat kasvaa takaisin, koin yllätyksen. Ohuen ohut tukkani näyttikin siinä "suviannesiimes"-vaiheessa paljon entistä paksummalta. Päälaella kun hiukset kasvoivat vielä viistosti ylöspäin (eivätkä painuneet päätä myöten), peittivät entisen orastavan kaljun, näyttivät hyvältä eivätkä edes rasvoittuneet.

Niinpä en enää niitä kasvattanut vaan pidän nyt sitä siimes-mallia. Ja ihmettelen, miksi en ennen ollut tajunnut, on tosi helppohoitoinenkin.

Pelkkiä kehuja olen saanut kaikilta. Näen kyllä peilistä itsekin, kuinka hyvin uusi "kampaus" (jota ei siis tarvitse mitenkään kampailla) mulle sopii. Ei ole ikävä niitä aikaisempia roikkuvia haituvia.

Vierailija
25/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen latva (ei paljon/yhtään kerroksia eikä ohennettu!) saa tukan näyttämään vahvemmalta. Minulla on auttanut myös föönin käytön vähentäminen ja tuuhentavat shampoot ja hoitoaineet.

Ohutkaan tukka ei minusta ole ruman näköinen, jos on kuitenkin jokin kantajalle sopiva malli&väri ja hyvin hoidettu :)

Kampauksista minusta tupeerattu letti näyttää kivalta, jos yhtään on pörröisemmän kampauksen kannattaja. Samoin sotkuiset niskanutturat ovat nättejä.

Vierailija
26/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:32"]

Onpa tosi monella ohut tukka?

Ihmetyttää kuitenkin se, että naiset monasti haukkuu kaljuja miehiä, mutta itsellä ei ole sen kummempaa?!

[/quote]

Haukkuuko tosiaan? Enpä ole koskaan kuullut. Tässä kait olikin kyse ohuista hiuksista eikä kaljuista. Ja kun katselet ympärillesi niin huomaat että tosiaan aika monella on ohuet hiukset, mutta nekin voi oikealla tavalla olla hyvännäköiset. Ja kalju sopii useimmille miehille, toisaalta voi se sopia myös naisellekin.

Vierailija
27/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tullut vastauksia!

"Mukavaa", että on monta muutakin saman ongelman kanssa. Mulla on luonnostaan ihan vaaleat hiukset, eikä päänahka näy. Viimeksi kampaajalla käydessäni hän sanoi, että mulla on paljon hiuksia, mutta ne on niin ohutta ja hentoa mallia, että on aika luiru tämä tukka. Ponnari on halkaisijaltaan kahden sentin luokkaa.

Ap

Vierailija
28/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin vaalennus "tuuhensi" (=turvotti) hiusta älyttömästi, toisekseen laitan monesti suihkun jälkeen ranskanletin, kiharat tuo volyymia --> hyvä pohja kampaukselle! Pidän hiukset aina kiinni, käytän tuuheuttavan efektin tuovia tuotteita mm. klippoteket kuivashampoo on erinomainen

Vierailija
29/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ikään kuin taitettua poninhäntää takaraivossa. Ensin ponnariin ja sitten siitä ponnarin pää uudestaan hiusnauhan läpi.

Vierailija
30/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt vuoden aikana lähtenyt jostain syystä puolet hiuksista, vuosi sitten paksu tumma polkka vähän hartioiden yläpuolelle ( kaipaan ). Viime syksynä oli pakko leikata hiukset todella lyhyiksi, koska oli jo lähtenyt niin paljon ja sillä linjalla edelleen, koska ei ole kasvanut uusia tilalle. Eli lyhyt poikatukka, lyhyt otsis vinoon leikattu, tumma, värjätty (harmaita jo paljon), mutta lähellä omaa väriä. Joka päivä harmittelen näitä hiuksia, jotka vaan ohenee, ohenee ja lääkärikään tehnyt/sanonut mitään muuta kuin: "semmoista se on, koita kestää". Ikä 39v.

Vierailija
31/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:32"]Onpa tosi monella ohut tukka?

Ihmetyttää kuitenkin se, että naiset monasti haukkuu kaljuja miehiä, mutta itsellä ei ole sen kummempaa?!

[/quote]

Taitaa sellaiset ihmiset, jotka miesten kaljuja haukkuvat, haukkua myös muiden naisten ohuita hiuksia. Tuskin kukaan alkaa omasta ns. heikosta kohdasta muita ilkkumaan.

Ja muutenkin. Jotkut ihmiset vain ovat ilkeitä!

Vierailija
32/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:27"]Suosittelen hiusten tuuhennosta pidennyksin. Ei tarvtse edes paljoa ottaa, kun näyttää jo paremmalta. Tokihan ei auta jos päältä kuultaa läpi..

Olethan käynyt lääkärissä tarkistamassa ettei taustalta löydy sairauksia? Ja sitten kampaajalta hyvät tuotteet käyttöön, pelkkä shampoo ja hoitsikka ei riitä vahvistamaan. Mulla itsellä kilpirauhasen vajis vei 2/3 tukasta, nyt lääkitys ollu pari vuotta ja kasvanut vähän takasin. Tuuhennoksia käytän (teipeillä, älä koskaan vaan ota sinettejä!!)

[/quote]

Multa (nro 2) on kilppariarvot katottu tosi monta kertaa. Keliakia mulla on ja gluteeniton ruokavalio. Keliakia taisi hiukset viedä, eikä ne enää lähteneet kasvamaan uudestaan, vaikka olen jo vuosikausia noudattanut gluteenitonta ruokavaliota. :(

Vierailija
33/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mistä olette ostaneet peruukkeja (Helsingissä)? 

t. se peruukkikaupan ovella käynyt

Vierailija
34/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:32"]

Onpa tosi monella ohut tukka?

[/quote]

Tällä palstalla monesti miesten kaljuuteen viittaavat kommentit on ketjuissa, joissa joku mies vänisee, miksei kaikilla naisilla ole pitkiä hiuksia tai miksi keski-ikäiset naiset leikkaavat hiuksensa lyhyiksi. Lyhythiuksisia naisia nimitellään vaikka miten rumasti, eikä vastaukseksi kelpaa, että päätä myöten menevästä luirosta nyt ei mitenkään saa tuuheaa pitkää tukkaa. Olen minäkin joskus laittanut vastakysymyksen, miksei kaikilla mihillä ole kunnon leijonanharjaa.

Omat ohuet hiukset vaativat aina loivan permanentin ja hyvät muotoilutuotteet sekä föönauksen. Yritin joskus pitää suoraa tukkaa, mutta siitä jo oma mies sanoi, että pitäisikö sille tehdä jotain. Ja mun mies antaa muuten minun olla sellainen kuin olen.

Vierailija
35/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa planturia..en olis uskonu mut toimi ainakin mulla ..käytinkyl molempia samaa aikaa,pillereitä ja shampoota ..2ja puol kk

Vierailija
36/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:35"]

Kateelliset alapeukuttaa xD

[/quote]

Käypä kuule laitattamassa se kullikierukka mirena itseesi ja ihmettele sen jälkeen kun hiukset tippuvat päästäsi. 

Ps. Tehdäänkö joukkokanne Suomessa?

Vierailija
37/95 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
38/95 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyin läträämään tukkaani kaikenmaailman volyymisuihketta ja hommasin teippituuhennokset. maksoivat kaikkinensa noin 300 eur. näyttävät aivan omalta tukalta, pituus on noin hartioille. olen ollut todella tyytyväinen, ihanaa kun on tukkaa päässä!

Vierailija
39/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/95 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aika tarkalleen sellaiset kuviot kuin kakkosella, kunnes siirryin iän myötä käyttämään kosmeettisia keinoja ohuen tukan peittämiseen. Se ei ole sen kummempi asia kuin meikkaaminen. Jostain syystä meikkaaminen on sosiaalisesti hyväksyttyä, mutta erilaiset hiuslisäkkeet ovat olevinaan jotain mitä pitää salata. Paitsi pidennykset - nehän ovat sosiaalisesti sallitut - mutta niillä ei voikaan peittää päälaelta ohutta tukkaa.