Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauloitko synnytyslaulua synnytyksesi aikana?

Vierailija
31.05.2014 |

.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Salt n pepan klassikko Push it (real good) raikui koko toimituksen ajan.

Vierailija
2/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Lapsihan otetaan heti huostaan, jos ei laula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloiko miehesi samaa laulua?

Me lauloimme kaksiäänisesti. mies on tenori, minä sopraano.

Vierailija
4/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja provo vai haetaanko tässä oikeita vastauksia? 

Vierailija
5/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu. Mantrani meni vtu, stana, per**le! Kovaa ja monta tuntia.

Vierailija
6/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyslaulua lauloin ja oli paras kivunlievitys.

Vierailija
7/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin, mutten tiennyt että sille on oikein nimityskin! Se tuli automaattisesti, sellainen helpotusta yrittävä ääni jostain vatsan pohjasta.

Vierailija
8/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti lähinnä mylvimiseltä mutta toimi, paremmin kuin kaasu josta meinasi taju lähteä. Kätilö vaan työnsi maskia takasin, melkein löin sitä. Työntövaiheessa tuli sitten muutama ärräpää joukkoon..

Vierailija
9/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:54"]

Onko aloittaja provo vai haetaanko tässä oikeita vastauksia? 

[/quote]

En ollut provo, mutta käyhän se näinkin :) Vastatkaa siihen tyyliin mihin haluatte. joko tosissaan tai huumorilla.

ap

Vierailija
10/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä muistin ne opit mitä sain synnytyslaulutunnilta = käytä vokaaleita :)

Auttoi!!!!!!

Vierailija
11/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, vitonen vastaa sitten :). Synnytin kohdunkaulan puudutteen ja panadolin voimin. hyräilin todella, todella paljon, varmaan melkein koko 15h mitä synnytys kesti. Sain hyräilystä voimaa ja kivunlievitystä. Ennen synnytystä pidin synnytyslauluja naurettavina, mutta minulla ne auttoivat! Kätilöt kysyivät olenko käynyt rentoutumiskurssilla, kun niin hyvin hyräilyn avulla sain rentouduttua. Olin ensisynnyttäjä :). 

Vierailija
12/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyräilly huomaamattani ja joka kerta (3) kätilö on sanonut, että kiva kun laulat jos se helpottaa. Sit mä oon lopettanu:D

Vierailija
13/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kuulemma matalat äänet helpottaa, ei korkeat.

Vierailija
14/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun mietin tossa, että piereskelin aika kovaa ripulipaskan kera, et mites teillä muilla se synnytyslaulu meni? Että ihan nuotilleen vai? ap

Vierailija
15/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä mä huusin, kiroilin ja itkin. Kesto 35h, ei paljoa laulattanut..

Vierailija
16/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lauloin. Lisäksi valkoisiin luomupuuvillahousuihin ja isoon luomupuuvillapaitaan pukeutunut paljasjalkainen mieheni säesti heleää sopraanoani harpulla. Valkoisiin luomupuuvillamekkoihin pukeutuneet paljasjalkaiset sukulaislapset tanssahtelivat salissa ympäriinsä käsi kädessä, kukkaseppeleet enkelimäisillä kutreillaan. Nurkassa istui (valkoisissa luomupuuvillavaatteissa hänkin) henkilökohtainen healerimme joka pitkät hiukset hajallaan hyräili valaiden kutsuhuutoa ja kilisti välillä kulkusia. Hän oli myös paljain jaloin.

Tarpeetonta varmaan kertoakaan, että salin lattia oli vuorattu ekologisilla nurmikkorullilla johon oli istutettu kukkia ja kauniisti kukkiva ekologinen kirsikkapuu.

Vierailija
17/61 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mikään hörhöjuttu, vaan todella auttaa! Käykää oikea kurssi ja kokeilkaa ja puhukaa vasta sitten. T: 2 lasta luomuna laulaen synnyttänyt

Vierailija
18/61 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti. Perehtykää asiaan ja puhukaa vasta sitten. Mä kävin ihan oikean synnytyslaulukurssin molempien lasten kohdalla ja synnytin sitten molemmat lapset ilman mitään muuta kivunlievitystä. Ei ole hippien ja hörhöjen puuhaa millään tavalla. Ihan naurettavaa ajatella, että liittyy ties mihin kynttilöihin ja harmonioihin. Ei todellakaan. Kokeilkaapa vetää synnytys läpi ihan ilman yhtään mitään lääkkeitä ja ilman laulua. Sitten toinen synnytys samoin ilman mitään mitään lääkkeitä, mutta laulaen. On muuten vissi ero. 

Vierailija
19/61 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaminen synnytyksessä on sama kuin leipoisi paskantaessaan. Molemmat täysin idiootteja ajatuksia.

Vierailija
20/61 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 15:41"]

Siis oikeesti. Perehtykää asiaan ja puhukaa vasta sitten. Mä kävin ihan oikean synnytyslaulukurssin molempien lasten kohdalla ja synnytin sitten molemmat lapset ilman mitään muuta kivunlievitystä. Ei ole hippien ja hörhöjen puuhaa millään tavalla. Ihan naurettavaa ajatella, että liittyy ties mihin kynttilöihin ja harmonioihin. Ei todellakaan. Kokeilkaapa vetää synnytys läpi ihan ilman yhtään mitään lääkkeitä ja ilman laulua. Sitten toinen synnytys samoin ilman mitään mitään lääkkeitä, mutta laulaen. On muuten vissi ero. 

[/quote]

Uskot varmaan myös uskomushoitoihin, keijukaisiin ja lasten rokottamattomuuteen?

Ja muutenkin mikä ihmeen urotyö on olla käyttämättä kipulääkkeitä jos niitä tarjotaan ? Oikea urotyö olisi ottaa vaikka kuuma pelti uunista paljain käsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän