Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapahtui tallinnan ortodoksisessa kirkossa 1½v tytölle!

Vierailija
01.08.2006 |

menimme kirkkoon katsomaan.. emme ole ortodokseja vaan menimme sinne muutenvain katsomaan kaunista kirkkoa. no siellä oli joku lanka vedettu esteeksi alueelle minne ei saanut mennä. olin itse laittamassa puhelinta kiinni niinkuin kyltissä käskettiin ja kappas tyttö oli mennyt rajatun alueen sisäpuolelle missä siivosi vanha täti lattioita.. kiukkuisena alkoi huutamaan tytölleni jotain venäjäksi. ja minä yritän siellä kuiskia tytölle että tule pois ei sinne saa mennä..eikä tyttö tottele.. no täti sitten niskavilloista kiinni ja toi tytön minulle ja mulkaisi vihaisesti. mielestäni hivenen outoa käytöstä koska kyseessä kuiternkin oli pieni lapsi.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa paikoissa maailmalla on tapana siirtää lapsia niskavilloista jos nämä eivät tottele, pieniäkin.

Vierailija
2/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sellainen äiti joka ei lapsilleen mitään sano vastaan. Ihan itseäsi saat syyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki vika oli minussa kun en katsonut että mihin hän lähtee. mutta käydä nyt hiuksiin kiinni lasta joka ei vielä tolaisista ymmärrä ettäjos on narut vedety kielloksi. ja tietenkin säännöt koskevat myös lapsia.

t:Ap

Vierailija
4/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada lasta tottelemaan ja ettet todellakaan kunnioita kirkon sääntöjä jos päästät pienen lapset metrien päähän itsestäsi ja kuiskien yrität saada tottelemaan.

Vierailija
5/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
6/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta te joilla on lapsoia ymmärrätte varmaan miten nopeita he ovat:)

Vierailija
7/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on syynsä sille että narun toiselle puolelle eivät turistit saa mennä. Ja minulla on neljä lasta, useimmilla täällä varmasti on lapsia joten tietävät miten he käyttäytyvät.

Vierailija
8/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä ortodoksi kirkkokin on niin erinlainen ja se tunnelma ainakin tuolla oli erinlainen kun luterilaisessa kirkossa että en kyllä siellä normaali äänellä olisi alkanut huikkimaan.

Vierailija
9/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedäbn että vika oli minussa. ymmärrän kyllä että säännöt koskevat kaikkia.. ihmetytti vain siivoojan käytös.

Vierailija
10/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävää!

Vierailija
11/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöt on sääntöjä.. mutta miksi hiuksista?

t:Ap

Vierailija
12/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menny hiplaamaan)!!!

Kyllä oisin siinä vaiheessa nostanut sen sortin äläkän, että ois muijakin paskonut allensa!

Vierailija
13/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolella. Kaikkialla ei todellakaan anneta 1,5-vuotiaan itse päättää tuleeko pois kielletyltä alueelta yms. Suomessa ollaan todella hölläkätisiä tässä suhteessa. Minua aina ärsyttää pikkulasten vanhempien kommentit, kun jotain odottamatonta tapahtuu: " mutku se itte halus" . Kyse saattaa olla 1-3-vuotiaastakin lapsesta, joka nyt voi haluta ihan mitä vaan ja vanhempi laskeutuu samalle tasolle taaperonsa kanssa.

Vierailija
14/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä jänniä rakennuksia ole rakennettu turistien viihdyttämiseksi.

Vierailija
15/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä sitä että lasta tukasta otetaan. Tuollainen taapero on helppo vaikka nostaa narun yli tai kädestä napata kiinni.

Vierailija
16/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

19: käsittääkseni tässä ei ollutkaan kyse siitä ettäkö ap olisi antanut lapsensa olla kielletyllä alueella, vaan siitä että hän pahastui siivoojan tavasta toimittaa lapsi pois. Sinusta on ok että joko ottaa lastasi tukasta sen sijaan että vaikka kädestä ottaisi ja ohjaisi narun ulkopuolelle? Eriasia se että vahingossa lapsi menee johonkin kun se että annetaan mennä.

Vierailija
17/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on niin pirun pyhää nykisin että sen kiellon rikkominen, varsinkin noin pienen kanssa antaa oikeuden tarttua nikavilloista ketään??

Tässä sen taas näkee kuinka nyky-yhteiskunnassa KILTIT lapset eivät edes pienenä tee mitään kiellettyä, vaan heidän pitäisi kulkea vanhempiensa rinnalla kuin sotilaat tuottamatta kenellekkään MITÄÄN häiriötä.. Ottaa vihoiksi tämmöinen.

Vierailija
18/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saattavat olla siellä Talinnan ortodoksisessa kirkossa jo vähän kypsyneitä suomalaisturisteihin, jotka eivät aina osaa käyttäytyä

Vierailija
19/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän toisaalta tätä iäkästä naista, että hän hermostui, jos kirkossa alvariinsa ravaa turisteja, jotka eivät tunne tapoja eivätkä osaa käyttäytyä. Kyseessä on kuitenkin joidenkin ihmisten rakas kotikirkko. Eihän tuota käytöstä hyväksyä voi meidän vinkkelistämme, mutta kyllä varmaan kulttuureissa on erilaisia tapoja, ja ehkä tämä on heillä sallittua.

Vierailija
20/57 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän sua ap. tuskin tahallas sitä lastas sinne päästit, ja onhan se niin, että puoltoistavuotias nyt ei ymmärrä yhtään mitään mistään köydestä ja on tosi nopea liikkeissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan