Sanoma Magazinella ei enää lahjoja
Olisin tilannut ko. firman lehden lahjaksi mutta siellä ei enää ollutkaan lahjoja tilaajalle, harmittaa.
Kommentit (27)
Harmi että ovat lopettaneet. Sillä tavalla hankittiin meidän lapsille ReimaTecin haalarit. Tilattiin mun äidin nimellä meille muutenkin halutut Vauva ja Meidän Perhe.
Sais mennä nurin koko firma! T. Entinen työntekijä
Minäkin tilasin niitä lahjalehtiä, nyt en sitten tilaa... siitäpähän saavat.
Lisin tilannut äidilleni lahjaksi kodin kuvalehden muttaen ilman lahjaa ala satasia maksamaan..
En tilaa enää lehtiä kun lahjat loppuivat. Pitäkööt tunkkinsa.
Eli onko lopetettu ne luxuslahjat, jotka sai lehden tilaamisesta (yleensä normaalihinnalla) jollekin toiselle?
Vai ne tarjouspätkien oheen ympätyt Lumene ym meikkilaukkulahjat?
Jossain vaiheessa muistan lukeneeni, että laki tulisi kieltämään arvokkaammat tilaajalahjat, jotka eivät liity lehden aihepiiriin. Oisko tämä nyt sitä? Eläköön tämä "kuluttajista huolehtiminen" :(
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:38"]Juu, nuo lehdet täytyy tajuta perua netissä 2 viikkoa ennen kauden päättymistä tai sitten maksaa parit jo tulleet lehdet, itse olen maksanut aina parit jo tulleet lehdet niin ei ole tarvinnu stressata peruutusta, ennen sai perua jo kesken kaudenkin, nykään ei. Puhelimella ei kannata perua, en esim. voinut perua toisen ihmisen puolesta tilausta jolta oli ääni poissa, olisi pitänyt saada tilauksen tehnyt puhelimeen, mut netin kautta kuka vaan voi perua. Eli paska systeemi mut ollaan saatu matkarattaat, pinnasänky, matkalaukkuja (laadukkaita), turvaistuimia, guessin laukkuja, hiivaskettuauton jne jne.
[/quote]
"Ennen sai perua kesken kauden, nykyään ei" EI pidä paikkaansa. Jos olet maksanut jakson, saat maksamasi lehdet. Jos et ole, saat loppulaskun vastaanottamistasi lehdistä.
Ei niiden lahjat ole loppunut,Vasta sain lumenen kosmetiikkaa,marimekko kukkaron,jaakko selinin kirjan,muumimukin.Ihme ettei hesarin tilaajat saa lahjaa,kuitenkin kallis lehti.
Vaadin saada tietää mikä hiivaskettUauto on
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 06:48"]
Vaadin saada tietää mikä hiivaskettUauto on
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 07:17"]
[/quote]
Sanoma Media Finland Oy
OT Olisko Hiiviskettu-auto, eli tuommoinen: http://www.lillerilalleri.fi/potkuautot-c-419.html
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:48"]
Mä tilasin Me Naiset lehden vuodeksi aikoinaan kun sain David jumppamaton ja kasan Lumene kosmetiikkaa. Vauva lehden tilasin vähäksi aikaa kun sain Finlaysonin hoitolaukun. En koskaan tilaa lehtiä ilman kunnon kylkiäislahjaa.
Gloria lehdellä oli kerran tilaajalahjana shaali joka osoittautui paskaksi keinokuiturätiksi :P
[/quote]
Sopii Glorian keinokuitu-maailmaan
;-D
Toivottavasti rätin LOGO sentään näkyi hyvin...
Sanoma Magazines on mennyt samoille linjoille kuin monet muut ahneet. Ennen joulua tehtiin tarjous netissä, ja lehti tuli tietysti vasta tänä vuonna. Lahjaa (kaukoluettava lämpömittari) ei ole kuulunut, vaikka tilaus on maksettu 2kk sitten. Älkää hitossa ottako mitään "lahjatarjouksia". Pitää olla selkeä tieto, milloin toimitetaan mitäkin, mutta epäilen, ettei sekään nykyisin toimi. Terveisin Timppa
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:41"]
Mikä on hiivaskettuauto?
[/quote]
Voisko joku pliis kertoa, mikä hitto tää on? Menee päivä pilalle kun häiritsee niin paljon.
OtavaMedialla hyvåt edut:) Anna-lehteä tilaan. Joku ilmainen kirja ja lehti kerran vuoteen.
No Sanomallahan olikin ihmeen hyvät tilaajalahjat; ihmettelin kauan, miten sellaisia on ylipäätään varaa jakaa. Raja tuli vastaan, enkä ihmettele.
Vrt. Bonnierin "Minna Parikka clutch" = muovinen sydämenmuotoinen kolikkokukkaro :D
Ne lahjatilaukset ovat koukku: tulee tilanneeksi järkyn kalliin keston, jos ei huomaa lopettaa tilausta heti sen ekan laskun maksettuaan.
Valitettavasti itse menin tuohon halpaan sekä Me Naisten että Kodin Kuvalehden lahjatilausten kanssa, muutama vuosi sitten.
Nyt olen lopettanut KAIKKIEN lehtien tilaukset, "lahja"tarjous tai ei. Esim Sanomilla kaikkien naisten- ja perhelehtien sisältö samasta tuutista. Myös sisältö keventynyt ja köyhtynyt, ihan silmissä.
Olin monia vuosia Tiede-lehden kestotilaaja, koko perhe luki sitä, säästimme lehdet jopa. Viime vuonna lopetin tilauksen: ei ole luettavaa.
Lehdet saavat syyttää laskevista luvuistaan itseään. En ole mediafirmojen kannatusjäsen, vaan lukija. Nyt siis entinen.
Muakin harmittaa lehtien ahdinko. Vaikuttaa lisäksi postiin, painotaloihin, metsäyhtiöihin ja ties mihin. Kaikki siirtyy nettiin, lehdetkin, vaikka en hitto sentään aio Hesariani sieltä lukea!! Mutta Vauva-lehden olen kyllä kahteen otteesees tilannut lahjan vuoksi, paha minä!