Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttävätkö teidän nuoret 600 € kuukausirahastaan 400 € merkkilenkkareihin?

Vierailija
26.04.2023 |

Ainakin nämä iisalmelaispojat käyttävät:

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/5887299

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään 600 euron kuukausirahaa. Teinin kuukausiraha on 80 euroa ja adidas lenkkarit kelpaa.

Vierailija
2/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuukausirahasta? Ei ole viikko-eikä kuukausirahaa.

Itse tekevät kohtuullisia osa-aikaisia töitä taskurahojensa eteen.

Raha nimittäin ei kasva puussa, eikä vanhempien taskussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikö tule mitään kuukausirahaa. Viikottain maksetaan tehtyjen kotitöiden perusteella, jos niitä on tehnyt.

Vierailija
4/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten ei tarvitse käyttää kuukausirahastaan (1200€/kk) vaatteisiin lainkaan. He tekevätkin osakesijoituksia ja panostavat laadukkaisiin illallisen ystävien kanssa. Lapset iältään 8, 12, 14 ja 33

Bror-Erik o Solveig Wallenius, Helsingfors

Vierailija
5/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo Jorik Hoxha on Albanian ex-diktaattorin Enver Hoxhan perillisiä, niin kyllä Albanian kansan valtionkassasta nyysityiĺä miljardeilla kelpaa lenkkareita ostella.

Vierailija
6/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä rahasta.

Vierailija
7/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähän tuosta 600 € kuukausirahasta kuitenkin vielä 200 € tuhlattavaksi!

Vierailija
8/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa kk-rahaa, vaan sitten ostetaan, kun on tarvetta jollekin esim.puhelin, uusia vaatteita jne. On tienannut kesätyöstä rahaa, mutta nekin on säilönyt tililleen. Haluaisi myös yli 400€ maksavat kengät, muttei niitä ole ollut missään nettikaupassakaan saatavilla. Ostaisin ne kyllä, sillä nykyisiäkin Nikejaan on käyttänyt jo ympäri vuoden.. eipä oo kovin usein tarvinnut ostella 😉

Vierailija
9/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 markkaa oli mun kuukausiraha aikoinaan mutta ei sillä tarvinnut perusvaatteita hankkia. Jos halusi jotain siistimpää niin piti säästää sitten.

Vierailija
10/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-9 luokan kohdilla teinit meni töihin kesällä, toisen asteen aikana myös kouluaikana iltoja/viikonloppuna. Eivät saa mitään kk rahaa tms. Itse tienaamillaan rahoillaan saavat tehdä mitä haluavat. Maksetaan vanhempina ns normaalit vaatteet, ruoan, hygienia ym asiar.

Vierailija
11/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nettona 600/kk. Järjetöntä. Monelle työssäkäyvälle/tyottömällekään ei jää noin paljon kuussa käteen.

Vierailija
12/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos rahaa riittää. Ja kannattaa vielä mainostaa lehdessä niin kohta joku ryöstää lenkkarit ja loput rahat.

Vierailija
13/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuori ei ole ikinä saanut 600€/ kk.

Vierailija
14/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahahahaha tsiisus miten typeriä penskoja! Nehän on VAAN kengät! Kengät lenkkarit ihassama mutta maksaa kuussataa kengistä!

Mun nuori on saita kun faan ja ostaa satasen kengät koska ne ovat kestävät, kiroilee sitäkin hintaa liian kalliiksi!

Vierailija
15/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisalmelaiset ovat kautta aikojen olleet muodin ja trendien edelläkävijöitä!

Vierailija
16/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä olin köyhä yh-äiti 80-90-luvuilla, kun pentujen odotukset ja toiveet oli vielä kohtuullisen järkeviä. Ei musta olisi tollasta ökyilyä ja törsäystä lapselle tarjoamaan 🤷

Vierailija
17/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuoret saa kieltämättä paljon rahaa joka kuukausi, mutta eivät kuuna päivänä ostaisi noin turhia asioita kuin merkkilenkkarit.

En viitsi sanoa mitä rahasummia saavat, vanhin on toki töissä mutta saa silti, ehkäpä juuri sen takia heidän rahankäyttö on todella hillittyä.

Vierailija
18/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iisalmelaiset ovat kautta aikojen olleet muodin ja trendien edelläkävijöitä!

Iisalmi on muodin Mecca!

Vierailija
19/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahahahahahaha tsiisus miten typeriä penskoja! Nehän on VAAN kengät! Kengät lenkkarit ihassama mutta maksaa kuussataa kengistä!

Mun nuori on saita kun faan ja ostaa satasen kengät koska ne ovat kestävät, kiroilee sitäkin hintaa liian kalliiksi!

Pojathan kertoivat, miten vaatetus ja pukeutuminen "rakennetaan" kenkien päälle: Ensin hienot kengät ja sitten niihin yhteensopivat pukineet.

Vierailija
20/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojathan kertoivat, miten vaatetus ja pukeutuminen "rakennetaan" kenkien päälle: Ensin hienot kengät ja sitten niihin yhteensopivat pukineet.

Omituosia homoneitejä nykyajan pojat 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme