Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>PIRKANMAALAISET tiistaina<<

01.08.2006 |

Huomenta vaan kaikille! " äitikuu" kyseli eilen että missäpäin Kangasalaa ollaan, meidän tontti sijaitsee siellä asemalla. Tällä hetkellä asutaan Koivistonkylässä niin kauan kunnes päästään sinne omaan muuttamaan. Tavoitteena olisi päästä ensi vuoden alusta/keväästä sinne asumaan, mutta olen henkisesti varautunut odottamaan ensi kesään. Autoilla mekin jatkuvasti liikutaan ja mies tuntuu olevan koko ajan siellä tontilla. Se on kumma kun tottuu siihen että on auto pepun alla niin ei viitsi enää mihkään kävellä tai mennä bussilla. Kaupungissakin olen nykyään niin laiska liikkumaan ja käyn vaateostoksilla mielummin Veskassa, siellä on " niin rauhallista ja kokoja riittää paremmin" :) Heh, näin sitä nuorella iällä mummoutuu!

Lastentarvikeliikkeitä olen vasta bongannut muutaman ja niistä mielestäni paras oli Sammonkadulla. Tiedättekö te missä niitä olis lisää, nyt kun oon sairaslomalla niin olis aikaa kierrellä?? Tällä hetkellä minulla supistelee tosi herkästi enkä kestä minkäänlaista rasitusta, mutta jos tilanne tästä muuttuu niin osaisiko joku suositella/kertoa missä järjestetään mammajumppia?

the-masu ja pikkuakka 26+5

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaa vaikka muutamaa eri päivävaihtoehtoa tapaamiselle ja sit vaikka äänestää niistä sellanen mikä sopis mahdollisimman monelle! Tällänen ehdotus tuli mieleen?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla