Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuaaaaa, tänään ekaa kertaa kimppaa!

Vierailija
30.05.2014 |

Oon juonut jo pari lasia viiniä ja silti vaan sydän hakkaa ja on ihan epätodellinen olo!

Mulla on itseäni 15 vuotta vanhempi vakituinen seksisuhdekaveri. Itse en ole (ikänikään puolesta) niin kokenut kuin hän, mutta mua alko kiinnostamaan kimppasessiot tässä "suhteemme" aikana kun niistä juteltiin. Ja tänään on tulossa sen tuttu ja luotettava pariskunta, joka on meidän väliltä iältään (30+).

Oon ujo ja jotenkin oon ihan täpinöissäni, mutta jännittää myös aivan sikana!!! Ne tulee puolentoista tunnin päästä.

Miten saan nyt itteni rauhotettua ja siis apua miten pitää edes käyttäytyä tollasessa? Onneks sentään tulee tää mun fuck buddy vähän aikasemmin, se saa rauhottaa mua.... nauran ja ahdistun vuoronperään!

Kommentit (349)

Vierailija
21/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kusi- ja paskajutut kehissä kans? Kannattaa kokeilla samaan morkkikseen. Tule kertomaan huomenna, millaista oli kännissä imeä jonkun ventovieraan syyläistä melaa.

Vierailija
22/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:19"]

Aa, ihanaa. :) Muista ottaa iisisti, hymyllä ja nauttia olostasi. Seksi on kivaa aikuisten leikkiä.

[/quote]

Niin mäkin oon kuvitellut. Mitään tauteja ei tässä levitellä keskenämme, siis niin hyvin kun mahdollista tästä varmistuttu.

Mutta en tajua miks ihmiset näin paheksuvasti tähän suhtautuu? Vai luuleeko nää, että on provo?

Mua pelottaa sekin, etten tunne naisia niin hyvin. Mulla on vaan kaks lyhyttä ja humalaista naiskokemusta ja niistäkin aikaa jo yli neljä vuotta :/ No kai mä oon vaan jotenkin tarkkailija ja koitan aatella, että ohjatkaa te tätä juttua kun kerran osaatte.... ei helvetti, ei oo kyllä näin pelottanut mikään tooosi pitkään aikaan :(

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottanut? Mikä sua pelottaa?

Vierailija
24/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onx sulla kunnon pallien puristelu kynnet ?

Vierailija
25/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kerro tänne kokemuksesi ja miltä se sinusta tuntui, kunhan homma on ohi. Auttaisi meitä muita asiasta kiinnostuneita :)

Ota vaan rennosti, muiden seura varmaan helpottaa kun mietit että sinun ei tarvitse olla se joka jutun laittaa alulle, menet vaan mukaan kun hommat näyttää siltä että kohta jotain tapahtuu :)

Vierailija
26/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:20"]

Ei siitä tuu mitään jos etukäteen miettii ja hermoilee. Ihan rauhassa istutte iltaa ja antaa asioiden mennä ihan omalla painollaan. Ja jos jotain alkaa tapahtua, niin aina ensin sen naisen kans. Salaisia pusuja vessassa, tanssimista miesten nähden, saunomista jos on sauna jne. Se lähtee rullaamaan jos on lähteäkseen. Turha miettiä ja stressata etukäteen. Lisää viiniä vaan koneeseen ja itsevarmuutta peliin. Ja sulle hyvää musiikkia.

[/quote]

Hei kiitos tästä oikeesti. Koitetaan chillailla jotenkin luonnollisesti siinä aluks. Älyttömältä vaan tuntuu tällaselle nolla kokemusta omaavalle, että nähdään ventovieraiden kaa ja pitäis niitä sitten alkaa naimaan silleen luontevasti. Mutta onhan sitä yhenillanjuttujakin ja eipä niissäkään kovin suurta tuntemusta takana. Enkä aio missään hurjassa humalassa olla, kaadoin just loput viinit kun inhottaa jo tämä pikku pöhnä.

Nyt koitan vaan relaa ja sit nauttia!

AP

Vierailija
27/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eix kantsis mennä jo nukkumaan

Vierailija
28/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan ettei pinmppaas tartu syylä!

Vierailija
29/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:14"]No kun osais nyt kuitenkin rajan vetää tähän viiniin.. kolmas menossa.. tyhmän ambivalentti olo, periaatteessa oon pitkään kaivannut tätä kokemusta, mutta en tiiä oikeesti miten kestän tän jännityksen. Pelkään että nolaan itteni jotenkin, en osaa käyttäytyä jotenkin Oikein kun nähdään :/

AP

[/quote]

Kuulostaa oikealta ratkaisulta. Ylipäätänsä kaikki, mitä ei uskalla tai pysty selvinpäin tekemään on niitä parhaita asioita elämässä, eikö totta?

Varmasti todella ihana ilta tulossa!

Vierailija
30/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, epävarmanahan niitä omia rajoja kannattaa etsiä. Kenenköhän fantasioita tässä nyt toteutetaan.

Vierailija
31/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:28"]

Hei, kerro tänne kokemuksesi ja miltä se sinusta tuntui, kunhan homma on ohi. Auttaisi meitä muita asiasta kiinnostuneita :)

Ota vaan rennosti, muiden seura varmaan helpottaa kun mietit että sinun ei tarvitse olla se joka jutun laittaa alulle, menet vaan mukaan kun hommat näyttää siltä että kohta jotain tapahtuu :)

[/quote]

Okei, mä laitan viestiä. Toivottavasti positiivista kerrottavaa!

AP

Vierailija
32/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, olen kateellinen! Toivottavasti mekin saamme joskus jonkun pariskunnan meidän sänkyyn. 

Vierailija
33/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä älöttäviä tekoja, joita myöhemmin katuu. Sodoman ja Gomorran meininkiä. Onnea vaan!

Vierailija
34/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:31"]Joo, epävarmanahan niitä omia rajoja kannattaa etsiä. Kenenköhän fantasioita tässä nyt toteutetaan.

[/quote]

Huomenna ap itkee täällä sitten että hänet raiskattiin eikä kimppa ollutkaan yhtään hänen juttu vaikka niin hehkutti :( varo ettet tukehdu kyrpään! Sen toisen naisen silakkapillu haisee tänne asti.

Vierailija
35/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täydellisiä ihmisiä te oikein sitten itse olette? Mitään ette tee, mikä jännittää? Lasi-pari viiniä on syy tuomita oleen toteuttamatta tällasta? Että hieno ja kunnon ihminen tekee kaiken vain ohjekirjamaisen kunnon kansalaisen tavoin, selvinpäin ja kurinalaisesti? Voiko semmosta muka ees tässä kontekstissa toteuttaa? Hahaa :)

No ihan sama. Mulle tuli nyt jo vähän rauhallisempi olo. Ei maailma tällaseen kaadu, eihän mun niitä tarvitse nähdä enää koskaan jos päin persettä menee.

AP

Vierailija
36/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elämässä muitakin jännittäviä juttuja kuin kimppakiva. Joitakin saattaa oksettaa ajatus nuolla jotain ventovierasta pariskuntaa. Mutta makunsa kullakin!

Vierailija
37/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI! "Saastaiset saastuvat ja pyhät pyhittyvät..." Tämmöstä sanotaan lopun ajoista, jolloin kaikenlainen irvokkuus rehottaa. Kenenhän puolisonsa likaisista touhuista tietämättömän aviosiippa lie tuo tämän ap:n "vakipano"?

Vierailija
38/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:45"]

HYI! "Saastaiset saastuvat ja pyhät pyhittyvät..." Tämmöstä sanotaan lopun ajoista, jolloin kaikenlainen irvokkuus rehottaa. Kenenhän puolisonsa likaisista touhuista tietämättömän aviosiippa lie tuo tämän ap:n "vakipano"?

[/quote]

No se on sinun päätös, elätkö "oikein" vai elätkö elämäsi onnellisena. Ketään ei tässä satuteta. Eikä mun vakaumukseni näe paheksuttavana uusia kokemuksia ja nautintoja, joissa kannetaan vastuu. Jeesustele muualla!

AP

Vierailija
39/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten saan nyt itteni rauhotettua ja siis apua miten pitää edes käyttäytyä tollasessa? ... nauran ja ahdistun vuoronperään!"

Ei ole mikään ihme, että syntielämä ahdistaa. Tee parannus ja lopeta moiset touhut, niin saat todellisen rauhan elämääsi. Rukoilen Jumalaa, että sopimasi sessio peruuntuu. Jeesus Kristus on rauhan ruhtinas. Sitähän sä kysyit!

Vierailija
40/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:31"]Varo vaan ettei pinmppaas tartu syylä!

[/quote]

http://www.reddit.com/r/popping

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän