Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuaaaaa, tänään ekaa kertaa kimppaa!

Vierailija
30.05.2014 |

Oon juonut jo pari lasia viiniä ja silti vaan sydän hakkaa ja on ihan epätodellinen olo!

Mulla on itseäni 15 vuotta vanhempi vakituinen seksisuhdekaveri. Itse en ole (ikänikään puolesta) niin kokenut kuin hän, mutta mua alko kiinnostamaan kimppasessiot tässä "suhteemme" aikana kun niistä juteltiin. Ja tänään on tulossa sen tuttu ja luotettava pariskunta, joka on meidän väliltä iältään (30+).

Oon ujo ja jotenkin oon ihan täpinöissäni, mutta jännittää myös aivan sikana!!! Ne tulee puolentoista tunnin päästä.

Miten saan nyt itteni rauhotettua ja siis apua miten pitää edes käyttäytyä tollasessa? Onneks sentään tulee tää mun fuck buddy vähän aikasemmin, se saa rauhottaa mua.... nauran ja ahdistun vuoronperään!

Kommentit (349)

Vierailija
41/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sta ei tule vaikutelmaa, että asia olisi hänelle oikeasti OK. Älä tee sitä.

Vierailija
42/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sit kertoon miten meni! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:55"]

"Miten saan nyt itteni rauhotettua ja siis apua miten pitää edes käyttäytyä tollasessa? ... nauran ja ahdistun vuoronperään!"

Ei ole mikään ihme, että syntielämä ahdistaa. Tee parannus ja lopeta moiset touhut, niin saat todellisen rauhan elämääsi. Rukoilen Jumalaa, että sopimasi sessio peruuntuu. Jeesus Kristus on rauhan ruhtinas. Sitähän sä kysyit!

[/quote]

Mulla on kai oma käsitys sitten jumaluudesta ja Jeesuksesta. En tiedä mitä pahaa tekee ihmiset, jotka nyt tautien suhteen testattuina ja vapaina halukkuutensa suhteen tällasta harrastaa? Mun mielestä elämästä kuuluu nauttia! Kokeilen nyt tätä ja jos jää tyhmä olo, niin sitten ei uusiks. Enemmän yleensä kadun juttuja joita en oo tehnyt kuin niitä joita teen, ujo kun oon.

10min ni tulee tää mun oma tuttava. Vähän myöhässä se pari, mutta aika pian nekin. Oon jo aika rauhallinen. Laitan sit viestiä jos pystyn miten meni.

AP

Vierailija
44/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei kaikkea oikeesti tarvitse kokeilla, vaan siksi kun joku älypää sanoo 'ethän sä voi tietää tykkäätkö jos et ole kokeillut'. Älkää nyt menkö ihmiset noin halpaan.

Vierailija
45/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mielikuva, että tää on sun reilusti vanhemman miesystävän irstas fantasia. Joskus myöhemmin tajuat, että hän käytti sinua hyväkseen, samalla kun itse ajattelit olevasi vapaamielinen ja nykyaikainen.

No mutta, mieshän nauttii siitä, että hänellä on parikymppinen, 15 vuotta nuorempi lelu, kun itse on nelikymppinen jo. Semmoinen, joka auliisti suostuu kaikkiin kokeiluihin ilman sitoumuksia. Eikä kukaan huomaa, että tyttö oikeasti haluaisi vain kauheasti hyväksyntää ja rakkautta.

Vierailija
46/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 21:14"]

Tulee mielikuva, että tää on sun reilusti vanhemman miesystävän irstas fantasia. Joskus myöhemmin tajuat, että hän käytti sinua hyväkseen, samalla kun itse ajattelit olevasi vapaamielinen ja nykyaikainen.

No mutta, mieshän nauttii siitä, että hänellä on parikymppinen, 15 vuotta nuorempi lelu, kun itse on nelikymppinen jo. Semmoinen, joka auliisti suostuu kaikkiin kokeiluihin ilman sitoumuksia. Eikä kukaan huomaa, että tyttö oikeasti haluaisi vain kauheasti hyväksyntää ja rakkautta.

[/quote]

No tähän vielä ehdin vastata. Joo, en ole ihan idiootti. Olen aika monet mietinnät käyny jo tän seksisuhteen suhteen, että käytetäänkö mua vaan hyväks tässä vai saanko oikeesti enemmän ku mitä tää henkisesti mua rasittaa, vai rasittaako ollenkaan vai ajattelenko vaan just jotain käytösnormeja? Lopetinkin suhteen puoleks vuodeks mietintätauon takia, mutta kaipasin hyvää seksiä liikaa.

Pitäis olla omat osastot "eletään kunnolla ja oikein"-ihmisille ja meille Jumlalan hylkäämille saastoille, jotka ei ajattele kaikkea joko korkeemman voiman tai keittiöpsykologian kautta.

Hyväksyntää tulee sopivasti muusta lähipiiristä. Hyvää seksiä haen ja saan.

Nyt lähen menee, toi mies tuli!

AP

Vierailija
47/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinin juonnista tulee pissahätä. Mitä jos juuri silloin olet alimmaisena?

Vierailija
48/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondya ei voi muuten voi ns. testata etukäteen. Noh, kyllä se yleensä jälkikäteen selviää :)

http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Seksi-ja-suhteet/Sukupuolitaudit/Kondylooma---HPV/

Huomenna sitten kattava raportti illasta!

Vierailija
49/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suostuin kimppaseksiin (myös huomattavasti vanhemman seksipartnerini) pyynnöstä, olin häneen hyvin kiintynyt. Todella paha mieli siitä jäi, mies vielä kehtasi huoritella touhun jälkeen. Kimppaa olen joskus muutenkin kokeillut ja seksiä myös naisen kanssa, vaivaantunut olo siitä jäi jotenkin. Avoin kannattaa olla, mutta perääntyä jos alkaa ahdistamaan. Mukavaa iltaa!

Vierailija
50/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäis olla omat osastot "eletään kunnolla ja oikein"-ihmisille ja meille Jumlalan hylkäämille saastoille, jotka ei ajattele kaikkea joko korkeemman voiman tai keittiöpsykologian kautta. Hyväksyntää tulee sopivasti muusta lähipiiristä."

Olisit laittanut aloitukseesi, että haluat vain hyväksyviä ja kannustavia vastauksia vain tietynlaisilta henkilöiltä.

Oikeastaan SINUN kirjoituksesi kuuluisi tuonne seksiaiheita käsittelevään osioon. Silloin minäkään en olisi vastannut sinulle. 40.

Vierailija
51/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mällit naamalle?

Vierailija
52/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpas täällä tuomitsevaa porukkaa. Joku tuolla veti raamattukortinkin esille. Sanokaahan minulle, että miksei aikuinen ihminen saisi harrastaa ryhmäseksiä halutessaan? Ihan normaalia jännittää uutta asiaa. Ei tuo nyt niin tavatonta ole!

t. 18-vuotias uuden sukupolven edustaja, joka ei halua harrastaa kimppaa muttei tuomitse niin tekeviä kuten tantat täällä

Vierailija
53/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppaseksi ei ole raamatullista. Raamattu opettaa, että seksiä on turvallista ja hyvä harrastaa miehen ja naisen välisessä avioliitossa. Sitähän sä kysyit?

Vierailija
54/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla taisi alkaa Johnny Deppin merirosvoelokuva telkkarista, kun vedätys loppui kesken. :(

Vierailija
55/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:36"] Ei maailma tällaseen kaadu, eihän mun niitä tarvitse nähdä enää koskaan jos päin persettä menee.

AP

[/quote]

Tarkoituksesi ei ole siis antaa anaalia?

Vierailija
56/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön vetoa että yksi iso pettymys tulee tänään ap:lle.

Vierailija
57/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 21:43"]

Huh, onpas täällä tuomitsevaa porukkaa. Joku tuolla veti raamattukortinkin esille. Sanokaahan minulle, että miksei aikuinen ihminen saisi harrastaa ryhmäseksiä halutessaan? Ihan normaalia jännittää uutta asiaa. Ei tuo nyt niin tavatonta ole!

t. 18-vuotias uuden sukupolven edustaja, joka ei halua harrastaa kimppaa muttei tuomitse niin tekeviä kuten tantat täällä

[/quote]

Hoh hoijaa, aika kulunut kommentti... Luulitko, että olit ensimmäinen ja viimeinen (sukupolvi), joka on 18-vee uuden sukupolven edustaja?

Vierailija
58/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten menee? Kerro meille kaikki reaali-ajassa ;-)

Vierailija
59/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIhe ainakin kiinnostaa porukkaa, eli siitä puhe mistä puute:)

Vierailija
60/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on kiva. Sen kanssa istuttiin jo lähekkäin/pussailtiin. Ihan ok olo.tulin vessassa käymään. myöhemmin jos muistan ni laitan viestiä tästä. ottaa vatsanpohjasta ihan sikana! kivaa tää on toistaseks ainakin:) kivoja normi tyyppejä....

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi