Apuaaaaa, tänään ekaa kertaa kimppaa!
Oon juonut jo pari lasia viiniä ja silti vaan sydän hakkaa ja on ihan epätodellinen olo!
Mulla on itseäni 15 vuotta vanhempi vakituinen seksisuhdekaveri. Itse en ole (ikänikään puolesta) niin kokenut kuin hän, mutta mua alko kiinnostamaan kimppasessiot tässä "suhteemme" aikana kun niistä juteltiin. Ja tänään on tulossa sen tuttu ja luotettava pariskunta, joka on meidän väliltä iältään (30+).
Oon ujo ja jotenkin oon ihan täpinöissäni, mutta jännittää myös aivan sikana!!! Ne tulee puolentoista tunnin päästä.
Miten saan nyt itteni rauhotettua ja siis apua miten pitää edes käyttäytyä tollasessa? Onneks sentään tulee tää mun fuck buddy vähän aikasemmin, se saa rauhottaa mua.... nauran ja ahdistun vuoronperään!
Kommentit (349)
Mites miesten orgut, minne lastit
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 08:49"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 08:00"]
Mistä revitte noita hyväksikäyttöideoita? Kai nyt aikuinen ihminen osaa kieltäytyä jos ei missään nimessä halua kimppapanoja.
[/quote]
Repisit itsekin, jos olisit nähnyt näitä hyvätasoisia keharityttöjä hyväksikäytettävän.
[/quote]
Siis miten ne liittyvät tähän ketjuun?
[/quote]
koska ap vaikuttaa sellaiselta. Moni heistä on pakonomaisia nymfomaaneja
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 08:49"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 08:00"]
Mistä revitte noita hyväksikäyttöideoita? Kai nyt aikuinen ihminen osaa kieltäytyä jos ei missään nimessä halua kimppapanoja.
[/quote]
Repisit itsekin, jos olisit nähnyt näitä hyvätasoisia keharityttöjä hyväksikäytettävän.
[/quote]
Siis miten ne liittyvät tähän ketjuun?
[/quote]
koska ap vaikuttaa sellaiselta. Moni heistä on pakonomaisia nymfomaaneja
[/quote]
Ennen ku vastaan noihin ihan järkeviin ja aiheeseen liittyviin kysymyksiin, ni pakko nyt esittää pieni toive sulle: voitko poistua tästä keskustelusta? Eka nauratti, mutta nyt ei enää. Tosi typerää ja reppanamaista provosointiyritystä. Lähde ulkoileen vaikka!
AP
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:38"]
Ennen ku vastaan noihin ihan järkeviin ja aiheeseen liittyviin kysymyksiin, ni pakko nyt esittää pieni toive sulle: voitko poistua tästä keskustelusta? Eka nauratti, mutta nyt ei enää. Tosi typerää ja reppanamaista provosointiyritystä. Lähde ulkoileen vaikka!
AP
[/quote]
Mä en ole tuo, joka sanoo sua kehariksi, mutta kyllä mullakin tulee sun jutuista ja ulosannista mieleen, että olet ehkä vähän "yksinkertainen", ja sun juttu vaikuttaa ihan tyypilliseltä heikkolahjaisen tytön hyväksikäyttötarinalta.
Joten tuo kehariksi sua epäilevä ei välttämättä provoile.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:13"]
Pääasia on että nautit. Minkälainen olo sulla nyt on? Onko pylly hellänä tai kirvelikö aamupissalla käynti?
[/quote]
On hellä! On se aina vähän ku harvemmin kuitenkin peppuseksiä. Tai ylipäätään seksiä, mulla on vaan ton vakituisen seksisuhteen kanssa, en harrasta enää mitään yhen illan juttuja tai vastaavia ja ehditään nähdä vaan pari kertaa kuussa ton miehen kanssa.
Mua vähän pelotti etukäteen onnistuuko koko perseseksit, koska tarviin kauheesti lämppäämistä noissa anaalihommissa. Mutta niinku sanoin jo, toi pari oli just niin jees kun olin etukäteen kuullut. Tässä oikeestaan oppi vaan positiivisessa mielessä juttuja, ei sillain "kantapään kautta" ikävällä tavalla, vaan tajus mikä tärkeetä. Esimerkiksi toi, että kemiat menee yhteen ja muutenkin synkkaa ja tulee semmonen luottavainen olo niiden vieraampienkin osapuolien kanssa. Sen takia ei varmaan jäänyt mitenkään kummempi olo. Kun onhan se seksuaalisuus jotenkin herkkä asia kuitenkin (mulle ainakin) niin tuntu hyvältä kun tuntu, että voin olla ihan luonnollisesti ja kelpaan silleen kun olen, saan vetää omat rajat jne.
AP
Vautsi ap, tosi kiihottavaa ja mielenkiintoista luettavaa! Muskin kiinnostais rakastella kimpassa, miestä valitettavasti ei.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:38"]
AP
[/quote]
Mä en ole tuo, joka sanoo sua kehariksi, mutta kyllä mullakin tulee sun jutuista ja ulosannista mieleen, että olet ehkä vähän "yksinkertainen", ja sun juttu vaikuttaa ihan tyypilliseltä heikkolahjaisen tytön hyväksikäyttötarinalta.
Joten tuo kehariksi sua epäilevä ei välttämättä provoile.
[/quote]
:D Ok. Koittakaa nyt erottaa seksiin ja naimiseen suhtautuminen ja noista edellä mainituista nauttiminen siitä, että ei osaa huolehtia omasta henkisestä ja fyysisestä terveydestään ja tulee yksipuoleisesti molemmilta osin raiskatuksi.
Aina välillä ihmettelen kyllä, että ei niin yhtäkään keskustelua voi käydä ilman jotain umpihihhuleita. En jaksa edes vänkää, ihan sanomattakin selvää, etten ole heikkolahjainen. En vaan nyt satu olemaan ja se siitä. Tuntuu kurjalta sotkea heitä, ihan tähän RYHMÄSEKSIKESKUSTELUUN liittymätöntä ihmisryhmää tähän. Mene pois.
AP
Onko ap saanut uusia kokemuksia kun aloituksestakin on pitkä tovi? Joo tiedän, että tuskin tulee vastaileen.
Outoa kuinka ihmiset purkaa pahaa oloaan jeesustelemalla turhaa paskaa. Teidän typerät mielipiteenne ei kiinnosta ketään. Ja mitä ehkäisyyn tulee niin korkeintaan 1/10 naisista haluaa semmoista käyttää yhden illan jutuissakaan.
Pääasia on että nautit. Minkälainen olo sulla nyt on? Onko pylly hellänä tai kirvelikö aamupissalla käynti?