Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuaaaaa, tänään ekaa kertaa kimppaa!

Vierailija
30.05.2014 |

Oon juonut jo pari lasia viiniä ja silti vaan sydän hakkaa ja on ihan epätodellinen olo!

Mulla on itseäni 15 vuotta vanhempi vakituinen seksisuhdekaveri. Itse en ole (ikänikään puolesta) niin kokenut kuin hän, mutta mua alko kiinnostamaan kimppasessiot tässä "suhteemme" aikana kun niistä juteltiin. Ja tänään on tulossa sen tuttu ja luotettava pariskunta, joka on meidän väliltä iältään (30+).

Oon ujo ja jotenkin oon ihan täpinöissäni, mutta jännittää myös aivan sikana!!! Ne tulee puolentoista tunnin päästä.

Miten saan nyt itteni rauhotettua ja siis apua miten pitää edes käyttäytyä tollasessa? Onneks sentään tulee tää mun fuck buddy vähän aikasemmin, se saa rauhottaa mua.... nauran ja ahdistun vuoronperään!

Kommentit (349)

Vierailija
1/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Taasko se alkaa.

Vierailija
2/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat rennosti, ensimmäisenä tietty oman äijän mela suuhun:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:02"]

Otat rennosti, ensimmäisenä tietty oman äijän mela suuhun:-)

[/quote]

Mutta kun mä oikeesti alan varmaan nauramaan. Tuntuu niin typerältä. Tuntu jo kun ekan kerran näin tän mun seksisuhdetyypin. Että "moi sinä ventovieras ja eiköhän aleta lämppään". Pelkään että pokka pettää....

Mutta kiitti! Yritetään!

AP

Vierailija
4/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö onko luvassa isoa , normia vai prissinakkia?

Vierailija
5/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on mukavaa!

Vierailija
6/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kunnolla sitä viiniä pohjalle niin tuntuu luonnollisemmalta

Vierailija
7/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista käyttää kumia:-)

Vierailija
8/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:06"]

Tiedätkö onko luvassa isoa , normia vai prissinakkia?

[/quote]

Isoa ja oon nähnyt siitä naisestakin kuvan. Ihan hirvee epävarmuus itestäkin, musta tuntuu et oon paljon epähaluttavampi ku toi nainen, joka ainakin siis siinä ainoossa kuvassa aivan vitun kaunis. Ristiriitanen olo kun se on niin nätti, että oikeesti jopa ihan odotan et näen ja pääsen nuolemaan jne, mutta epävarmuus itestä! :( On se mun oma seksipuoliso mua rauhottanu ja vakuutellu, että oon kyllä aivan riittävä, mutta en saa omia ajatuksia pois tosta. Ja siis se on aika hirveen tarkka noissa ketä panee, sano jopa et sillä miehellä isompi ku hänel itellää. Voi vittu. Melkee olo et perun kaiken, en uskalla sittenkää!

AP

Vierailija
9/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuollaista hermoilua....joku se on sun juttusi tai ei.

Luulisi että tuntisit itsesi paremmin että tiedät saatko tosta kuviosta mitään irti muuta kuin hysteeristä kikatusta tai pahimmassa tapauksessa morkkis.

Nuorena tuli pariin kertaan kokeiltua kimppaa ja vaikka se oli ihan ok niin ei ole minun juttuni vaan olen juurikin parhaimmillani yhden miehen kanssa ja mitä pidempään on oltu yhdessä niin sitä paremmat orkut.

Vierailija
10/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä lisää sen verran että ei hirvitä:))

Vierailija
11/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun osais nyt kuitenkin rajan vetää tähän viiniin.. kolmas menossa.. tyhmän ambivalentti olo, periaatteessa oon pitkään kaivannut tätä kokemusta, mutta en tiiä oikeesti miten kestän tän jännityksen. Pelkään että nolaan itteni jotenkin, en osaa käyttäytyä jotenkin Oikein kun nähdään :/

AP

Vierailija
12/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo pari lasia viiniä vetänyt niin älä ota enempää ettet kännissä nolaa itseesi! Humalassa sönköttäen ripsarit poskella olet seksikäs vain itsesi mielestä.

Vierailija
13/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette näin pervoja? Normaali ihminen et tee sellaista. 

Vierailija
14/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyx sulta kaapist mitään kivaa seksikästä päälle?...plussana n. 15 sentin korkkarit...eli vähän ns hooker lookia peliin:-)

Vierailija
15/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi.

Vierailija
16/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah :D Kondylooma is coming X-D

Vierailija
17/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:12"]

Mä en ymmärrä tuollaista hermoilua....joku se on sun juttusi tai ei.

Luulisi että tuntisit itsesi paremmin että tiedät saatko tosta kuviosta mitään irti muuta kuin hysteeristä kikatusta tai pahimmassa tapauksessa morkkis.

Nuorena tuli pariin kertaan kokeiltua kimppaa ja vaikka se oli ihan ok niin ei ole minun juttuni vaan olen juurikin parhaimmillani yhden miehen kanssa ja mitä pidempään on oltu yhdessä niin sitä paremmat orkut.

[/quote]

Täh?? Just joo, anteeks vaan. Mistä ihmeestä voin etukäteen tietää, onko "mun juttu" vai ei kun en käytännössä tiedä edes mitä se on? Mua kiinnostaa toi ja tuntuu, että vihdoin olen kai riittävän kauan asiaa miettinyt ja tuntuu, että voin noihin ihmisiin luottaa.

Kai se nyt saa hermostuttaa!

AP

Vierailija
18/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, ihanaa. :) Muista ottaa iisisti, hymyllä ja nauttia olostasi. Seksi on kivaa aikuisten leikkiä.

Vierailija
19/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tuu mitään jos etukäteen miettii ja hermoilee. Ihan rauhassa istutte iltaa ja antaa asioiden mennä ihan omalla painollaan. Ja jos jotain alkaa tapahtua, niin aina ensin sen naisen kans. Salaisia pusuja vessassa, tanssimista miesten nähden, saunomista jos on sauna jne. Se lähtee rullaamaan jos on lähteäkseen. Turha miettiä ja stressata etukäteen. Lisää viiniä vaan koneeseen ja itsevarmuutta peliin. Ja sulle hyvää musiikkia.

Vierailija
20/349 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole viininlitkijöiden hommaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi