Tuttavani on laiska sheivaaja, mutta aina hihaton paita päällä, ällöä!
Olen erään tuttavani kanssa tekemisissä sattuneesta syystä lähes joka päivä. Hänellä on tapana pitää aina hihtatonta paitaa. Ei siinä mitään, mutta hänellä on tapana sheivata kainalot tyyliin viikonlopuksi. Kuitenkin jo 2 päivän päästä musta sänki. Loppuviikolla häntä itseäkin vähän hävettää ja juuri kun meinaa nostaa käden ylös, muistaakin että ai juu ja pitää kädet tiukasti pitkin kylkiä. Ja kyseessä on 20v nainen!
Mikä vaiva olisi sheivata vähän useammin, tai vaihtoehtoisesti pitää vaikka t-paitaa??
Kommentit (15)
Kyllä minä ainakin sheivaan kainalot aina suikussa käydessä, eli vähintään kerran päivässä. Ei tulis mieleenkään pukea hihatonta ilman, että ois kainalot ajeltu. Hassua, jos se häiritsee häntä itseäänkin, niin miksei sitten ajele? Eihän siihen mene kuin minuutti. Samanlainen rutiini se on mulle ainakin kuin vaikkapa hampaiden harjaus.
Minä myös :) Mä kasvatan usein vähän pitemmiksi kainalokarvat, mä pidän kainalokarvoja seksikkäinä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:43"]
Minä myös :) Mä kasvatan usein vähän pitemmiksi kainalokarvat, mä pidän kainalokarvoja seksikkäinä.
[/quote]
Mutta tarviiko niitä esitellä muille?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:43"]
[/quote]
Mutta tarviiko niitä esitellä muille?
[/quote]
Onko ihmisen normaali oleminen "esittelyä"?
Musta on lähinnä outoa, että tuijotat hänen kainaloitaan.
Mun käly on 27, pari vuotta mua vanhempi. Ei oo koskaan ajanu kainalokarvojaan tai jalkakarvojaan. Ja kun kesä koittaa, niin päivittäin kulkee vähissä vaatteissa ja karvat tursuu joka puolelta.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:51"]
Mun käly on 27, pari vuotta mua vanhempi. Ei oo koskaan ajanu kainalokarvojaan tai jalkakarvojaan. Ja kun kesä koittaa, niin päivittäin kulkee vähissä vaatteissa ja karvat tursuu joka puolelta.
[/quote]
Voi kauheeta. En ehkä saa unta ens yönä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:42"]
Kyllä minä ainakin sheivaan kainalot aina suikussa käydessä, eli vähintään kerran päivässä. Ei tulis mieleenkään pukea hihatonta ilman, että ois kainalot ajeltu. Hassua, jos se häiritsee häntä itseäänkin, niin miksei sitten ajele? Eihän siihen mene kuin minuutti. Samanlainen rutiini se on mulle ainakin kuin vaikkapa hampaiden harjaus.
[/quote]
Mäkin sheivaisin joka päivä jos voisin. Ärtyy vaan kainalot ihan rakkuloille. Niinpä mulla on yleensä aina vähän sänkeä. Ja pidän hihattomia paitoja! Teidän onneksenne suomessa on niin kylmä, ettei usein tarvitse katsella niitä kamalia kainaloita ;)
Mulla ei miestä kiinnosta, sheivaanko, eikä uutta ole tarvis etsiä. Itse olen "femakko", enkä tiedä, miten sheivaukseen suhtautua. Joskus sheivaan, kun muistan. Pysyypähän lassukat ym naisten ulkonäköön liikaa takertuneet hyypiöt kaukana, niin ei tarvii sitäkään uhkakuvaa miettiä.
En pukeudu kovinkaan paljastavasti, joten nou hätä, ap. ;) Hienoihin juhliin ym sheivaan, jos karvakainalot tai -sääret uhkaavat paljastua kostyymistä.
Suosittelen että jätät tuttavan kainalokarvat omaan arvoonsa ja etsit jotain muuta mietittävää. :) Kyse on kuitenkin vain karvoista, ei pitäisi kenenkään elämää liikuttaa sen kummemmin.
Mikä saa ällöämään ihan normaalia karvoitusta ihmisessä? Pitäiskö sun mennä johonkin terapiaan? Onko hiuksetkin kammotus vai pitäisikö kaikkien olla kaljuja?
No hui. Itseäni harmittaa,että sosiaalinen paine saa minut ajelemaan kainaloni. Tuntuu turhalta ja typerältä. Toivottavasti joskus olisi kanttia lopettaa moinen, kainalokarvathan on oikeasti aika söpöt
Mä oon laiska ja vihaan sheivaamista, mutta nyt kun ajattelen, niin ehkä sheivaamista enemmän aikaa ja vaivaa meneekin siihen, kun etsin kesällä epätoivoisesti kaapista sellaista päällepantavaa, joka peittää kaikki karvaiset alueet, joiden "kuuluisi" olla karvattomat.
Ei ainakaan minua kainalotupsut tai säärikarvat kaunista, paljon kauniimmalta näyttää sheivauksen jälkeen!
Tää on just tätä, naisen pitää olla sellanen ja tällanen ja silee ja rypytön. Jokaisen ihmisen oma asia miten karvansa ajelee vai ajeleeko. Eikä se oo mitään karvoituksen esittelyä, jos normaalisti käyttää käsiään ja kainalot paljastuu. Jos joku ei kestä normaaleja ihmiskehon osia niin kannattaa pysyä vaikka kotona.
Hyväksytkö hänet silti?