Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on nämä välipäivät etätöissä, vaikka ei ole kuulemma edes mitään tekemistä, mutta silti ei voi auttaa kotitöissä?

Vierailija
28.12.2020 |

On mielestänne reilua? Just äsken kyselin, että onko paljon tekemistä niin sanoi, että suurimmalla osalla näyttää olevan vielä lomaa eikä oikein mitään hommiakaan ole. Silti ei voi kuulemma tulla mun kanssa viikkaamaan pyykkejä vaan pitää olla koneella, jos joku asiakas soittaa. Häh? Juurihan hän sanoi ettei ole mitään tekemistä...

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä vaan pitää olla koneen lähellä valmiina, jos on töissä. Jos joku soittaa niin ei voi sanoa, että sori viikkaan nämä pyykit ensin ja teen töitä vasta sitten, ihan älytön ajatuskin. Minä teen kaikkea pikku hommaa vaikka ei varsinaisesti töitä nyt olekaan, luen alani artikkeleita, päivitän kalenteria, poistelen turhia sähköposteja, suunnittelen tulevaa kevättä. Etätyöt ei tarkoita mitään kotitöiden tekoa, vaikka toki voi välillä pitää pikku tauon ja laittaa tiski- tai pyykkikoneen päälle tai robotti-imurin pyörimään. Mitään isompaa ei kesken päivän aleta tehdä.

22/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työaikana ollaan työssä. Mitä tulee taas taloustöissä "auttamiseen", koko ajatus on järjetön. Siis minäkin autan itseäni siivoamaan jälkeni, pesemään pyykkini jne. Antaa ukon pestä omat ja puoelt lasten pyykeistä illalla, töiden jälkeen. Työpaikkalounaan varmaan pyöräyttää itselleen. 

Niin, koska naisten mielestä kaikki työt pitää jakaa puoliksi paitsi elannon hankkimisen vastuut. Yhtään ei voi antaa periksi, koska voimaantunut suomimammahan ei jousta. Mies saa kyllä tienata enemmän, mutta kotityöt laitetaan puoliksi, Vi**u mitä paskaa.

Itse olen kyllä kokenut arjen nollatuloisen ikuisuusopiskelijanmiehen (opintotukikuukaudet loppu, tulot siis 0 euroa) kanssa, joka ei jaksanut kotitöitä tehdä tai töitä hakea. Kun tulin töistä kaupan kautta kotiin, pelasi edelleen tietokonepelejä koneella - ei ihme, ettei opinnotkaan edenneet.

Mutta mies oli varmasti palstaulien mielestä uhri, joka oli masentunut kykenemättömäksi minun sanattoman alistamisen seurauksena.

Ero tuli miehelle yllätyksenä.

Montaako puolisoa sinä olet elättämyt tehden kaikki kotityöt? Tätä herkkua taitaa olla tarjolla lähes ainoastaan naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työaikana ollaan työssä. Mitä tulee taas taloustöissä "auttamiseen", koko ajatus on järjetön. Siis minäkin autan itseäni siivoamaan jälkeni, pesemään pyykkini jne. Antaa ukon pestä omat ja puoelt lasten pyykeistä illalla, töiden jälkeen. Työpaikkalounaan varmaan pyöräyttää itselleen. 

Niin, koska naisten mielestä kaikki työt pitää jakaa puoliksi paitsi elannon hankkimisen vastuut. Yhtään ei voi antaa periksi, koska voimaantunut suomimammahan ei jousta. Mies saa kyllä tienata enemmän, mutta kotityöt laitetaan puoliksi, Vi**u mitä paskaa.

Itse olen kyllä kokenut arjen nollatuloisen ikuisuusopiskelijanmiehen (opintotukikuukaudet loppu, tulot siis 0 euroa) kanssa, joka ei jaksanut kotitöitä tehdä tai töitä hakea. Kun tulin töistä kaupan kautta kotiin, pelasi edelleen tietokonepelejä koneella - ei ihme, ettei opinnotkaan edenneet.

Mutta mies oli varmasti palstaulien mielestä uhri, joka oli masentunut kykenemättömäksi minun sanattoman alistamisen seurauksena.

Montaako puolisoa sinä olet elättämyt tehden kaikki kotityöt? Tätä herkkua taitaa olla tarjolla lähes ainoastaan naisille.

Wääääääääääwääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Vierailija
24/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi käyttää 5 minuuttia lakanoiden viikkaamiseen. Sitä paitsi kerran tunnissa on ihan hyvä verrytellä jäseniään.

Kai sillä lounastauko on? Tuleeko valmiiseen pöytään vai joutuuko itse lämmittelemään sapuskat? Kummin vaan, niin lakanoille jää se 5 min. Samalla laittaa myös tiskit. Ei se niitä töissäkään jätä lojumaan.

Vierailija
25/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi käyttää 5 minuuttia lakanoiden viikkaamiseen. Sitä paitsi kerran tunnissa on ihan hyvä verrytellä jäseniään.

Kai sillä lounastauko on? Tuleeko valmiiseen pöytään vai joutuuko itse lämmittelemään sapuskat? Kummin vaan, niin lakanoille jää se 5 min. Samalla laittaa myös tiskit. Ei se niitä töissäkään jätä lojumaan.

Samalla voi tehdä toisella kädellä kaikki kotityöt, niin ap pääsee rauhassa palstailee sohvalla maaten.

26/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, tuliko palstaulille itku silmään, kun taas oli mies joutunut julman naisen uhriksi. MGTOW!

Vierailija
27/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on siis työtön ja on miehen elätettävävänä. Eikä tee kotitöitä. Kenkää moiselle siipeilijälle.

Vierailija
28/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla voi tehdä toisella kädellä kaikki kotityöt, niin ap pääsee rauhassa palstailee sohvalla maaten.

Tai sitten ap voi odottaa rauhassa iltaan, että ukko "palaa töistä kotiin" ja nauttia sillä välin ansaitsemastaan joululomasta rauhassa.

Vierailija
29/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja, miehelläkö pitäisi tehdä jopa työpäivän aikana ja sen tauoilla töitä, vaikka ap ei ilmeisesti ole nyt töissä? Ei kyllä kateeksi käy tätä parisuhdetta. Välillä nyt vaan toinen tekee enemmän töitä ja toinen kotitöitä, eikö ne kuitenkin samaan talouden hyväksi mene?

Vierailija
30/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ SAATANAN PAKKO NE PYYKIT ON VIIKATA TYÖPÄIVÄN AIKANA? 

VIEKÖ PALSTAMAMMAT PYYKIT MUKAAN TYÖPAIKALLEENKIN? 

Vierailija
31/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, tuliko palstaulille itku silmään, kun taas oli mies joutunut julman naisen uhriksi. MGTOW!

Ulinasi ei liity ketjun aiheeseen mitenkään, ulisko 

Vierailija
32/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies viikkaa pyykkejä, mahdollinen asiakas soittaa, miljoonakauppa menee ohi. Se palkka tulee osittain siitä että on tavoitettavissa. Vähänkään korkeampi positio missä vaan firmassa tarkoittaa käytännössä sitä että on käytettävissä vaikka keskellä yötä. Työaikana nyt ei ainakaan viikkailla mitään pyykkejä.

Firmoissa, joissa tehdään miljoonakauppoja, on varmasti varaa hankkia langattomia kuulokkeita. Et varmaan urpo ole kuullut, että jotkut käyvät työaikana ihan vessassakin.

Vierailija
33/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies viikkaa pyykkejä, mahdollinen asiakas soittaa, miljoonakauppa menee ohi. Se palkka tulee osittain siitä että on tavoitettavissa. Vähänkään korkeampi positio missä vaan firmassa tarkoittaa käytännössä sitä että on käytettävissä vaikka keskellä yötä. Työaikana nyt ei ainakaan viikkailla mitään pyykkejä.

Firmoissa, joissa tehdään miljoonakauppoja, on varmasti varaa hankkia langattomia kuulokkeita. Et varmaan urpo ole kuullut, että jotkut käyvät työaikana ihan vessassakin.

Vessassa käynti kuuluu työpäivään, kotitöiden tekeminen ei. - eri

Vierailija
34/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies loukkaantuu kotitöitä tehdessään työpäivän aikana? Miten menee vakuutukset ym maksut?

Vierailija
35/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko miehen vaihtaa naista?

Vierailija
36/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä nipottamista työajasta, jos ei ole tekemistä niin aivan hyvin voi jotain samalla tehdä. Onneksi itselläni on mies, joka on aina etänä ja auttelee pitkin päivää millon missäkin vauvan ja kodin kanssa, jotta sitten työpäivän jälkeen on oikeasti yhteistä aikaa eikä siivota tms. Vastavuoroisesti miehellä työ saattaa yllättää lauantai-iltana, yöllä tai keskellä lomamatkaa ja hän hoitaa ne työt sitten silloin heti. Tämä on tämmöistä vastavuoroisuutta. Kun itse olen etänä töissä, hoidan sopivaan väliin aina pyykkikoneen päälle, tiskit, maksan laskut yms. Aivan hyvin ehtii ja tulokset töissä hyvät. 

Vierailija
37/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin kotona lasten kanssa ja mies teki etätöitä, ei tullut mieleenkään alkaa vaatia miestä kesken päivän tekemään kotitöitä, vaikka vauvan ja taaperon kanssa oli kyllä kädet täynnä töitä koko ajan. Mies kyllä välillä sopivassa välissä auttoi ja esim ulos lähtiessä saattoi tulla jeesaamaan pukemisessa/pitää vauvaa hetken että sain isomman valmiiksi, mutta vain omasta aloitteestaan jos oli töissä semmoinen hetki että pystyi auttamaan. Myös 3-vuotias oppi nopeasti, ettei isiä saa kesken päivän häiritä. Kotitöistä tein päivällä sen minkä ehdin ja jaksoin ja illalla tehtiin yhdessä loput. Mutta joka tapauksessa, etätöissäkin ollaan töissä eikä sitä töissä olevaa mennä häiritsemään jos se ei itse halua. Jos ap ei halua tehdä kaikkia kotitöitä niin teette sitten yhdessä työpäivän jälkeen.

Vierailija
38/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko sinä perunat työpaikallesi mukaan kuorittavaksi? 

Vierailija
39/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap miehen kesittyä töihin. Mutta muistuta, että sitten kun itse olet töissä ja mies vapaalla, niin hän puolestaan hoitakoon kaikki kotityöt. 

Vierailija
40/91 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan täällä kaikki miesten työt on tärkeitä bisnesjuttuja, missä jokaisen mamman mies vastaa miljoonakaupoista... Vain naisten työt on niitä epätärkeitä minkä lomassa ehtii kyllä siivoamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme