Mies on nämä välipäivät etätöissä, vaikka ei ole kuulemma edes mitään tekemistä, mutta silti ei voi auttaa kotitöissä?
On mielestänne reilua? Just äsken kyselin, että onko paljon tekemistä niin sanoi, että suurimmalla osalla näyttää olevan vielä lomaa eikä oikein mitään hommiakaan ole. Silti ei voi kuulemma tulla mun kanssa viikkaamaan pyykkejä vaan pitää olla koneella, jos joku asiakas soittaa. Häh? Juurihan hän sanoi ettei ole mitään tekemistä...
Kommentit (91)
EIlen luin tätä ketjua ja mietin, että ei meillä vaan tällaista ole. No paskat!
Mies tyhjensi äsken astianpesukoneen ja oli siivoamassa astioita koneeseen tiskialtaasta. Sai kyllä astiat koneeseen, mutta lähti sitten kuin salama työhuoneeseen, ovi kiinni ja minä jäin siivoamaan tiskialtaan ja työtason roskasta. Helppohan se on tehdä vain sen verran kuin huvittaa ja sitten laittaa kaikki tekemättömyys etätöiden syyksi.
Ai että tunnen valtavaa onnen tunnetta ettei mulla ole miestä!😊
Vierailija kirjoitti:
Mies viikkaa pyykkejä, mahdollinen asiakas soittaa, miljoonakauppa menee ohi. Se palkka tulee osittain siitä että on tavoitettavissa. Vähänkään korkeampi positio missä vaan firmassa tarkoittaa käytännössä sitä että on käytettävissä vaikka keskellä yötä. Työaikana nyt ei ainakaan viikkailla mitään pyykkejä.
No ap:n mies ei mitään miljoonakauppoja tee. Tavallisia toimistorottia suurin osa on.
Vierailija kirjoitti:
Ai että tunnen valtavaa onnen tunnetta ettei mulla ole miestä!😊
Luulen, että miehet tuntevat sinusta samaa.
Työnantaja näkee lokitiedoista, jos työntekijä ei ole koneella pitkiä aikoja. Mitä miehen pitäisi vastata, kun pomo kysyy, että miksi ei ollut kahteen tuntiin koneella?
Työnantaja maksaa työntekijän valmiudesta tehdä niitä töitä. Eli vaikka mitää hommia ei sillä hetkellä ole, niin työntekijän pitää olla valmiudessa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä niihin kotitöihin oikein kuluu aikaa, kun niistä pitää aina valittaa? Vai onko sama ilmiö, kun töissäkin, että vähiten tekevät valittavat eniten työmäärää...? Huoh.
N32
Ei meillä ainakaan paljon ole tekemistä. Joten tule sinä hoitamaan meidän kotityöt, käden käänteessä sinä ne hoidat.
Älä ap tee kotitöitä yksin. Hoidatte ne yhdessä kun mies on tehnyt omat työnsä.
Lähdin samantien toimistolle kun sai mennä.
Vaimo ei vain käsittänyt sitä, että etätöissä pitää tehdä töitäkin.
"Voitko leikata nurmikon ruokatunnilla?"
"Kai nyt voit kaupassa käydä mun kanssa äkkiä?"
"Kuoritko perunat ja laitat ne kiehumaan?"
"Vaihdetaan petivaatteet. Käytkö sä hakemassa tuolta ne uudet lakanat ja laitat ne niin mä vien nämä vanhat pesukoneeseen?"
"Hei mun täytyy tulostaa yks juttu, tulen kohta siihen koneelle"
Vierailija kirjoitti:
Ja ne AP:n työt päivän aikana oli...?
Tottakai 7,5 tuntia vauvapalstalla menee työstä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne AP:n työt päivän aikana oli...?
Tottakai 7,5 tuntia vauvapalstalla menee työstä...
Ap:lla on joululoma. Ei hänen tarvitse lomaansa käyttää miehen töiden tekemiseen.
Joidenkin naisten typeryys on aivan käsittämätöntä. Ei ole mikään ihme että erotilastot ovat mitä ovat, nämä pölvästit käyvät vielä voimaantumassa trolleja ja toisia pölvästejä kuhisevilla nettifoorumeilla.