Te jotka ette välitä kummastakaan pressaehdokkaasta, äänestättekö silti?
Huonot puolet on 50-50. Rehn olisi ollut minun ehdokkaani, ylivoimaisesti, vaikka muuten en keskustapuolueesta perusta.
Kommentit (214)
Kumpaakaan en presidentiksi haluaisi, mutta Stubbille ääni.
En äänestä. Mun ehdokas oli Mestari Hallis ja kun se tippui, niin enää ei kiinnosta. Molemmat kakkoskierroksen ehdokkaat on itserakkaita ja pöyhkeitä tärkeilijöitä, ihan sama kumpi niistä voittaa 💩
Ekalla kierroksella äänestin Rehniä ja nyt meni ääni Stubbille. Vihreät ovat olleet niin halveksuvia ja vihamielisiä kaltaiselleni maalaiselle, etten äänestä Haavistoa, vaikka nyt valehtelisi tenteissä mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpaakaan en presidentiksi haluaisi, mutta Stubbille ääni.
Miksi sitten äänestät häntä?
Haavistolle lähtee ääneni. On hän sentään parempi kuin epärehellisen oloinen egoisti. Pelottaa mitä Stubb voisi saada aikaan pokkuroivalla tyylillään. Sodankin uhka on todellinen, vaikka siitä ei juuri kukaan halua puhua.
"Metsässä on anketa. Ainoa syy muuttaa sinne on ins*esti ja se ettei kukaan kuule kun vaimo huutaa apua."
Terveisiä metsästä, ei ääntä vihreälle nyt. Ei ääntä vihreälle koskaan.
Olen ajatellut jättää tyhjän lipun kannanottona mutta ehkä kuitenkin Stubbia äänestän ettei vaan Pekka voittaisi.
Olin pettynyt Rehnin tappiosta.
Äänestän sitä, jota inhoan aavistuksen verran vähemmän eli Haavistoa.
Äänestän Jaromir Jagria kuten aina.
En äänestä. Molempien ehdokkaiden ajatusmaailma on niin kaukana omastani.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut jättää tyhjän lipun kannanottona mutta ehkä kuitenkin Stubbia äänestän ettei vaan Pekka voittaisi.
Olin pettynyt Rehnin tappiosta.
Tyhjä ääni, ääni Aku Ankalle, kirkkoveneen kuva = Ääni Haavistolle.
Haaviston ainoa pelastus on, että persut ja kepulaiset nukkuvat vaalipäivänä.
En äänestä! Tai jos kävisi piirtämässä siihen jotain? Rhenille meni ääneni.
Tottakai. Minulla on ääni. Nyt käytän sen.
Rehn olisi ollut paras. Äänestin nyt Haavistoa, koska kaikki Stubissa huokuu epämiellyttävyyttä ja on Orpon valitsema.
Hallituksen diktatuuri riittää jo.
Liikun piireissä, joissa vihreää wokea ei arvosteta. Ääneni menee Stubbille!
Pidän äänestämistä velvollisuutena ja purnausoikeuden vahvistamisena, joten äänestän joka tapauksessa.
Monta syytä olla äänestämättä kumpaakaan mutta vähemmän kuitenkin Stubbia.
Vierailija kirjoitti:
Rehn olisi ollut paras. Äänestin nyt Haavistoa, koska kaikki Stubissa huokuu epämiellyttävyyttä ja on Orpon valitsema.
Hallituksen diktatuuri riittää jo.
Presidentti ei tule koskemaan sisäpolitiikkaan jos et tuota tiennyt....
Joo, Haavistoa.
Ajattelen olevan vakaampi kuin epävakaampi kilpakumppaninsa.