Mies on nämä välipäivät etätöissä, vaikka ei ole kuulemma edes mitään tekemistä, mutta silti ei voi auttaa kotitöissä?
On mielestänne reilua? Just äsken kyselin, että onko paljon tekemistä niin sanoi, että suurimmalla osalla näyttää olevan vielä lomaa eikä oikein mitään hommiakaan ole. Silti ei voi kuulemma tulla mun kanssa viikkaamaan pyykkejä vaan pitää olla koneella, jos joku asiakas soittaa. Häh? Juurihan hän sanoi ettei ole mitään tekemistä...
Kommentit (91)
Työaikana ei voi tehdä kotitöiä, mutta työajan loputtua kyllä. Älä turhaan viikkaa niitä pyykkejä nyt, teette yhdessä sitten kun miehen työaika loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Työaikana ei voi tehdä kotitöiä, mutta työajan loputtua kyllä. Älä turhaan viikkaa niitä pyykkejä nyt, teette yhdessä sitten kun miehen työaika loppuu.
Väärin. Jos AP kerran kotona hilluu niin voi viikata pyykit samalla kun toinen tekee töitä. Mammoille on täällä ihan päivänselvää, että itse hillutaan 8 h palstalla samalla kun mies tekee töitä ja sitten kun 8 h on ohi niin molemmat voivat tehdä kotitöitä. Mieshän ei ole päivän aikana vielä mitään tehnytkään.
Kun mies on etätöissä niin jos ei muuta tekemistä ole, niin hän ajattelee työasioita, vähän suurempia linjauksia kuin jotain pyykkien viikkausta
Työaikana ollaan tööissä vaikkei töitä paljoa olisikaan.
Jos tämä on jatkuva ongelma niin tiedät olla viikkaamatta ja pesemättä miehesi pyykkejä. Näin siis jos joskus pääsette sieltä Porvoon ihmemaasta oiekaan maailmaan.
Itse yh:na käytän nyt jatkuvassa etätyössä ollessani tauot kotitöihin. Miehet ei ilmeisesti tähän pysty, vaan ap:n miehenkin pitää notkua somessa "puhelinsoittoa odotellen". Raskasta hommaa, onneksi ei joudu sentään käsiä heiluttelemaa.
ja ap makaa palstalla ulvomassa. että oikein pyykkien viikkaus ei onnistu ilman miestä =D
Vierailija kirjoitti:
Itse yh:na käytän nyt jatkuvassa etätyössä ollessani tauot kotitöihin. Miehet ei ilmeisesti tähän pysty, vaan ap:n miehenkin pitää notkua somessa "puhelinsoittoa odotellen". Raskasta hommaa, onneksi ei joudu sentään käsiä heiluttelemaa.
etätöissä vauvapalstalla. jepjep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etätöissä vauvapalstalla. jepjep
Mä oon nyt joululomalla, jaksuhaleja työttömän ikuiseen arkeen. Pystytkö edes niitä käsiä heiluttelemaan?
Vierailija kirjoitti:
höpö höpö toki voi jos ei ole kuin päivystämistä eikä hommia
Mulla ei ole miestä, niin jätin sitten viikkaamatta. Korista vaan suoraan päälle.
Mitä edes on monen pyykkien viikkaaminen. 25 v perheenäitinä enkä tee sellaista.
Vierailija kirjoitti:
ja ap makaa palstalla ulvomassa. että oikein pyykkien viikkaus ei onnistu ilman miestä =D
Mahtaako mies tykätä, kun vaimo runttaa miehen pestyt vaatteet yhtenä myttynä vaatekaappiin?
Joko tämä on provo tai aloittaja on mädättänyt aivonsa totaalisesti vauvapalstojen uusfeministipaskalla.
Työaikana ollaan työssä. Mitä tulee taas taloustöissä "auttamiseen", koko ajatus on järjetön. Siis minäkin autan itseäni siivoamaan jälkeni, pesemään pyykkini jne. Antaa ukon pestä omat ja puoelt lasten pyykeistä illalla, töiden jälkeen. Työpaikkalounaan varmaan pyöräyttää itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Työaikana ollaan työssä. Mitä tulee taas taloustöissä "auttamiseen", koko ajatus on järjetön. Siis minäkin autan itseäni siivoamaan jälkeni, pesemään pyykkini jne. Antaa ukon pestä omat ja puoelt lasten pyykeistä illalla, töiden jälkeen. Työpaikkalounaan varmaan pyöräyttää itselleen.
Niin, koska naisten mielestä kaikki työt pitää jakaa puoliksi paitsi elannon hankkimisen vastuut. Yhtään ei voi antaa periksi, koska voimaantunut suomimammahan ei jousta. Mies saa kyllä tienata enemmän, mutta kotityöt laitetaan puoliksi, Vi**u mitä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako mies tykätä, kun vaimo runttaa miehen pestyt vaatteet yhtenä myttynä vaatekaappiin?
Mikä helvetin pakko ne vaatteet on viikata työaikana?
Vierailija kirjoitti:
Mitä edes on monen pyykkien viikkaaminen. 25 v perheenäitinä enkä tee sellaista.
Työnnät vaatteet myttynä kaappiin vaan? Vai säilytät narulla? Se ois kyllä periaatteessa ihan kätevää jos on paljon tilaa ja vähän vaatteita. Minulla ei ole, joten ne on pakko viikata sinne kaappiin. En kyllä viikkaa miehen vaatteita, ne saattaakin lojua siellä narulla viikon-pari.
Mies viikkaa pyykkejä, mahdollinen asiakas soittaa, miljoonakauppa menee ohi. Se palkka tulee osittain siitä että on tavoitettavissa. Vähänkään korkeampi positio missä vaan firmassa tarkoittaa käytännössä sitä että on käytettävissä vaikka keskellä yötä. Työaikana nyt ei ainakaan viikkailla mitään pyykkejä.
Ovela mies.
Ei sillä mitään etätöitä ole.
Klikkailee instapyllistelijöitä.
Mene vaan viikkaamaan niitä pyykkejä, miehellä kuitenkin juoksee palkka.