Uusi koronavirus tyyppi jo suomessa!
On se kumma kun niitä lentoja ei saada poikki!!!
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vielä sitä maskivapaata aluetta. Kouvola, Lappeenranta alueella maskeja näkyy vain murto-osa siitä, mitä täällä Itä-Savossa.
Kouvolassa ainakin kaikilla on maskit kaupoissa. Paitsi ven****sillä ja a ra bi aa puhuvilla.
Venäläiset tosiaan palloilee ilman maskia ihan huoletta.
Omg! Me kuollaan nyt kaikki. T. Pekka Pouta
Korona-aikaan ulkomailta Suomeen tulevat pitäisi laittaa tahdosta riippumattomaan mielenterveyshoitoon määrittelemättömäksi ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kuolemista....... lauloi jo Juice aikanaan.
Nämä tartuttajat voisi kuolla jo ennen kun ehtivät Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos virus muuntuu, niin yleensä luonnonvalinta ohjaa sitä helpommin tarttuvaan ja vähemmän tappavaan muotoon.
Toisaalta tälle virukselle annetaan niin paljon tartuntapohjaa ettei sillä enää ole merkitystä mitä tartunnansaaneelle tapahtuu.
Lisäksi tätä virusta oikein boostataan kehittymään erilaisilla lääkkeillä/hoidoilla jotka ei nitistä virusta kokonaan vaan tekee siitä aiempaakin vastustuskykyisemmän ja vahvemman. Silloin ei oikein voi puhua luonnonvalinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadaanko vielä kolmas aalto, miten on hallitus? Ai niin, ne lähti taas lomalle eli saadaan.
Niin, hallitushan se pakottaakin ihmisiä ulkomaille tartuntoja hakemaan.
Eiköhän ne lähtenyt itsekkin ulkomaille lomailemaan.
Älä jaksa jauhaa sonntaa! Hallitus ei ole lainkaan jouluna lomalla. Eduskunta on. Lennot Briteistä on estetty mutta kierot kansalaiset löytävät tiensä Ruotsin kautta koronaa levittämään. Perustuslain mukaan heitä ei voida estää tulemasta takaisin Suomeen.
Tämä! TOivottavasti nämä riemuidiootit ja tämä idiootti jolla tää uus variaatio on on IHAN H****VETIN TYYTYVÄINEN ITSEENSÄ!!! V**'n riemuidiootit tunkee tänne jouluksi koronaa levittämään, varmaan sellainen kunnon tyhmä minäminä ääliö joka käynyt muutamassa raflassa ja täpötäydessä kaupassa.
Mikä ihme tarve ihmisillä on matkustella näinä aikoina, jo ihan Suomen sisälläkin?! Työkaveri oli joulun kylpylälomalla toisella puolen Suomea ja on nyt toimistolla ilman maskia... Itse olen etänä, ja yrittänyt elää mahdollisimman karanteeninomaista elämää. Olen käynyt vain lähikaupassa, jossa kuitenkin maskittomia yskiviä ääliöitä tulee aina vastaan.
No, nyt olen sitten menossa koronatestiin. Poskiontelot ovat aivan tukossa ja kipeät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuollaiset viruksentuojat!
Ärsyttää tuollaiset rasistit. Ikäänkuin Suomi olisi joku maailman napa.
Viruksen ja virusten leviämistä ei voi estää. Jokainen meistä voi olla se, joka tartuttaa suuremman määrän ihmisiä. Sen voi estää eristäytymällä loppuiäksi.
Joko teet niin tai lopetat sen turhan itkemisen.
Joo, positiivisuutta kehiin. Ollaan kaikki kulkutautimyönteisiä, niin sillä se katoaa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Tässä uudessa tyypissä on se ikävä puoli, että se tarttuu herkemmin. Tarvitaan siis 80% rokotekattavuus sen taltuttamiseen. Britit ovat laskeneet että jatkossa heillä pitää laittaa kaikki oppilaitokset ja koulut kiinni, mikäli halutaan tartuntojen määrän pysyvän aisoissa. Muuten kontakteja on tälle tarttuvammalle muodolle vielä liikaa.
Mitä h*lvetin väliä sillä on, vaikka leviäisi miten paljon, kun on vielä edellistäkin vaarattomampi? Ihan oikeasti nää pelottelut ja rokotepakottamiset menee ihan naurettaviin mittasuhteisiin. Miten ihmiset ei osaa ajatella omilla aivoillaan yhtään, vaan uskoo kaiken pelottelupropagandan?
Vierailija kirjoitti:
Omg! Me kuollaan nyt kaikki. T. Pekka Pouta
appappap, ei "me kuollaan" vaan " me kuolemme"
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vain ajan kysymys. On se kumma, kun mitkään ohjeet eivät mene tälle kansalle kaaliin. Hallitus ei voi juosta jokaisen kansalaisen perässä erikseen varmistelemassa, että annettuja ohjeita myös noudatetaan.
Oletko siis sitä mieltä että kansalla onkin siis valta testata kaikki saapuvat matkaajat koronakoirilla ja pistää kaikki positiiviset karanteeniin. ?
Tartuntatautilakia olisi siis muutettu siten että kansa saa päättää ja vastuu on kansalla pandemiassa??
Vai mitä tarkoitat. ?
Taas nähdään, että toisten tyhmyydestä kärsii sit muutkin. Eikö oikeasti olisi voinut viettää yhtä hiton joulua siellä Briteissä? Ei kyllä paljon järki päätä pakota.
Minulla on ihan turvallinen olo jo nyt. Rokotetta testaamalla menettäisin sen. Eikö kannattasisirokottaa vain sen verran että lopputuloksena on kaiikilla turvafiilis. Kaikki eivät tarvi rokotetta tuteakseen olevansa turvassa. Eolisi epä reilua jos kaikkien täytyis se ottaa. Siiloinhan varmaan kolmannes saisi olla pelko achterissa loppuikänsä ja kaksi komesta turvallisin mielin mönjä lihassaan kelliä kissanpäiviä hamaan päiviensä tappiin asti
Koronavirus v1.0 on ollut suhteellisen harmillinen, mutta tartuntakyvyltään hallittavissa ja vaarallisuutensa suhteen kipurajan tuntumassa. Brittien koronavirus v.2.0 on arviolta 70% tarttuvampi. Mitä tästä seuraa?
1. Aiemmat toimenpiteet taudin leviämisen kontrolloimisessa ovat riittämättömiä tähän varianttiin.
2. Riski terveydenhoitojärjestelmän ylikuormittumiseen kasvaa.
3. Jos terveydenhoitojärjestelmän kapasiteetti ylittyy on tilanne uusien potilaiden osalta sama kuin keskiajalla - 2000-luvun lääketiedettä ei ole tarjolla.
4. Jos uusi tarttuvampi variantti kykenee leviämään edeltäjäänsä tehokkaammin kasvaa samalla uusien vaarallisten mutaatioiden todennäköisyys.
4 a) On todennäköisempää, että viruksesta kehittyy tappavampi kanta.
4 b) On todennäköisempää, että viruksesta kehittyy kanta, johon rokote ei tehoa.
Toivon todella, että päättäjät kaikkialla maailmassa ottaisivat nämä Britannian ja Etelä-Afrikan uudet variantit riittävän vakavasti nimenomaisesti niiden potentiaalin takia. Valitettavasti näin tuskin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuollaiset viruksentuojat!
Ärsyttää tuollaiset rasistit. Ikäänkuin Suomi olisi joku maailman napa.
Viruksen ja virusten leviämistä ei voi estää. Jokainen meistä voi olla se, joka tartuttaa suuremman määrän ihmisiä. Sen voi estää eristäytymällä loppuiäksi.
Joko teet niin tai lopetat sen turhan itkemisen.
Rasis.ti? Tämä tuliaistentuoja on suomalainen.
Olen eristäytynyt ym. Mutta kaikki valuu hukkaan tuollaisten minä-minäihmisten takia. Mikä oikeus heillä on tuoda tänne lisää tautia? Häh???
Vierailija kirjoitti:
linkki
Tässä sulle linkki.
https://avoin.media/2020/04/19/vapaus-pois-virus-kerrallaan/
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä korona nyt muuten ole toistaiseksi niin haitannut mutta alkaa käydä kukkaron päälle kun tulot ei kovin isot ole. Käsidesiä ja suojamaskeja menee kuukaudessa useamman kympin edestä. Vosi valtio hiukan jeesata meitä työkyvyttömyyseläkeläisiä ja tietysti muitakin vähävaraisia. Yritysjohtajille ja muille ei niin köyhille kyllä koronarahaa on riittänyt ihan tarpeeksi.
Ihan oma valinta. Mulla ei ole mennyt senttiäkään kumpaankaan, koska en käytä noita missään ellei ole talon puolesta tarjolla, esim. labrassa kävin, niin tarjosivat maskin ja käsidesiä. Noin muuten huolehdin käsienpesusta ja turvaväleistä. Käyn töissä, matkustan julkisilla, en ole sairastanut koronaa, enkä tunne ketään sairastunutta - ei töissä, ei sukulaisissa.
Millä lennolla tullut????? Onko koko koneellisella nyt se korona?
Minä käyn kerran kuukaudessa Suomessa. Enkä ole vielä kertaakaan jäänyt mihinkään karanteeniin.
Ei ole aikaa pelleilyihin.
Pelottele! Syyllistele! Samoj tehokeinoja kuin joita itse seitana käyttää ajaakseen ihmisiä epätoivoon