Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otan takaisin oman seksuaalisuuteni

Vierailija
28.12.2020 |

Olen saanut vuosien saatossa vaimolta pakit niin monta kertaa, että olen jättänyt toistaiseksi aloitteiden tekemisen tyystin vaimolle. Suostun aloitteisiin samalla perusteilla kuin vaimokin: jos tekee mieli niin lähden mukaan, mutta jos ei tee mieli niin en lähde. Eli reilu peli ja ehkä vaimo saa hieman tuntumaa siihen, miltä tuntuu, kun haluaa itse enemmän eikä toinen tule yhtään vastaan. Itselläni sopiva tahti olisi 3x/vko, vaimolla aivan max. 1x/vko, mutta tyypillisemmin joka toinen viikko. Eli eli olen saanut ennen ehkä joka kuudellennella kerralla, jolloin olisin halunnut. Nyt on harvennut sitten 1-2x/kk tahtiin. Minulle oikeastaan ihan yhdentekevää onko seksiä lainkaan, sillä jos sitä on harvemmin kuin kerran viikossa niin elän joka tapauksessa pahasti puutteessa. Meillä ei ole edes lapsia vielä ja muutenkin olisi yllin kyllin aikaa telmiä.

Kannustan muita puutteessa olevia miehiä samaan. Seksin määrä ehkä vähenee, mutta itsekunnioitus säilyy.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasiallisesti on, että parisuhdetta pitää hoitaa ja tehdäkin sen eteen jotain. Miehen pitää valloittaa nainen yhä uudelleen ja uudelleen, jotta naisen halut syttyy ja nimen omaan pysyy yllä. Kilpailu ulkopuolisen muiden miesten naiselle osoittaman huomion kanssa ei lopu parisuhteeseen ryhtymisen jälkeenkään. Jos mies kuvittelee voittaneensa ja pitää naistaan itsestäänselvyytenä, eikä enää huomio rakastaan muutenkin kuin seksiä ehdottaessa, hiipuu naisen seksihalut. Mutta jos vain luulee, että halut pysyy itsestään, niin saa katsoa peiliin. Niin mutku Minä mies....ite..

Josko minä muuttaisi vähän ajattelutapaa ja miettisi, jos panostaisi huomion omaan naiseensa ja hänen seksihalujen nostattamiseen ja hyötyisi sen kautta itsekin eniten. Pitää antaa että voi saada.

Tyhmintä mitä voi tehdä on tehdä seksistä valtataistelua. Fiksumpaa on vaikka palvella naista orjana ja nauttia naisen kiimasta.

M62

Tuo on varmaan sinänsä ihan totta ja toimiva systeemi, mutta itselleni miehenä kuitenkin utopiaa ja vieras ajatus.

Nykyisinä tasa-arvon aikoina kysyn vaan, että miksi sen naisen ei tarvitse palvoa ja olla suunnilleen orjana?

Toisekseen: kuka mies lähtee enää parisuhteeseen, jos kuitenkin saa seksin takia nähdä ihan saman vaivan ja järjestää samat soidinmenot, kuin irtosuhteissakin?

Ehkä aikanaan te boomerit lähditte noilla eväillä siihen parisuhteeseen, kun naista tarvittiin myös statuksen osoittamiseen ja ruuanlaittajaksi ja pyykinpesijäksi, kun itse ei osattu.

Nykymiehen on kyllä paljon helpompi joko pelehtiä yhden illan juttujen kanssa tai runkata, kuin nähdä noin paljon vaivaa yhden pillun takia.

Vierailija
42/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasiallisesti on, että parisuhdetta pitää hoitaa ja tehdäkin sen eteen jotain. Miehen pitää valloittaa nainen yhä uudelleen ja uudelleen, jotta naisen halut syttyy ja nimen omaan pysyy yllä. Kilpailu ulkopuolisen muiden miesten naiselle osoittaman huomion kanssa ei lopu parisuhteeseen ryhtymisen jälkeenkään. Jos mies kuvittelee voittaneensa ja pitää naistaan itsestäänselvyytenä, eikä enää huomio rakastaan muutenkin kuin seksiä ehdottaessa, hiipuu naisen seksihalut. Mutta jos vain luulee, että halut pysyy itsestään, niin saa katsoa peiliin. Niin mutku Minä mies....ite..

Josko minä muuttaisi vähän ajattelutapaa ja miettisi, jos panostaisi huomion omaan naiseensa ja hänen seksihalujen nostattamiseen ja hyötyisi sen kautta itsekin eniten. Pitää antaa että voi saada.

Tyhmintä mitä voi tehdä on tehdä seksistä valtataistelua. Fiksumpaa on vaikka palvella naista orjana ja nauttia naisen kiimasta.

M62

Tuo on varmaan sinänsä ihan totta ja toimiva systeemi, mutta itselleni miehenä kuitenkin utopiaa ja vieras ajatus.

Nykyisinä tasa-arvon aikoina kysyn vaan, että miksi sen naisen ei tarvitse palvoa ja olla suunnilleen orjana?

Toisekseen: kuka mies lähtee enää parisuhteeseen, jos kuitenkin saa seksin takia nähdä ihan saman vaivan ja järjestää samat soidinmenot, kuin irtosuhteissakin?

Ehkä aikanaan te boomerit lähditte noilla eväillä siihen parisuhteeseen, kun naista tarvittiin myös statuksen osoittamiseen ja ruuanlaittajaksi ja pyykinpesijäksi, kun itse ei osattu.

Nykymiehen on kyllä paljon helpompi joko pelehtiä yhden illan juttujen kanssa tai runkata, kuin nähdä noin paljon vaivaa yhden pillun takia.

Olen joo huomannut, ettei miehet nykyisin ymmärrä naisia ja naisten käyttäytymistä. Ei löydy naistenlehdistä ohjekirjoja. Jos ei viitsi tutustua naisen sielunelämään niin saapi olla ilman. Mutta jos viitsii, niin kotona saa parasta seksiä ja riittävästi. Silloin kun nainen arvostaa ja rakastaa miestää sitä on tarjolla.

M62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan omituista meininkiä kyllä ap:lla ja ilmeisen monilla muillakin omassa suhteessaan. Ihanko tosiaan tuollainen valtapeli ja koston kierre saisi petielämää parannettua? Ajaa osapuolia vain kauemmaksi toisistaan, eron tiellä ollaan.

M62 on löytänyt oikean jyvän. Jos antaa paljon (huomiota, pitää liekkiä yllä, kuuntelee ja kiinnostuu toisesta muulloinkin kuin silloin kun tekisi mieli), niin kyllä silloin saakin paljon. Ja ei, ei ole vain toisen osapuolen kontolla tämä, vaan kummankin täytyy osallistua liekin roihuttamiseen.

Vierailija
44/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on, että parisuhdetta pitää hoitaa ja tehdäkin sen eteen jotain. Miehen pitää valloittaa nainen yhä uudelleen ja uudelleen, jotta naisen halut syttyy ja nimen omaan pysyy yllä. Kilpailu ulkopuolisen muiden miesten naiselle osoittaman huomion kanssa ei lopu parisuhteeseen ryhtymisen jälkeenkään. Jos mies kuvittelee voittaneensa ja pitää naistaan itsestäänselvyytenä, eikä enää huomio rakastaan muutenkin kuin seksiä ehdottaessa, hiipuu naisen seksihalut. Mutta jos vain luulee, että halut pysyy itsestään, niin saa katsoa peiliin. Niin mutku Minä mies....ite..

M62

Naisena allekirjoitan tämän. Jos kotona mies ottaa naisen itsestäänselvyytenä, niin varmasti hiipuu halut ajan mittaan. Lapsiarjessa varsinkin nainen haluaa tuntea edelleen olevansa nainen, eikä pelkkä äitihahmo myös sille miehelleen. Se, että katsoo naista rakastavasti, halaa, kuuntelee, keskustelee ja suukottelee, auttaa jo paljon.

Vierailija
45/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on, että parisuhdetta pitää hoitaa ja tehdäkin sen eteen jotain. Miehen pitää valloittaa nainen yhä uudelleen ja uudelleen, jotta naisen halut syttyy ja nimen omaan pysyy yllä. Kilpailu ulkopuolisen muiden miesten naiselle osoittaman huomion kanssa ei lopu parisuhteeseen ryhtymisen jälkeenkään. Jos mies kuvittelee voittaneensa ja pitää naistaan itsestäänselvyytenä, eikä enää huomio rakastaan muutenkin kuin seksiä ehdottaessa, hiipuu naisen seksihalut. Mutta jos vain luulee, että halut pysyy itsestään, niin saa katsoa peiliin. Niin mutku Minä mies....ite..

M62

Naisena allekirjoitan tämän. Jos kotona mies ottaa naisen itsestäänselvyytenä, niin varmasti hiipuu halut ajan mittaan. Lapsiarjessa varsinkin nainen haluaa tuntea edelleen olevansa nainen, eikä pelkkä äitihahmo myös sille miehelleen. Se, että katsoo naista rakastavasti, halaa, kuuntelee, keskustelee ja suukottelee, auttaa jo paljon.

Ei kyllä ainakaan omalla kohdalla ole auttanut yhtään.

Nainen ei halua läheisyyttä, ahdistuu siitä ja vetäytyy pois. Keskustella voi lapsista ja ruokaostoksista, kaikki muu keskustelun aloutus on vouhottamistani, joille hän ei voi kuulemma mitään, eikä niistä siten kannata keskustella.

Puhelinta voi kyllä tuijottaa tuntikausia, samoin telkkaria.

Ja sitten kun hänen mielestään on oikea hetki, täytyy kaikkien muiden perheenjäsenten myös suorittaa jotain siivousta tms touhua, mutta joka ei juuri sillä hetkellä ole kiinnostunut toimimaan, saa haukut.

Kysyisin edelleen, että missä se naisten oma vastuu on siitä, että ovat naisia, eikä mitään äiti hahmoja? Missä on naisen vastuu sen yhteiselämän ja seksielämän toimivuudesta?

Ei semmoista ole - ongelmat pannaan vaan sen piikkiin, kun on paska ja laiska mies, joka ei kohtele kuin kuningatarta.

Vierailija
46/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jättänyt aloitusten tekemisen pois välttääkseen pakkeja. Tämä viestii naiselle, ettei ole enää seksuaalisesti haluttava. Mutta voi olla ihan hyvä kaveri. Sitten ihmetellään, että miksei ole seksiä. Miehen pitää tehdä jotain sellaista millä saa naisen syttymään. Jos ei saa, niin pitää keksiä joku toinen keino, mikä tahansa mikä toimii. Keskustelu ei muuten ole mikään huono vaihtoehto.

Meillä vaimo tehnyt nykyisin aina aloitteet. Sitten edellisenä kesänä sattui sellainen juttu, että keskusteltiin ja minä vähän valittelin kun seksiväli oli välillä lipsunut 1,5 viikkoon. Vaimo siihen tokaisi että olisit esittänyt mielenkiintoa enemmän. Eli suomeksi sanottuna pitää vongata enemmän, jotta tulee halutumpi olo, eli syntyy seksihaluja. Ei näillä seikoilla ole mitään tekemistä järjen kanssa. Pitää saada tunteet peliin tavalla tai toisella.

M62

Nythän on käynyt niin, että ap:n vaimo on saanut ap:lle jo kauan sitten viestittyä ettei tämä ole seksuaalisesti haluttava. Sen hän on tehnyt toistuvilla torjunnoillaan. Vaimo olisi voinut välttää nykytilanteen toimimalla aikanaan toisin ja varmaan ap:n into voisi vieläkin herätä, jos vaimo sen herättelisi.

Ei se mene niin, että mies kestää mitä vaan kohtelua. Ihan samalla tavalla miehen toimintaan vaikuttaa naisen käytös ja sen nostattamat tunteet, kuin toisinkin päin.

Vierailija
47/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62, sinulla on viisaita sanoja. Aloittajan ja muutaman muunkin kannattaisi niitä ajatuksella lukea.

T. Myös tässä ketjuissa valtataiteluista muutamissa viesteissä varoittanut N38

Ne vaan tulee sen 10 vuotta myöhässä. Ja toisaalta olisi ap:n vaimokin voinut vähän miettiä mitä se jatkuva torjuminen miehelle tekee. 

Vierailija
48/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62 olisi kyllä kiva saada sut lämmittelemään mun vaimoa. Maksaisin aika paljon jos onnistuisit tekemään hänestä tempuillasi halukkaan😊. Vielä en ole kuullut mitään, jota en olisi kokeillut. Ja siis ihmisarvo se on kerjäläiselläkin. - ei ap

Jos naisen vokottelua pitää kerjäämisenä, niin homma on reisillä jo ennen aloitusta. Mietipä vaikka miten joku toinen sen tekisi. Joskus voi olla hyvä herätellä vähän mustasukkaisuuttakin, ettei toinen pidä ihan itsestään selvyytenä. Mutta pointti on siinä, että joku muu mies onnistuisi vaimosi vikittelyssä, siten sinun pitää pitää huoli että sinä olet siinä pätevämpi ja sulla on etulyönti asemakin. Olen itse pyrkinyt siihen, että olen pyrkinyt olemaan pätevämpi kuin kilpailijat, jos vaikka vaimo olisi erehtynyt vieraisiin. Nyt yli 60v ikäisinä aletaan olemaan voiton puolella, mutta koskaan en ole ollut puutteessa. Enkä ollut niin tyhmä, että olisin vaimon lähentelystä koskaan kieltäytynyt.

M62

Olisi kyllä kiva tavata tämä supermies M62. Eikö mikään oikeasti vaikuta sinuun kielteisesti? Ihan sama vaikka vaimo hakkais kaulimella, niin sinä vaan mietit miten voisit käyttäytyä toisin. Eikö naisella ole mitään vastuuta omasta käytöksestään?

Vierailija
49/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Boldasin.

Aika harvoin kuulee  miehistä, joiden halut hiipuneet, kun otetaan itsestäänselvyytenä. Tuntuu lähinnä vaativan pitkäaikaisen ja johdonmukaisen miehen halun dissaamisen. Samaan aikaan usein puhutaan miten naisen seksuaalisuus se vasta vahvaa onkin. Ihan vain tähän sivuhuomiona.

Vierailija
50/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62 olisi kyllä kiva saada sut lämmittelemään mun vaimoa. Maksaisin aika paljon jos onnistuisit tekemään hänestä tempuillasi halukkaan😊. Vielä en ole kuullut mitään, jota en olisi kokeillut. Ja siis ihmisarvo se on kerjäläiselläkin. - ei ap

Jos naisen vokottelua pitää kerjäämisenä, niin homma on reisillä jo ennen aloitusta. Mietipä vaikka miten joku toinen sen tekisi. Joskus voi olla hyvä herätellä vähän mustasukkaisuuttakin, ettei toinen pidä ihan itsestään selvyytenä. Mutta pointti on siinä, että joku muu mies onnistuisi vaimosi vikittelyssä, siten sinun pitää pitää huoli että sinä olet siinä pätevämpi ja sulla on etulyönti asemakin. Olen itse pyrkinyt siihen, että olen pyrkinyt olemaan pätevämpi kuin kilpailijat, jos vaikka vaimo olisi erehtynyt vieraisiin. Nyt yli 60v ikäisinä aletaan olemaan voiton puolella, mutta koskaan en ole ollut puutteessa. Enkä ollut niin tyhmä, että olisin vaimon lähentelystä koskaan kieltäytynyt.

M62

Nyt menee jo yli minun kärsivällisyyden. Vaikka vaimo olisi erehtynyt vieraisiin, niin miehen tehtävä on olla pätevämpi.

Jos joku nainen valittaa miten on kyllästynyt siihen ettei mies tee kotitöitä tai hoida lapsia, niin sanotko hänellekin, ettei pidä tehdä siitä valtataistelua tai miten sitä ei pidä pitää kerjäämisenä? Että pitää vain herätellä tunteita ja olla parempi, niin kyllä se mies sitten innostuu.

Itse olen sitä mieltä, että puolisolla on pitkässä parisuhteessa itseasiassa takaa-ajoasema vieraisiin nähden. Puoliso on jo niin tuttu ja hänen kanssa jaetaan se usein tylsä ja uuvutta arki siivouksineen ja lasten kasvattamisineen. On toki paljon hyviäkin muistoja ja tuntee kumppanin parhaiten, mutta hyvin paljon on sitä painolastia mikä vaikeuttaa himon syntymistä. Vieras on helpommin uusi ja jännittävä eikä hänelle olla kiukkuisia vaikkei hän viime viikolla muistanutkaan viedä päiväkotiin lapselle vararukkasia. Eikä se haittaa ollenkaan, että vieras oli toissa viikonloppuna kavereidensa kanssa laskettelemassa. Päin vastoin, siitä reissusta kerrotut tarinat tai näytetyt kuvat antavat hänestä raikkaan mielikuvan verrattuna siihen vain kotona ja töissä nyhjöttävään puolisoon.

Vierailija
51/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Olen joo huomannut, ettei miehet nykyisin ymmärrä naisia ja naisten käyttäytymistä. Ei löydy naistenlehdistä ohjekirjoja. Jos ei viitsi tutustua naisen sielunelämään niin saapi olla ilman. Mutta jos viitsii, niin kotona saa parasta seksiä ja riittävästi. Silloin kun nainen arvostaa ja rakastaa miestää sitä on tarjolla.

M62

Ja silloin kun nainen arvostaa ja rakastaa miestään, niin mies ilomielen näkee sen vaivan. Kysymys kuuluu kumpi loppui ensin, naisen arvostuksen osoitus miestään kohtaan vai miehen vaivan näkö naistaan kohtaan?

Vierailija
52/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Valitettavasti ainakin meillä lapsiarjessa ei saanut katsoa rakastavasti, halata tai suukotella, koska ne oli jo aloitteita seksiin ja sehän oli pahasta. Siis vaikka olisi töihin lähtiessä moiskauttanut pusun poskelle, niin sekin laskettiin vonkaukseksi. Kahden keskistä aikaa keskusteluille tai virkistäytymiselle ei missään nimessä saanut järjestää, koska silloinhan lapset olisi joutunut jättämään jonkun toisen hoitoon. Ja sehän on nöyryyttävää se. Ketä yllättää että sitten vuosien päästä ei ollut enää sitä henkistä yhteyttä eikä kipinää?

Vierailija
53/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Ei kyllä ainakaan omalla kohdalla ole auttanut yhtään.

Nainen ei halua läheisyyttä, ahdistuu siitä ja vetäytyy pois. Keskustella voi lapsista ja ruokaostoksista, kaikki muu keskustelun aloutus on vouhottamistani, joille hän ei voi kuulemma mitään, eikä niistä siten kannata keskustella.

Puhelinta voi kyllä tuijottaa tuntikausia, samoin telkkaria.

Ja sitten kun hänen mielestään on oikea hetki, täytyy kaikkien muiden perheenjäsenten myös suorittaa jotain siivousta tms touhua, mutta joka ei juuri sillä hetkellä ole kiinnostunut toimimaan, saa haukut.

Kysyisin edelleen, että missä se naisten oma vastuu on siitä, että ovat naisia, eikä mitään äiti hahmoja? Missä on naisen vastuu sen yhteiselämän ja seksielämän toimivuudesta?

Ei semmoista ole - ongelmat pannaan vaan sen piikkiin, kun on paska ja laiska mies, joka ei kohtele kuin kuningatarta.

Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa, että naisen rakkaus on kuollut? Se, että torjuu hellyyden osoitukset on vakava merkki siitä. Tai sitten vaimosi kantaa sinulle kaunaa jostain. Suostuuko hän pariterapiaan? Onko hän aina ollut tuollainen?

Vierailija
54/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

M62

Ja silloin kun nainen arvostaa ja rakastaa miestään, niin mies ilomielen näkee sen vaivan. Kysymys kuuluu kumpi loppui ensin, naisen arvostuksen osoitus miestään kohtaan vai miehen vaivan näkö naistaan kohtaan?

Meillä ainakin loppui vaimon puolelta. Edelleenkin olen apuna kotitöissä, tuon lahjoja, autan mitä moninaisimmissa asioissa ja kuuntelen kaikkia murheita. Millään näillä ei ole ollut mitään havaittavaa yhteyttä seksin määrään. Itseasiassa pikemminkin käänteinen vaikutus, mitä enemmän huomioin niin sitä vähemmän hän panostaa minuun, pitää kaiketi itsestäänselvyytenä. En ihan rehellisesti sanoen keksi, miten voisin ottaa vaimoani enempää huomioon kohtuuden rajoissa.

Nimim. kukkien tuominen ja läheisyys kuuluu arkeen, seksi näemmä ei

Vierailija
55/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Valitettavasti ainakin meillä lapsiarjessa ei saanut katsoa rakastavasti, halata tai suukotella, koska ne oli jo aloitteita seksiin ja sehän oli pahasta. Siis vaikka olisi töihin lähtiessä moiskauttanut pusun poskelle, niin sekin laskettiin vonkaukseksi. Kahden keskistä aikaa keskusteluille tai virkistäytymiselle ei missään nimessä saanut järjestää, koska silloinhan lapset olisi joutunut jättämään jonkun toisen hoitoon. Ja sehän on nöyryyttävää se. Ketä yllättää että sitten vuosien päästä ei ollut enää sitä henkistä yhteyttä eikä kipinää?

Sama meillä. Vaimo määrittää seksin lisäksi myös sen, milloin läheisyys on suotavaa. Jos olen esimerkiksi surullinen niin pitää katsoa tarkkaan kannattaako hakea vaimolta lohdutusta. Usein on parempi itkeä yksin kuin näyttää heikkoutta. Kaikenlainen heikkouden näyttäminen on nimittäin varma seksin ja läheisyyden tappaja viikoiksi.

Vierailija
56/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä elämät, myötätuntoa!

Vierailija
57/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua seksiä yhtäkkiä tyhjästä itsekseni, vaan ainoastaan, jos mies saa minut syttymään siihen. On sairas ajatuskin, että olisin haluamatta seksiä kiusallani, en vain yksinkertaisesti halua ilman, että mies tekee jotain asian eteen. Jos hän jäisi odottamaan, että minua alkaisi haluttaa ja alkaisin tehdä aloitteita, saisi odottaa ikuisesti, niin ei kävisi koskaan. Sen sijaan siinä välissä joku aktiivinen mies, joka saisi minut tuntemaan itseni halutuksi ja aktiivisesti vonkaisi, saisi minut kyllä syttymään seksiin kansaan.

N

Vierailija
58/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua seksiä yhtäkkiä tyhjästä itsekseni, vaan ainoastaan, jos mies saa minut syttymään siihen. On sairas ajatuskin, että olisin haluamatta seksiä kiusallani, en vain yksinkertaisesti halua ilman, että mies tekee jotain asian eteen. Jos hän jäisi odottamaan, että minua alkaisi haluttaa ja alkaisin tehdä aloitteita, saisi odottaa ikuisesti, niin ei kävisi koskaan. Sen sijaan siinä välissä joku aktiivinen mies, joka saisi minut tuntemaan itseni halutuksi ja aktiivisesti vonkaisi, saisi minut kyllä syttymään seksiin kansaan.

Huh huh.

No ilmankos ei ole tarvinnut ihmetellä meidänkään huushollissa vaimon aloitteiden yletöntä määrää.

Oikeestiko?

Ihanko oikeesti naiset kuvittelee, että vaan heitä pitää vongata ja houkutella ja sytyttää ja kiihottaa, mutta miehet on jotain tunteettomia pökkelöitä, joiden ei tarvi tuntea itseään halutuksi koskaan?

Että niille miehille riittää, kun saa kerran kuussa tai kahdessa pillua ja saavat lopun aikaa palvoa ja palvella naistaan.

Vierailija
59/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh.

No ilmankos ei ole tarvinnut ihmetellä meidänkään huushollissa vaimon aloitteiden yletöntä määrää.

Oikeestiko?

Ihanko oikeesti naiset kuvittelee, että vaan heitä pitää vongata ja houkutella ja sytyttää ja kiihottaa, mutta miehet on jotain tunteettomia pökkelöitä, joiden ei tarvi tuntea itseään halutuksi koskaan?

Että niille miehille riittää, kun saa kerran kuussa tai kahdessa pillua ja saavat lopun aikaa palvoa ja palvella naistaan.

Ei kai tässä paljon muuta johtopäätöksiä voi tehdä. Ihan sairasta kuinka miehen ja naisen pitäisi olla tasa-arvoisia, mutta sitten kuitenkin seksi on miehille ainoastaan jonkinlainen palkinto siitä, että on tehty kaikki naisen mielen mukaan. Pahimmassa tapauksessa se "palkintona" saatava seksikin on vielä jotain ihan muuta, mitä mies pitää tyydyttävänä.

Miesten pitäisi oikeasti alkaa jonkinlaiseen panolakkoon, kunnes naiset näkevät miehet tasa-arvoisina ihmisinä, joiden seksuaalisuus ei ole vähäarvoisempaa kuin naisten. Naisten kuuluu panostaa seksiin siinä missä miestenkin.

Vierailija
60/83 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehdota avointa suhdetta, tai eroa. Minä en jatkaisi noin.

N42