Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Vanhempien tulee olla samaa mieltä” - tämähän on lapsen väärinkohtelua

Vierailija
28.12.2020 |

Tajusin nyt vasta, että tämä neuvo mahdollisti lapseni väärinkohtelun. Vanhempien tulee seistä samalla puolella, toinen ei saa luvata jotain mitä toinen kieltää.

Minä tyhmä uskoin tämän. Enkä siksi seissyt lapseni puolella. Ja minä mahdollistin isän kaltoinkohtelun.

Mitäköhän muita tyhmiä neuvoja on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia?

Vierailija
2/6 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vanhempien tulee olla samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanteessa, jossa lapsen vanhempi sanoo yhtä ja lapsi toista? Toinen valehtelee.

Meillä on tästä nyt riita. Itse uskon lasta, joka itku silmässä valittaa, että hän ei valehtele. Tämä toinen vanhempi taas räyhää mulle, että mun pitää uskos häntä ja vanhempien pitää lapsen nähden olla samaa mieltä. Mutta hän on usein mulle ja muille valehdellut enkä missään asiassa muutenkaan enää usko ja luita, mitä hän sanoo.

Mitäs tässä sitten?

Itse olen päättänyt, että uskon lasta ja seison kaikessa lapsen puolella. Toinen vanhempi on niin usrin minulle valehdellut ja pettänyt, että on ihan sama, mitä hän sanoo. Tuuli se huulia heiluttaa ja ääntä tulee ulos, mutta ihan sama, mitä se ääni on, siihen en enää usko.

Vierailija
4/6 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tilanteessa, jossa lapsen vanhempi sanoo yhtä ja lapsi toista? Toinen valehtelee.

Meillä on tästä nyt riita. Itse uskon lasta, joka itku silmässä valittaa, että hän ei valehtele. Tämä toinen vanhempi taas räyhää mulle, että mun pitää uskos häntä ja vanhempien pitää lapsen nähden olla samaa mieltä. Mutta hän on usein mulle ja muille valehdellut enkä missään asiassa muutenkaan enää usko ja luita, mitä hän sanoo.

Mitäs tässä sitten?

Itse olen päättänyt, että uskon lasta ja seison kaikessa lapsen puolella. Toinen vanhempi on niin usrin minulle valehdellut ja pettänyt, että on ihan sama, mitä hän sanoo. Tuuli se huulia heiluttaa ja ääntä tulee ulos, mutta ihan sama, mitä se ääni on, siihen en enää usko.

No joo, se on tietty vähän eri juttu jos menee lisääntymään jonkun hulttion kanssa.

Vierailija
5/6 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun vanhempien ajatukset ovat ristiriidassa sen suhteen, miten toimitaan? Minä olen lempeä kasvattaja ja mieheni ankara. Emme koskaan ole samaa mieltä. Enkä mitenkään anna asiassa periksi, että armeijakasvatus sopisi pojalleni. Kasvatan hyvällä menestyksellä koulussa oppilaita omalla tyylilläni enkä usko pätkääkään, että tiukka kuri olisi lapsille hyväksi.

Vierailija
6/6 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Aikuinen poikani syyttää minua, etten ollut hänen puolellaan. Minä kun uskoin, että vanhempien pitää vetää yhtä köyttä. En vain itse silloin vielä tajunnut, että en usko miehen köyden olevan paras mahdollinen.