Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otan takaisin oman seksuaalisuuteni

Vierailija
28.12.2020 |

Olen saanut vuosien saatossa vaimolta pakit niin monta kertaa, että olen jättänyt toistaiseksi aloitteiden tekemisen tyystin vaimolle. Suostun aloitteisiin samalla perusteilla kuin vaimokin: jos tekee mieli niin lähden mukaan, mutta jos ei tee mieli niin en lähde. Eli reilu peli ja ehkä vaimo saa hieman tuntumaa siihen, miltä tuntuu, kun haluaa itse enemmän eikä toinen tule yhtään vastaan. Itselläni sopiva tahti olisi 3x/vko, vaimolla aivan max. 1x/vko, mutta tyypillisemmin joka toinen viikko. Eli eli olen saanut ennen ehkä joka kuudellennella kerralla, jolloin olisin halunnut. Nyt on harvennut sitten 1-2x/kk tahtiin. Minulle oikeastaan ihan yhdentekevää onko seksiä lainkaan, sillä jos sitä on harvemmin kuin kerran viikossa niin elän joka tapauksessa pahasti puutteessa. Meillä ei ole edes lapsia vielä ja muutenkin olisi yllin kyllin aikaa telmiä.

Kannustan muita puutteessa olevia miehiä samaan. Seksin määrä ehkä vähenee, mutta itsekunnioitus säilyy.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman kypsempi tapa olisi puhua siitä, että pakit loukkaavat ja harmittavat tms. Ja jos toisen asenne on huono siihen, niin miettiä onko järkeä jatkaa yhdessä. Jos nimittäin seksiä on vain silloin kun toista haluttaa eikä seksuaalista haluaan tahdo yhtään herätellä toisen vuoksi, niin ongelmat tulevat pahenemaan vuosien myötä.

Seksistä pitäisi pystyä puhumaan jo suhteen alussa suoraan (mutta loukkaamatta) ja selvittää, onko sillä alueella tarpeeksi yhteensopivuutta. Jos toinen haluaa kerran kuussa ja toinen monta kertaa viikossa, niin se on ehkä mahdoton yhtälö. Teillä halut ovat suht lähellä toisiaan kuitenkin. Lapsia ei kannata tehdä kumppanin kanssa, jonka kanssa perusasiat ei toimi, koska spontaani seksi on paljon vaikeampaa lasten ja varsinkin teinien kanssa. 

T. Nainen pitkässä ja seksuaalisesti erittäin aktiivisessa liitossa

Keskusteleminen on aivan yliarvostettua, teot ratkaisevat.

Meillä ei edea keskustelu onnistu. Vaimo ei pysty puhumaan seksistä, vaan kokee sen automaattisesti riidan haastamisesta. Aloituksesta tosiaan unohtui mainita, että se 1-2x/kk oleva seksi ei ole pelkästään silloin, kun häntä huvittaa, vaan myös sisällöllisesti sitä, mikä häntä huvittaa. En ole esim. pariin vuoteen saanut suuseksiä ja vaimo on ehkä kerran puolessa vuodessa päällä (molemmat asioita, joista tykkään). Esileikit painottuvat vaimoon, kun taas minulla odotetaan seisovan ihan siitä ilosta, että pääsen toteuttamaan vaimon haluja.

No itsepä valitset viettää ainoan elämäsi noin. Ei heru sympatiaa.

Kuinka niin valitsen?

Ap

Vierailija
22/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella pitäisi olla rakastaja/rakastajatar, niin ei syntyisi näitä juopia parisuhteeseen. Tämä on ranskalaiset oivaltaneet jo kauan sitten.

Vierailija
24/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
25/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia on, että parisuhdetta pitää hoitaa ja tehdäkin sen eteen jotain. Miehen pitää valloittaa nainen yhä uudelleen ja uudelleen, jotta naisen halut syttyy ja nimen omaan pysyy yllä. Kilpailu ulkopuolisen muiden miesten naiselle osoittaman huomion kanssa ei lopu parisuhteeseen ryhtymisen jälkeenkään. Jos mies kuvittelee voittaneensa ja pitää naistaan itsestäänselvyytenä, eikä enää huomio rakastaan muutenkin kuin seksiä ehdottaessa, hiipuu naisen seksihalut. Mutta jos vain luulee, että halut pysyy itsestään, niin saa katsoa peiliin. Niin mutku Minä mies....ite..

Josko minä muuttaisi vähän ajattelutapaa ja miettisi, jos panostaisi huomion omaan naiseensa ja hänen seksihalujen nostattamiseen ja hyötyisi sen kautta itsekin eniten. Pitää antaa että voi saada.

Tyhmintä mitä voi tehdä on tehdä seksistä valtataistelua. Fiksumpaa on vaikka palvella naista orjana ja nauttia naisen kiimasta.

M62

Vierailija
26/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on, että parisuhdetta pitää hoitaa ja tehdäkin sen eteen jotain. Miehen pitää valloittaa nainen yhä uudelleen ja uudelleen, jotta naisen halut syttyy ja nimen omaan pysyy yllä. Kilpailu ulkopuolisen muiden miesten naiselle osoittaman huomion kanssa ei lopu parisuhteeseen ryhtymisen jälkeenkään. Jos mies kuvittelee voittaneensa ja pitää naistaan itsestäänselvyytenä, eikä enää huomio rakastaan muutenkin kuin seksiä ehdottaessa, hiipuu naisen seksihalut. Mutta jos vain luulee, että halut pysyy itsestään, niin saa katsoa peiliin. Niin mutku Minä mies....ite..

Josko minä muuttaisi vähän ajattelutapaa ja miettisi, jos panostaisi huomion omaan naiseensa ja hänen seksihalujen nostattamiseen ja hyötyisi sen kautta itsekin eniten. Pitää antaa että voi saada.

Tyhmintä mitä voi tehdä on tehdä seksistä valtataistelua. Fiksumpaa on vaikka palvella naista orjana ja nauttia naisen kiimasta.

M62

Mistä oletus, etten panostaisi? Tuon kukkia, ostan lahjoja, järjestän pieniä yllätyksiä, lähden mukaan hänen ehdotuksiinsa, hitto kuuntelemme lähes yksinomaan hänen musiikkiaan. Voin kertoa, että teen ihan kaikkia mahdollisia juttuja, mitä vaan naisten lehdissä on keksitty kertoa. Tämän hemmotellumpaa naista ei mahda ollakaan. Esim. joululahjoja vaimo sai huomattavasti enemmän minulta kuin minä sain häneltä.

Ap

Vierailija
27/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Mistä oletus, etten panostaisi? Tuon kukkia, ostan lahjoja, järjestän pieniä yllätyksiä, lähden mukaan hänen ehdotuksiinsa, hitto kuuntelemme lähes yksinomaan hänen musiikkiaan. Voin kertoa, että teen ihan kaikkia mahdollisia juttuja, mitä vaan naisten lehdissä on keksitty kertoa. Tämän hemmotellumpaa naista ei mahda ollakaan. Esim. joululahjoja vaimo sai huomattavasti enemmän minulta kuin minä sain häneltä.

Ap

No kuinka hyvin tuo mielestäsi on toiminut?

Edelleen, jätä se sika tai lakkaa valittamasta.

Vierailija
28/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap on oikeassa. Jos haluaa tasa-arvoisen seksisuhteen puolisonsa kanssa, pitää olla suunnilleen yhtä innokas. Muuten vähemmän innokas käyttää aina valtaansa väärin. Itse tein saman ratkaisun muutama vuosi sitten ja sain itseluottamuksen takia. Meillä vaimon tahti on krt/2 kk. Sillä mennään ja olen tyytyväisempi kuin pitkään aikaan. Kerjäläisestä isännäksi omaan kehoon - tosin ikäkin auttaa jo.

Vierailija
29/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jättänyt aloitusten tekemisen pois välttääkseen pakkeja. Tämä viestii naiselle, ettei ole enää seksuaalisesti haluttava. Mutta voi olla ihan hyvä kaveri. Sitten ihmetellään, että miksei ole seksiä. Miehen pitää tehdä jotain sellaista millä saa naisen syttymään. Jos ei saa, niin pitää keksiä joku toinen keino, mikä tahansa mikä toimii. Keskustelu ei muuten ole mikään huono vaihtoehto.

Meillä vaimo tehnyt nykyisin aina aloitteet. Sitten edellisenä kesänä sattui sellainen juttu, että keskusteltiin ja minä vähän valittelin kun seksiväli oli välillä lipsunut 1,5 viikkoon. Vaimo siihen tokaisi että olisit esittänyt mielenkiintoa enemmän. Eli suomeksi sanottuna pitää vongata enemmän, jotta tulee halutumpi olo, eli syntyy seksihaluja. Ei näillä seikoilla ole mitään tekemistä järjen kanssa. Pitää saada tunteet peliin tavalla tai toisella.

M62

Vierailija
30/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jättänyt aloitusten tekemisen pois välttääkseen pakkeja. Tämä viestii naiselle, ettei ole enää seksuaalisesti haluttava. Mutta voi olla ihan hyvä kaveri. Sitten ihmetellään, että miksei ole seksiä. Miehen pitää tehdä jotain sellaista millä saa naisen syttymään. Jos ei saa, niin pitää keksiä joku toinen keino, mikä tahansa mikä toimii. Keskustelu ei muuten ole mikään huono vaihtoehto.

Meillä vaimo tehnyt nykyisin aina aloitteet. Sitten edellisenä kesänä sattui sellainen juttu, että keskusteltiin ja minä vähän valittelin kun seksiväli oli välillä lipsunut 1,5 viikkoon. Vaimo siihen tokaisi että olisit esittänyt mielenkiintoa enemmän. Eli suomeksi sanottuna pitää vongata enemmän, jotta tulee halutumpi olo, eli syntyy seksihaluja. Ei näillä seikoilla ole mitään tekemistä järjen kanssa. Pitää saada tunteet peliin tavalla tai toisella.

M62

Mitäs teet, jos ei auta a) panostus, b) keskustelu, c) kinastelu. En ihan aidosti keksi yhtään mitään keinoa tai ainakaan millään kokeilemallani ei ole ollut vaikutusta. Seksiä on ihan saman verran riippumatta aloitteiden määrästä, omasta panostuksesta, rauhaan jättämisestä yms. Ainoastaan ovisten aikaan kiinnostaa, muulloin on aivan turha yrittää. Minun on myös suostuttava silloinkin, kun minua itseäni ei huvita. Olen jo hylännyt ihan täysin ajatuksen, että minun tarpeilla olisi hänelle mitään väliä.

Vierailija
31/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
32/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Mitäs teet, jos ei auta a) panostus, b) keskustelu, c) kinastelu. En ihan aidosti keksi yhtään mitään keinoa tai ainakaan millään kokeilemallani ei ole ollut vaikutusta. Seksiä on ihan saman verran riippumatta aloitteiden määrästä, omasta panostuksesta, rauhaan jättämisestä yms. Ainoastaan ovisten aikaan kiinnostaa, muulloin on aivan turha yrittää. Minun on myös suostuttava silloinkin, kun minua itseäni ei huvita. Olen jo hylännyt ihan täysin ajatuksen, että minun tarpeilla olisi hänelle mitään väliä.

No miksi ihmeessä haluat olla tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
33/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:ta ei aina huvita ja pitäisi silti suostua kun vaimo haluaa. Miten hitossa sua voi olla haluttamatta, jos vaimo haluaa max 1 krt viikossa. Eli tuo 3x on ihan toiveajattelua ja muisto jostain menneestä. Toisekseen naiset vaistoavat jos mies ei halua, joten yleisemmin taitavat odottaa niin kauan että halua esiintyy. Naiset syttyy vain ja ainoastaan jos mies saa heidät syttymään. Siten koita keksiä miten tai tyydy kohtaloosi. Valtataustelu kokahtaa vain omaan nilkkaasi. Mutku minä... Mieti mielummin miten me..

M62

Vierailija
34/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62, sinulla on viisaita sanoja. Aloittajan ja muutaman muunkin kannattaisi niitä ajatuksella lukea.

T. Myös tässä ketjuissa valtataiteluista muutamissa viesteissä varoittanut N38

Vierailija
35/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ap:ta ei aina huvita ja pitäisi silti suostua kun vaimo haluaa. Miten hitossa sua voi olla haluttamatta, jos vaimo haluaa max 1 krt viikossa. Eli tuo 3x on ihan toiveajattelua ja muisto jostain menneestä. Toisekseen naiset vaistoavat jos mies ei halua, joten yleisemmin taitavat odottaa niin kauan että halua esiintyy. Naiset syttyy vain ja ainoastaan jos mies saa heidät syttymään. Siten koita keksiä miten tai tyydy kohtaloosi. Valtataustelu kokahtaa vain omaan nilkkaasi. Mutku minä... Mieti mielummin miten me..

M62

Tuo 3 krt/vko on ihan puhdasta toiveajattelua, sitä ei ole koskaan. Se on lähinnä fantasia.

Max 1 krt/vko tarkoittaa siis konkreettisesti maksimia, tuo on ehkä kerran vuodessa. Muulloin 1-2 krt ja kaikkina kuukausia ei ole ollenkaan. Siinäpä sitä on mukava odotella elämää saapuvaksi.

Mitä menetän sillä, että en tee enää aloitteita? Tulen torjutuksi käytännössä aina, joten yhdentekevää lopputuloksen kannalta.

Vierailija
36/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 olisi kyllä kiva saada sut lämmittelemään mun vaimoa. Maksaisin aika paljon jos onnistuisit tekemään hänestä tempuillasi halukkaan😊. Vielä en ole kuullut mitään, jota en olisi kokeillut. Ja siis ihmisarvo se on kerjäläiselläkin. - ei ap

Vierailija
37/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 olisi kyllä kiva saada sut lämmittelemään mun vaimoa. Maksaisin aika paljon jos onnistuisit tekemään hänestä tempuillasi halukkaan😊. Vielä en ole kuullut mitään, jota en olisi kokeillut. Ja siis ihmisarvo se on kerjäläiselläkin. - ei ap

Jos naisen vokottelua pitää kerjäämisenä, niin homma on reisillä jo ennen aloitusta. Mietipä vaikka miten joku toinen sen tekisi. Joskus voi olla hyvä herätellä vähän mustasukkaisuuttakin, ettei toinen pidä ihan itsestään selvyytenä. Mutta pointti on siinä, että joku muu mies onnistuisi vaimosi vikittelyssä, siten sinun pitää pitää huoli että sinä olet siinä pätevämpi ja sulla on etulyönti asemakin. Olen itse pyrkinyt siihen, että olen pyrkinyt olemaan pätevämpi kuin kilpailijat, jos vaikka vaimo olisi erehtynyt vieraisiin. Nyt yli 60v ikäisinä aletaan olemaan voiton puolella, mutta koskaan en ole ollut puutteessa. Enkä ollut niin tyhmä, että olisin vaimon lähentelystä koskaan kieltäytynyt.

M62

Vierailija
38/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62

Tyhmintähän tässä on se, että tuo kaikki jää miehen hoidettavaksi. Miehen pitää esittää sirkustemppuja, että nainen pysyy tyytyväisenä. Ostaa oikeita lahjoja, muistaa tuoda kukkia. Esittää himokasta ja samalla olla himoitsematta seksuaalisessa mielessä vaan rakkaudesta. Hoitaa esileikki ja olla valmis hommiin.

Minäkin tekisin saman tempun kuin aloittaja jos vaan saisin seksiaaliset halut tukahdutettua. Usein ajatellut, että nyt riittää mutta himot ajaa aina vonkaamaan.

Vierailija
39/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman kypsempi tapa olisi puhua siitä, että pakit loukkaavat ja harmittavat tms. Ja jos toisen asenne on huono siihen, niin miettiä onko järkeä jatkaa yhdessä. Jos nimittäin seksiä on vain silloin kun toista haluttaa eikä seksuaalista haluaan tahdo yhtään herätellä toisen vuoksi, niin ongelmat tulevat pahenemaan vuosien myötä.

Seksistä pitäisi pystyä puhumaan jo suhteen alussa suoraan (mutta loukkaamatta) ja selvittää, onko sillä alueella tarpeeksi yhteensopivuutta. Jos toinen haluaa kerran kuussa ja toinen monta kertaa viikossa, niin se on ehkä mahdoton yhtälö. Teillä halut ovat suht lähellä toisiaan kuitenkin. Lapsia ei kannata tehdä kumppanin kanssa, jonka kanssa perusasiat ei toimi, koska spontaani seksi on paljon vaikeampaa lasten ja varsinkin teinien kanssa. 

T. Nainen pitkässä ja seksuaalisesti erittäin aktiivisessa liitossa

Keskusteleminen on aivan yliarvostettua, teot ratkaisevat.

Meillä ei edea keskustelu onnistu. Vaimo ei pysty puhumaan seksistä, vaan kokee sen automaattisesti riidan haastamisesta. Aloituksesta tosiaan unohtui mainita, että se 1-2x/kk oleva seksi ei ole pelkästään silloin, kun häntä huvittaa, vaan myös sisällöllisesti sitä, mikä häntä huvittaa. En ole esim. pariin vuoteen saanut suuseksiä ja vaimo on ehkä kerran puolessa vuodessa päällä (molemmat asioita, joista tykkään). Esileikit painottuvat vaimoon, kun taas minulla odotetaan seisovan ihan siitä ilosta, että pääsen toteuttamaan vaimon haluja.

Meillä sama ongelma. Ei voi oikeasti puhua seksistä. Vaimon mielestä meillä on riittävästi seksiä ja piste. Jatkuvasti miettii mistä voisi rankaista kuivalla kaudella. Suuseksiä noin viisi vuotta sitten viimeksi. Esileikki vain hänelle jos on pakko antaa( mielellään vain nopeasti seksi alta pois). Päällä ehkä hyvällä tuurilla kerran vuodessa.

Vierailija
40/83 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Ap

Pitäisköhän sun tutustua siihen naisees, eikä käyttää jotain diipadaapa-julkasuja manuaalina miten saadaan nainen antamaan?

Mä oon kohdannut rouvani ihmisenä, kuunnellut ja tutustunut, kohta 15 vuotta ja seksi muuttuu aina vaan villimmäksi. Jo toi sun pelkkä alotus kertoo, että teillä pelataan jotain valtapelejä, eikä olla ihmisiä yhdessä. Säälittävää touhua.